❤Ikm uke 34❤

Ja, den var litt senere enn jeg trodde sist, så vi traff nok ikke helt. Denne gangen skal jeg i hvert fall være sikker på at vi har timet det riktig. :)
Og denne gangen er vi hjemme, så håper det blir litt lettere.

Ja det er ikke lett å vite når man ikke tester synes jeg, selvom jeg har app’er som forteller meg når jeg mest sannsynlig skal ha EL så stemmer det ikke..
 
hadde egentlig tenkt å ikke feste etter EL men endte opp med å kjøpe noen tester allikevel i dag[emoji23]

Hehe woopsi[emoji12] jeg har bare 7-8 EL tester igjen så skal prøve å ikke starte for tidlig, kjedelig å gå tom før du har fått positiv [emoji85]
 
Jeg testa ikke forrige PP. Så og kjente på tegna fra kroppen. Bomma med en dag da. Men det var første gangen jeg ikke har testa, så da vet jeg det til neste gang, at jeg må være litt mer tålmodig. :) Har noen få EL-tester igjen, så kommer til å bruke dem denne PP.
 
Dette er sikkert et dumt spm men er det noen her som vet om man ikke bør reise seg opp med en gang etter man har hatt sex? Bør man bli liggende så ikke alt renner ut med en gang etter sex liksom?
 
Dette er sikkert et dumt spm men er det noen her som vet om man ikke bør reise seg opp med en gang etter man har hatt sex? Bør man bli liggende så ikke alt renner ut med en gang etter sex liksom?
Ikke noe er for dumt å spørre om[emoji4] Jeg gjorde det med førstemann og han satt på første forsøk[emoji4] Men om det hjalp veit jeg ikke. Man hører så mye. Noen sier at det hjelper og andre sier at det ikke hjelper. Men uansett om man gjør det eller ikke så kommer sædcellene inn der de skal uansett[emoji4]
 
Jeg gjorde ingenting i forhold til det der når første ble til [emoji5] Liker å gå på do med en gang etterpå for å unngå UVI men siden dette tar så lang tid tenkte jeg om jeg burde prøve å vente en stund før jeg går på do [emoji23] Alt man tenker på også da...
 
Jeg gjorde ingenting i forhold til det der når første ble til [emoji5] Liker å gå på do med en gang etterpå for å unngå UVI men siden dette tar så lang tid tenkte jeg om jeg burde prøve å vente en stund før jeg går på do [emoji23] Alt man tenker på også da...
Skader jo ikke å prøve liksom[emoji23][emoji23] Ja, er mye rart man lurer på, har merket det sjøl å[emoji23] og jeg har 2 barn allerede liksom, skulle tru man visste det meste da om prøving men nei da[emoji23]
 
Endelig mensen! Litt rart å juble over det liksom, men når spottinga starter så vet jeg jo at det kommer, sååå. Deilig å være i gang med ny PP, nye muligheter.

Jeg fikk min fredag, jubla og helt til den slo SKIKKELIG til :wtf:
Men nå nærmer den seg slutten og jeg ser frem til å kunne prøve igjen ;)
 
Hiver meg inn her og. Nettop ferdig å blø etter SA så usikker på hvordan det blir denne pp. Oppdaterer når jeg vet når EL er [emoji4]

Har nå min første mens etter min sa, vi får håpe vi får en spire som sitter ved neste el !! Krysser fingrer for oss alle :signs003
 
Back
Topp