❤Ikm uke 4❤

Håper også at 2017 blir vårt år. Ellers vet jeg ikke hva jeg gjør....

Jeg må ærlig innrømme at jeg prøvde på barn med xen min også, dette har jeg ikke sagt til noen. Og da gikk jeg i ca 1 år uten p piller tilsammen. Ble ikke gravid, og midt oppi det hele ble det slutt mellom oss. Jeg var dum, startet ikke med p piller før 3-4 mnd etter det ble slutt mellom oss. Hadde sex med andre, ikke gravid da heller. I tillegg er jeg og den nåværende samboeren min i pp 7 og jeg har ALDRI fått en positiv graviditettest... :( gir så opp håpet her...

Jeg må ærlig innrømme at jeg prøvde på barn med xen min også, dette har jeg ikke sagt til noen. Og da gikk jeg i ca 1 år uten p piller tilsammen. Ble ikke gravid, og midt oppi det hele ble det slutt mellom oss. Jeg var dum, startet ikke med p piller før 3-4 mnd etter det ble slutt mellom oss. Hadde sex med andre, ikke gravid da heller. I tillegg er jeg og den nåværende samboeren min i pp 7 og jeg har ALDRI fått en positiv graviditettest... :( gir så opp håpet her...

Men det kan bare være snakk om timing. En venninne av meg gikk 5 år uten prevensjon. Både i forhold og singel. Ble aldri gravid. Men så prøvde de ordentlig 6 mnd ca og nå er hun gravid med nr 2.
Vi satser på at dette går. Hvis ikke det går denne pp, går jeg til gynekologen og sender samboern til sædtesting. Selv om jeg ikke er helt fan av hele det opplegget der, så vil jeg vite om det er noe galt.
Har du sjekket deg, sånn bare for å vite at ting i hvert fall ser greit ut?

Jeg har vært uten prevensjon i 6-7 år, og aldri vært gravid eller fått positiv test. Vi har vel prøvd i et års tid, litt av og på på grunn av psykisk og fysisk sykdom hos meg. Og de syklusene det har funket, har jeg følt et enormt stress og press. Ting henger nok sammen her, da jeg generelt har vært svært stresset.

2017 skal forhåpentligvis bli mitt og vårt år. Jeg er frisk fra de psykiske plagene mine, og de fysiske er satt "på vent". Fokus er et sunt hode i en sunn kropp, sammen med en nydelig mann.

Og så håpet jeg på å varme opp til EL i romjula, men tror dere ikke mannen har skaffet seg en svær kvise nederst på tissen sin?! Det er lov å bli oppgitt og himle litt med øynene da, sant?? :shifty:

Jeg er nesten samme situasjon. Jeg og eksen hadde veeldig lite sex og noen måneder ikke i det hele tatt, jeg bare gikk et par måneder uten p-piller da det ble slutt og hadde bare sex 2 ganger-ish (jeg aner ikke når i syklusen) og vi er bare i PP3. Men likevel.. Det gjør jeg bekymret og jeg har en dårlig følelse. Jeg vet hvordan du har det. Sender en klem ❤️

Gaaaah, sikkert minst 10 dager til EL. Jeg blir sprø av denne ventingen. Synes nesten det å vente på EL er verre enn å vente på mensen! [emoji23] I dpo-land kan man i hvert fall håpe litt.

Gaaaah, sikkert minst 10 dager til EL. Jeg blir sprø av denne ventingen. Synes nesten det å vente på EL er verre enn å vente på mensen! [emoji23] I dpo-land kan man i hvert fall håpe litt.

Jeg vet. Dette tar hundre år. Og jeg hater å mensen hele tiden. Med p pillene hoppet jeg over noen, men nå er det hele tiden der og minner meg i tillegg på at jeg ikke er gravid :shifty:

Helt enig! Det er mer nervepirrende å vite om man finner EL og om man har mulighet/ork til å legge inn aksjer akkurat da. I DPO-land er det jo ikke noe mer å gjøre uansett.

Helt enig! Det er mer nervepirrende å vite om man finner EL og om man har mulighet/ork til å legge inn aksjer akkurat da. I DPO-land er det jo ikke noe mer å gjøre uansett.

Ja, og det blir så mas og plikt. Kom, nå må vi ha sex. Det dreper litt av romantikken. Og så fort El er over her, blir det fort en liten pause :hilarious:

Tutta1987. IKM 25.01, PP 3, mitt nr 2 men vårt første sammen. Min nr 1 satt på pp2 med ex'en for 8 år siden. Så får håpe spiren sitter nå på pp3 :D
Vi ble kjærester i januar 2010, forlovet i januar 2015, kjøpte vårt første hus i januar 2016, kanskje januar er måneden vår ;)

Søren, glemte å el-teste i dag! Har tenkt å begynne tidlig, fordi syklusene mine plutselig har blitt ustabile.. fra å ligge stabilt på 30- 32 dager, er det nå på 32-46 dager! Nå er jeg på CD 14, så det er vel fortsatt en god uke igjen til el, men jeg er jo ikke sikker..

Søren, glemte å el-teste i dag! Har tenkt å begynne tidlig, fordi syklusene mine plutselig har blitt ustabile.. fra å ligge stabilt på 30- 32 dager, er det nå på 32-46 dager! Nå er jeg på CD 14, så det er vel fortsatt en god uke igjen til el, men jeg er jo ikke sikker..

Samme her. Jeg har gått fra 28-30 til 32-38 og selv om EL mest sannsynlig ikke er før sent må jeg begynne tidlig for å være sikker på å misse den.

Og jeg får så jævlig hud når jeg har mensen. Og etter p pilleslutt har jeg jo mensen hele tiden.
Blir gal. Aldri hatt problemer med huden, men nå får jeg små klumper i hele ansiktet. Så akkurat i det det går over, kommer mensen igjen. Gaaaad:arghh:

Vi får starte 2017 med en EL-test! :dance018

Jeg er så redd for å bruke opp testene. Bruker CB dobbel hormonindikator, og er bare 10 tester. Har egentlig 31 dagers syklus, men 29 denne måneden, så da må jeg starte dag 9. Men forrige måned kom ikke El før dag 17.
Så styrete dette her.

Jeg er så redd for å bruke opp testene. Bruker CB dobbel hormonindikator, og er bare 10 tester. Har egentlig 31 dagers syklus, men 29 denne måneden, så da må jeg starte dag 9. Men forrige måned kom ikke El før dag 17.
Så styrete dette her.
Jeg kjøpte en drøss med strimler på billigetester.no, også har jeg noen CB-tester som jeg bruker når strimlene nærmer seg positivt. Jeg liker også de med dobbel hormonindikator godt, de er så tydelige og greie. :)

Jeg kjøpte en drøss med strimler på billigetester.no, også har jeg noen CB-tester som jeg bruker når strimlene nærmer seg positivt. Jeg liker også de med dobbel hormonindikator godt, de er så tydelige og greie. :)

Det samme gjør jeg :)

Men det kan bare være snakk om timing. En venninne av meg gikk 5 år uten prevensjon. Både i forhold og singel. Ble aldri gravid. Men så prøvde de ordentlig 6 mnd ca og nå er hun gravid med nr 2.
Vi satser på at dette går. Hvis ikke det går denne pp, går jeg til gynekologen og sender samboern til sædtesting. Selv om jeg ikke er helt fan av hele det opplegget der, så vil jeg vite om det er noe galt.
Har du sjekket deg, sånn bare for å vite at ting i hvert fall ser greit ut?

Er jo helt sykt at timing skal ha så mye å si når man har sex hver dag/annenhver dag hver mnd :/ pp7 nå, drittlei......

Jeg har ikke skjekket meg, men for hver pp blir jeg mer og mer sikker på at det er noe galt med meg!

Jeg har vært uten prevensjon i 6-7 år, og aldri vært gravid eller fått positiv test. Vi har vel prøvd i et års tid, litt av og på på grunn av psykisk og fysisk sykdom hos meg. Og de syklusene det har funket, har jeg følt et enormt stress og press. Ting henger nok sammen her, da jeg generelt har vært svært stresset.

2017 skal forhåpentligvis bli mitt og vårt år. Jeg er frisk fra de psykiske plagene mine, og de fysiske er satt "på vent". Fokus er et sunt hode i en sunn kropp, sammen med en nydelig mann.

Og så håpet jeg på å varme opp til EL i romjula, men tror dere ikke mannen har skaffet seg en svær kvise nederst på tissen sin?! Det er lov å bli oppgitt og himle litt med øynene da, sant?? :shifty:

Tanker og ting i hodet kan nok dessverre påvirke så sykt mye annet :/ veldig synd, håper 2017 blir året ditt [emoji173]
Haha, kvise ja ! Stakkar :p

Jeg er nesten samme situasjon. Jeg og eksen hadde veeldig lite sex og noen måneder ikke i det hele tatt, jeg bare gikk et par måneder uten p-piller da det ble slutt og hadde bare sex 2 ganger-ish (jeg aner ikke når i syklusen) og vi er bare i PP3. Men likevel.. Det gjør jeg bekymret og jeg har en dårlig følelse. Jeg vet hvordan du har det. Sender en klem [emoji173]️

Huff, vi blir jo så skuffet og lei oss av dette :( skulle ønske jeg klarte å stenge det ute slik som mannen...

Back
Topp