❤ Rainbowdash ❤ en baby takk?

En tråd i 'Dagbøker' startet av RainbowDash, 2 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Mulig det er vår tur nå[emoji1]

2. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dpo 7- cd 17- pp 18[emoji294]
    Følt meg andpusten i hele dag.
    Så kommer jeg hjem til dette:
    20180122_173410.jpg
    Håper virkelig det ikke er ny kjemisk. Har ikke hamstret gulrøtter om kvalmen kommer.
    Hilsen en forsiktig optimist. [emoji173]

3. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Vi går "all in" for det :D

• Liker Liker x 1
  4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Babystøv:binkybaby:love7:Heartred

krysser fingrene for at alle kommer i mål denne gangen

• Liker Liker x 1
  5. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Tusen takk dere, tør ikke å håpe helt enda. Men vi har en nervepirrende uke forran oss før første mål; ikm.
    [emoji4]

6. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Hvordan er testen i dag sammenlignet med i går?

7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ikke testet i dag, er litt redd for å teste[emoji85] tar det i ettermiddag og håper det beste.

8. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Skjønner det :Heartred:Heartred
    Når er IKM?

9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ikm søndag ca. Det varierer sånn, men gjennomsnittlig er søndag ikm.[emoji4]

10. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Gleder meg til å se den positive digitale fra deg på søndag :)

11. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dpo 9- cd 19- pp 18[emoji294]
    Dagens og gårsdagens tester er hva jeg kaller negative. Kan skimte en skygge, vet ikke hva jeg skal tro lenger.
    Pupper har blitt ømme, hvilepulsen holder seg oppe, temp gikk opp i dag. Men ingen kvalme, det er et dårlig tegn.
    Jeg har bestemt meg for å ikke ta av på testingen. Test en gang pr dag, om jeg er gravid kommer det nok strek tilslutt.

12. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Er det et dårlig tegn ikke å oppleve kvalme? alle svangerskap er forskjellig så ikke sikkert du vil oppleve alle de samme symptomene...

13. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Men føler meg ikke "gravid" lenger, så tenker om ikke sterkere strek i morgen var det nok en dustete streifer igjen.
    Frustrasjon og en følelse av forventet skuffelse.
    Venter litt før jeg bringer skuffelsen til min kjære[emoji174] han ble jo så glad, jeg får vondt inni meg av tanken å måtte nok en gang si det ikke gikk.
    3uker til gyn time, eneste lysningen jeg ser nå.

14. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Streifere er kjipe greier. Får satse på en ordentlig en og bare teite tester

15. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Avfeier ikke helt før tr kommer, lever i håpet. Tar alle halmstrå jeg klarer.
    Men er så møkka lei streifere, det er bare dårlig gjort å gi håp.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Murret godt i magen i kveld, så det er jo et tegn både på tr og graviditet. Ahhhhh jeg vil ha klart svar i morgen[emoji17]

17. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dpo 10- cd 20- pp 18[emoji294]
    Tror kroppen jobber med tr, kjennes sånn ut[emoji21]
    Skuffet og lei meg etter nok en streifer.
    Bare skyggestrek på gtest.
    Og temp, som jeg ikke skulle ta denne runden. Men klarte ikke å holde meg unna i dpo land, den følger kurven. Screenshot_20180125-080257.jpg Screenshot_20180125-080416.jpg

18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Helt tydelig hva som kommer her...[emoji29]
    20180125_091633.jpg
    Tr kommer snart.

19. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Æsj, den pulsen altså.
    Streifere skulle ikke vært lov...

20. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Helt enig.
    Må nok fortelle min kjære i dag, hadde håpet i det lengste at jeg tok feil og det skulle snu. Men alle symptomer er så si forduftet, sammen med streken.
    Bedre lykke pp 19?

Del denne siden