❤IKM UKE 42❤

Ugh, kjedelig med uflaks med timing og sykdom :( Er så lite man får gjort med det og!
 
Mannen fabler om guttetur til london i november. Akkurat i det fertile vinduet.
Han kan jo drømme :laughing002
 
Her begynner mannen å bli lei "påtvunget" sex :wideyed: Hadde sex igår og idag er lysten vekke. El var igår, idag eller imorgen:banghead:
 
Cd 21 idag. Ingen el og 11 dager til ikm. Progesteronprøve imorgen som garantert er negativ.

Letrozol next.
 
Kommer inn her jeg :)

Xiddigaha - PP 6 etter SA- EL 2.10 - IKM 16.10

Tror jeg hadde EL i går. Syns testene var litt positiv på mandag.

Den øverste fikk jeg på søndag og den nederste fikk jeg på mandag. Tror dere den på mandag er positiv eller har EL kanskje vært mandag?

IMG_20181003_1.png
IMG_20181003_2.png
 
Kommer inn her jeg :)

Xiddigaha - PP 6 etter SA- EL 2.10 - IKM 16.10

Tror jeg hadde EL i går. Syns testene var litt positiv på mandag.

Den øverste fikk jeg på søndag og den nederste fikk jeg på mandag. Tror dere den på mandag er positiv eller har EL kanskje vært mandag?

Vis vedlegget 276722 Vis vedlegget 276723

Spørs jo litt hva som er vanlig for deg da. Noen får jo raskt EL etter positiv test og noen får det jo så seint som 36 timer etter positiv test. Tipper EL mandagish. Kanskje tirsdag.

Testen på mandag er jo svakere enn den på søndag, så da er den vel på vei til å bli negativ. :)
 
Last edited:
Kommer inn her jeg :)

Xiddigaha - PP 6 etter SA- EL 2.10 - IKM 16.10

Tror jeg hadde EL i går. Syns testene var litt positiv på mandag.

Den øverste fikk jeg på søndag og den nederste fikk jeg på mandag. Tror dere den på mandag er positiv eller har EL kanskje vært mandag?

Vis vedlegget 276722 Vis vedlegget 276723
Den øverste er vel veldig positiv? Er ikke teststreken den nederste? Og kontrollstreken nærmest det grønne? Da er den vel sterkere enn kontrollstreken?
 
Tror EL er i dag, i morra eller fræddan om jeg skal gjette. I dag ifølge appen. Så får vi se :D
 
Teller ned dager og nesten timer til el .. appen sier fredag , men etter mange rare sykluser siden vi startet prøvingen (kunne stille klokken etter de når vi IKKE prøvde:wtf:) vet man aldri.. murrer godt nedi der , og pulsen har begynt å synke så håper det er noe på gang snart:smug:
 
Nå er jeg i gang her! :excited001Fertilitetsmonitor sier høy fertilitet i dag, så da er det bare å komme i gang med aksjeinnlegging fra kvelden av! :love022
 
Back
Topp