❤ Rainbowdash ❤ en baby takk?

En tråd i 'Dagbøker' startet av RainbowDash, 2 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Sårt å måtte fortelle nederlaget til min kjære nok en gang. [emoji174]
    Jeg har snakket med han om dette, om at jeg ønsker han får være med på opp og nedturene. Vi er jo sammen om dette, skal da en part skånes?
    Men nå er det bare 2 1/2 Uke til vi forhåpentligvis får hjelp og litt svar med gynekolog. Kunne fått henvisning til St.Olavs, men håper vi slipper den bøtteballetten. Er langt og et stressmoment det også.

Nå er det kipt å måtte vente 3-4dager til tr, vet jo showet er over.

Men jeg har troen på pp 19[emoji7] [emoji108] [emoji294] [emoji4]

2. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Lykke til. Vi får håpe det er et lykketall

• Liker Liker x 2
  3. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ja det håper vi virkelig [emoji173] [emoji294] [emoji108]

• Liker Liker x 1
  4. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dpo 11- cd 21- pp 18[emoji294]
    Venter på tr.
    Temp ok, negativ test i dag også. Men hvilepulsen viser tydelig hva som nærmer seg[emoji57]
    Screenshot_20180126-071654.jpg Screenshot_20180126-071717.jpg

Ellers er det helg[emoji173] [emoji108] [emoji4]

5. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Æsj da :( Ser jo hva realiteten er, men håper virkelig at det snur :)

6. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Tviler det snur, men nå er det vel vår tur snart[emoji173]

7. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Ja, det må det :Heartred

8. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dop 12- cd 22- pp 18[emoji294]
    Venter på tr nå, kommer innen to dager.
    Screenshot_20180127-131007.jpg Screenshot_20180127-130942.jpg
    Ingen tvil.
    2 uker til vi skal starte utredning og få litt hjelp med gynekologen. Håper vi går sommeren bedre i møte.

9. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Nå skal det gå! Med hjelp skal vi begge to få det til!

• Liker Liker x 1
  10. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Det skal vi[emoji1] [emoji7]
    Her har jeg faktisk litt menssmerter, har ikke hatt det etter at jeg sluttet med prevensjon. Fikk det først forrige tr, liker å tro det er bra.[emoji13] vet ikke hvorfor[emoji23]

• Liker Liker x 1
  11. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Litt av noen fall.
    Lykke til med utredning

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Tusen takk kjære deg[emoji173]

13. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 1- pp 19[emoji256]
    Ny runde, nytt håp for lykketreff.[emoji294]
    2uker til forhåpentligvis hjelp [emoji173]
    Ingen overraskelse at tr kom.

14. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

klem

15. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk, møtte kjelleren litt i går.
    Hjertet verker, skuffelse på skuffelse. Gråt meg i søvn[emoji174]
    Takk og pris for min kjære er en så god støtte.

16. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Naturlig med sånne reaksjoner, men de er vonde. Godt du har så god støtte og blir tatt vare på

17. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]

18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 3~pp19[emoji294]
    Ikke så mye å si, tungt å være prøver over tid. Håper andre ikke opplever det som så tungt å være langtidsprøver.
    Men for meg krever det mye psykisk, men det går. Jeg er bevisst på det, vi snakker om det også. Tror nok MAen gjorde det værre, gikk greit å være prøver frem til den. Nå vet en jo at det kan skje lykke treff, men hvorfor tar det så lang tid å få til et nytt lykketreff?

19. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

klem

• Liker Liker x 1
  20. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 4~pp19[emoji294]
    Det er mye som foregår rundt meg for tiden. Jeg strever med å slappe av, men skal på dobbeldate i dag. Det gleder jeg meg til[emoji4]
    Ellers tenkte jeg å snakke m gyn om mulighet for å komme på kort varsel.[emoji106]
    Utålmodig, selv om timen er om bare 2uker.[emoji13]

Del denne siden