❤Ikm uke 4❤

Øyh, mensen har dabbet skikkelig av allerede, nærmest bare spotting i dag, og er bare på dag tre! Liker det altså. Håper EL kommer litt tidlig og, da ... [emoji38]

Øyh, mensen har dabbet skikkelig av allerede, nærmest bare spotting i dag, og er bare på dag tre! Liker det altså. Håper EL kommer litt tidlig og, da ... [emoji38]

Nesten samme her dabbet av på dag 4, aldri skjedd før :o skjønner ingenting jeg ....

Er jo helt sykt at timing skal ha så mye å si når man har sex hver dag/annenhver dag hver mnd :/ pp7 nå, drittlei......

Jeg har ikke skjekket meg, men for hver pp blir jeg mer og mer sikker på at det er noe galt med meg!

Tanker og ting i hodet kan nok dessverre påvirke så sykt mye annet :/ veldig synd, håper 2017 blir året ditt [emoji173]
Haha, kvise ja ! Stakkar :p

Huff, vi blir jo så skuffet og lei oss av dette :( skulle ønske jeg klarte å stenge det ute slik som mannen...

Ja, jeg også. Mannen er ikke bekymret i det hele tatt og sier bare at det kommer til å ordne seg.

0bc7dad90cf3bae4ea82e0946bfbee0e.jpg

Tempen min går feil vei, hehe. Nå er tanta på vei ut døra, så jeg håper tempen faller ned der den skal være i morgen. Jeg har vært litt forkjølet, og i går ble det to glass vin, så det er muligens det som er årsaken til høy temp. Uansett lenge igjen til EL. Sukk. Begynner med EL-tester til helga, tenker jeg.

Ja, jeg også. Mannen er ikke bekymret i det hele tatt og sier bare at det kommer til å ordne seg.
Åh, sånn er mannen her også. "Ikke stress, det årner seg!"

Her om dagen var vi ute og spiste med mamma og pappa og bror, og jeg spurte mamma om en bok som bl.a inneholder strikkeoppskrifter for barn. Plutselig spør mamma "er du gravid?", hvorpå min (lite diskrete) bror spør flere ganger "skal jeg bli onkel? Skal jeg bli onkel?". Og hva gjør mannen? Spiller overrasket og sier "hva, er det noe de ikke har fortalt meg?" Måtte ta et oppgjør med ham etterpå med et innstendig ønske om å spille på lag med meg. Hvis noe er på gang, så er han det første som får vite. Også var jeg litt overrasket over at mamma i det hele tatt spurte, da de selv brukte 15 år på å få første barn. Skulle tro hun kjente til ubehaget med å bli spurt.

Mannen skjønner selvsagt ikke hvorfor jeg gjør dette til "en stor sak", selv om han vet at dette temaet er ekstremt sårt for meg. Han lovte i alle fall å spille på lag.

Uansett, startet året med en supernegativ EL-test. Tjohei.

Godt nytt år, jenter!

Åh, sånn er mannen her også. "Ikke stress, det årner seg!"

Her om dagen var vi ute og spiste med mamma og pappa og bror, og jeg spurte mamma om en bok som bl.a inneholder strikkeoppskrifter for barn. Plutselig spør mamma "er du gravid?", hvorpå min (lite diskrete) bror spør flere ganger "skal jeg bli onkel? Skal jeg bli onkel?". Og hva gjør mannen? Spiller overrasket og sier "hva, er det noe de ikke har fortalt meg?" Måtte ta et oppgjør med ham etterpå med et innstendig ønske om å spille på lag med meg. Hvis noe er på gang, så er han det første som får vite. Også var jeg litt overrasket over at mamma i det hele tatt spurte, da de selv brukte 15 år på å få første barn. Skulle tro hun kjente til ubehaget med å bli spurt.

Mannen skjønner selvsagt ikke hvorfor jeg gjør dette til "en stor sak", selv om han vet at dette temaet er ekstremt sårt for meg. Han lovte i alle fall å spille på lag.

Uansett, startet året med en supernegativ EL-test. Tjohei.

Godt nytt år, jenter!

Huff, sender deg en klem [emoji173]
Sårt emne for mange av oss damer, ønsket er jo så utrolig stort :(

Hopper inn hit, syklus på bærtur. Så litt usikker. Men går utifra en 28 dagers. 52 dager mellom første dag i siste mens og nå. Blir helt tullerusk :(

Ikm 29/1, pp3 :)

Hei. Melder meg inn her. Usikker på Ikm, men gjetter på 28/1 -pp7. Hadde ikke eggløsning forrige måned, så håper jeg får det denne måneden.

Oioi, EL-slim allerede? Litt i tvil siden jeg fortsatt spotter ørlite grann etter mensen, men det var ganske betydelig mengde, og helt likt EL-slim, så jeg håper! Det ser ut til at kort mens = tidlig EL hos meg (selv om det ikke er voldsom forskjell uansett, mensen er stort sett 3-5 dager, og EL har variert mellom cd12 og cd16). Er nå på cd5, så om det virkelig er EL-slim kan jeg forvente EL rundt cd12.

Oioi, EL-slim allerede? Litt i tvil siden jeg fortsatt spotter ørlite grann etter mensen, men det var ganske betydelig mengde, og helt likt EL-slim, så jeg håper! Det ser ut til at kort mens = tidlig EL hos meg (selv om det ikke er voldsom forskjell uansett, mensen er stort sett 3-5 dager, og EL har variert mellom cd12 og cd16). Er nå på cd5, så om det virkelig er EL-slim kan jeg forvente EL rundt cd12.

Da håper vi du får det Cd 12 :D ikke merket noe selv enda, spotter litt etter mensen.

Blomsterpiken30, PP1 etter MA i uke 16 i slutten av november, eggløsning ca. 13. januar, IKM 28. januar :smiley-angelic001 Lykke til alle sammen!

pp1 B2 el ca 13/01 ikm ca 27/01

Mistet B1 Thea i magen i uke 36+5 så håper på en spire som sitter og lever i mange mange år.

Legger dere alle inn straks. Den mobilen min er litt ubrukelige på babyverden om dagen.

Back
Topp