Ført opp [emoji4]Desmi - pp 6 - to barn - el rundt 11/12.06 - ikm 26.06.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ført opp [emoji4]Desmi - pp 6 - to barn - el rundt 11/12.06 - ikm 26.06.
Aurora85 - pp3 - el 19.06 -ikm 29.06
Lykke til begge to [emoji4]RosaPosa: pp3, el ca 17.06, ikm 02.07.
Veldig kjedelig Skal ikke prøve noe annet enn å tempe tenkte jeg. Har aldri prøvd det før.. og mer sex den uka el kommerFinnes det egentlig noe kjedeligere enn å vente på el? [emoji19]
Skal dere prøve noe spesielt denne runden? [emoji4]
Jeg tempet for første gang forrige pp, og fortsetter med det også denne gangen. Synes det var veldig greit å få bekreftet at el hadde vært [emoji4] mer sex høres jo ut som en god plan!Veldig kjedelig Skal ikke prøve noe annet enn å tempe tenkte jeg. Har aldri prøvd det før.. og mer sex den uka el kommer
Ganske kjedelig å vente på TR for å komme i gang med ny pp kjenner jeg Har aldri vært forsinka før, og nå er jeg 3 dager over. Men bare negative tester da, så vet ikke helt hva som skjer. Siden syklusen min nå tydeligvis har bestemt seg for å ikke være super stabil lenger, så er jeg spent på hva som skjer med EL nå neste ppFinnes det egentlig noe kjedeligere enn å vente på el? [emoji19]
Skal dere prøve noe spesielt denne runden? [emoji4]
Ganske kjedelig å vente på TR for å komme i gang med ny pp kjenner jeg Har aldri vært forsinka før, og nå er jeg 3 dager over. Men bare negative tester da, så vet ikke helt hva som skjer. Siden syklusen min nå tydeligvis har bestemt seg for å ikke være super stabil lenger, så er jeg spent på hva som skjer med EL nå neste pp
Tør ikke håpe jeg kjenner meg ikke noe annerledes, så tror det bare er forsinka TR. Testen i går var hvertfall helt blendahvit. Ikke skygge engang Har hatt noen helt sinnsykt stressende uker på jobb nå, og har hørt at stress kan utsette TR.Kan det være at du produserer hcg sent da? Har lest om flere her inne som ikke har testet positivt før flere dager etter ikm. Håpet er jo ikke ute før TR kommer
Skjønner at du ikke tør håpe ja, så da får det heller bli en positiv overraskelseTør ikke håpe jeg kjenner meg ikke noe annerledes, så tror det bare er forsinka TR. Testen i går var hvertfall helt blendahvit. Ikke skygge engang Har hatt noen helt sinnsykt stressende uker på jobb nå, og har hørt at stress kan utsette TR.
Stress kan forhindre EL, men påvirker ikke mensen i seg selv.Skjønner at du ikke tør håpe ja, så da får det heller bli en positiv overraskelse
Siden tr kom i dag melder jeg meg inn her!
Eiapopeia - pp?, men pp8 etter MA - barn 3 -EL 18/6 - Ikm 2/7
Appen vil ikke la meg redigere det første innlegget, så jeg fører dere opp når jeg kommer hjem fra jobb og får logget inn fra nettleser [emoji4]Kabakaba - pp5 - ingen barn - EL 17.12 - IKM 29.12. Oppdaterer om EL flytter på seg. Har tempet i kun to pp'er og da var den på C14 og C15 henholdsvis, men har hatt sykluser på både 22 dager og 27 dager siden vi begynte prøvingen.
Da kom TR så jeg kan flyttes til EL 16/6 og IKM 1/7Krysser fingrene for at TR ikke kommer, men jeg setter deg opp likevel så får du si ifra om du skal fjernes fra lista
Så leit å høre at du har mistet [emoji17] håper denne spiren sitter i 9 mnd [emoji173]Hiver meg med her da det ble kjemisk denne gangen ikm søndag
Ført opp [emoji4]Isa - pp3 - har ett barn - el 17.06 - ikm 01.07
Den er grei [emoji4]Da kom TR så jeg kan flyttes til EL 16/6 og IKM 1/7