❤IKM Uke 26❤

RosaPosa: pp3, el ca 17.06, ikm 02.07.

Finnes det egentlig noe kjedeligere enn å vente på el? [emoji19]
Skal dere prøve noe spesielt denne runden? [emoji4]

Veldig kjedelig:( Skal ikke prøve noe annet enn å tempe tenkte jeg. Har aldri prøvd det før.. og mer sex den uka el kommer
Jeg tempet for første gang forrige pp, og fortsetter med det også denne gangen. Synes det var veldig greit å få bekreftet at el hadde vært [emoji4] mer sex høres jo ut som en god plan!

Finnes det egentlig noe kjedeligere enn å vente på el? [emoji19]
Skal dere prøve noe spesielt denne runden? [emoji4]
Ganske kjedelig å vente på TR for å komme i gang med ny pp kjenner jeg :wtf: Har aldri vært forsinka før, og nå er jeg 3 dager over. Men bare negative tester da, så vet ikke helt hva som skjer. Siden syklusen min nå tydeligvis har bestemt seg for å ikke være super stabil lenger, så er jeg spent på hva som skjer med EL nå neste pp :nailbiting:

Ganske kjedelig å vente på TR for å komme i gang med ny pp kjenner jeg :wtf: Har aldri vært forsinka før, og nå er jeg 3 dager over. Men bare negative tester da, så vet ikke helt hva som skjer. Siden syklusen min nå tydeligvis har bestemt seg for å ikke være super stabil lenger, så er jeg spent på hva som skjer med EL nå neste pp :nailbiting:

Kan det være at du produserer hcg sent da? Har lest om flere her inne som ikke har testet positivt før flere dager etter ikm. Håpet er jo ikke ute før TR kommer :)

Kan det være at du produserer hcg sent da? Har lest om flere her inne som ikke har testet positivt før flere dager etter ikm. Håpet er jo ikke ute før TR kommer :)
Tør ikke håpe :rolleyes: jeg kjenner meg ikke noe annerledes, så tror det bare er forsinka TR. Testen i går var hvertfall helt blendahvit. Ikke skygge engang o_O Har hatt noen helt sinnsykt stressende uker på jobb nå, og har hørt at stress kan utsette TR.

Tør ikke håpe :rolleyes: jeg kjenner meg ikke noe annerledes, så tror det bare er forsinka TR. Testen i går var hvertfall helt blendahvit. Ikke skygge engang o_O Har hatt noen helt sinnsykt stressende uker på jobb nå, og har hørt at stress kan utsette TR.
Skjønner at du ikke tør håpe ja, så da får det heller bli en positiv overraskelse :)

Siden tr kom i dag melder jeg meg inn her!

Eiapopeia - pp?, men pp8 etter MA - barn 3 -EL 18/6 - Ikm 2/7

Kabakaba - pp5 - ingen barn - EL 17.12 - IKM 29.12. Oppdaterer om EL flytter på seg. Har tempet i kun to pp'er og da var den på C14 og C15 henholdsvis, men har hatt sykluser på både 22 dager og 27 dager siden vi begynte prøvingen.

Siden tr kom i dag melder jeg meg inn her!

Eiapopeia - pp?, men pp8 etter MA - barn 3 -EL 18/6 - Ikm 2/7

Kabakaba - pp5 - ingen barn - EL 17.12 - IKM 29.12. Oppdaterer om EL flytter på seg. Har tempet i kun to pp'er og da var den på C14 og C15 henholdsvis, men har hatt sykluser på både 22 dager og 27 dager siden vi begynte prøvingen.
Appen vil ikke la meg redigere det første innlegget, så jeg fører dere opp når jeg kommer hjem fra jobb og får logget inn fra nettleser [emoji4]
Kabakaba: Jeg regner med det skal være 17.06 og 29.06, ikke 12 [emoji4]

Back
Topp