❤IKM UKE 42❤

Er det noen andre enn meg som syns dagene før EL er så sinnsykt lange?

Ja!!! :banghead: Og særlig når man har litt lengere syklus enn normalt.
Jeg pleier å få el mellom ca CD 18 og 25. Og da føles det ekstra kjipt når "alle andre" får det mye tidligere.
Idag er jeg på CD18...så det nærmer seg dpo land :happy093 Får som oftest el på dag 5 eller 6 med el-slim :)
Screenshot_20181001-112343_FF Mobile.jpg
 
Hei!
Jeg har akkurat gått gjennom en SA, så aner virkelig ikke når hverken EL eller IKM er. Om jeg bare skal gå etter standard syklus havner jeg her, så gjør det i første omgang, så flytter jeg heller senere om EL kommer senere:)

Purple- pp1 etter SA, pp2 totalt- usikker på EL/IKM- 24 år :)
 
Er det noen andre enn meg som syns dagene før EL er så sinnsykt lange?
Har fått det til på første forsøk to ganger nå. Først med gutten min på 1,5 år og nå en gang som endte med SA i uke 6. Har ikke rukket å kjenne på det før, men nå.. gud så lange dagene er. Føler meg så utrolig tom og savner spiren så enormt. Har et stort behov for å fylle magehuset med liv! En dag virker som 850 liksom :( og jeg vet ikke engang når EL er..
 
Hei!
Jeg har akkurat gått gjennom en SA, så aner virkelig ikke når hverken EL eller IKM er. Om jeg bare skal gå etter standard syklus havner jeg her, så gjør det i første omgang, så flytter jeg heller senere om EL kommer senere:)

Purple- pp1 etter SA, pp2 totalt- usikker på EL/IKM- 24 år :)

Hadde å SA forje så er heller ikkje helt sikker men ja utgangspunktet her
 
Då ser der ut som hele prøve perioden går i dass. No reiser mulig mannen vekk rundt EL vist den kommer som forventet :shifty:
 
Då ser der ut som hele prøve perioden går i dass. No reiser mulig mannen vekk rundt EL vist den kommer som forventet :shifty:
Åhh, det er så utrolig kjedelig, føler med deg! :sad010 Det skjedde med meg i forrige syklus, han reiste vekk 1 uke før el og kom hjem tre dager etter el. Null sjans! :sad015 Blæææ
 
Aner ikke hva som skjer denne syklusen :p sist mnd påsto fertilityfriend el på cd19, men er ikke helt sprekt denne mnd.

Vi får vel se hva blodprøvene sier på torsdag.
 

Vedlegg

  • 20181001_194403.jpg
    20181001_194403.jpg
    407,1 KB · Visninger: 32
Fordel med kort syklus, jeg starter rett på fertildagene sånn ca. Tester ikke etter el, men gjetter på at det er en gang ila uka her :)
 
Åhh, det er så utrolig kjedelig, føler med deg! :sad010 Det skjedde med meg i forrige syklus, han reiste vekk 1 uke før el og kom hjem tre dager etter el. Null sjans! :sad015 Blæææ

Jupp er kjempe drit. Så no håper eg syklusen tuller litt siden forje pp var en Sa og at El kommer litt før eller seinere :bag::angelic:
 
Då ser der ut som hele prøve perioden går i dass. No reiser mulig mannen vekk rundt EL vist den kommer som forventet :shifty:

Å nei så kjedelig :( pøs på med aksjer både før og etter ; kanskje de holder ut ? Uff.. har hatt en sånn periode vi også og jeg følte det var skikkelig urettferdig, Sååå lenge til neste gang liksom :confused005 håper dere treffer allikevel :gen014
 
Flott...!!! :banghead::banghead: Mannen fikk omgangssyke type 1 time etter siste aksjeinnlegging igår. :yuck: Dermed må vi satse på at svømmerne ifra igår nok. :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19
Håper egget slipper idag :Heartred
 
Å nei så kjedelig :( pøs på med aksjer både før og etter ; kanskje de holder ut ? Uff.. har hatt en sånn periode vi også og jeg følte det var skikkelig urettferdig, Sååå lenge til neste gang liksom :confused005 håper dere treffer allikevel :gen014

Ja vi pøser på med det vi kan å krysse det vi kan for at det klaffer :angelic: Men dette var liksom månden ingen av oss liksom sku noe vekk
 
Flott...!!! :banghead::banghead: Mannen fikk omgangssyke type 1 time etter siste aksjeinnlegging igår. :yuck: Dermed må vi satse på at svømmerne ifra igår nok. :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19
Håper egget slipper idag :Heartred
Wæææ! Aksjeinnlegging og omgangssyke er en dårlig kombo... :confused: Er ikke det det ene så er det det andre. Altså, kan ikke disse mannfolka våre bare holde seg hjemme og være friske..?! :hilarious: :wacky::hilarious:
Krysser fingrene for at svømmerne ligger årvåkne og klare på plass! :D
 
Back
Topp