❤ Rainbowdash ❤ en baby takk?

En tråd i 'Dagbøker' startet av RainbowDash, 2 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Srenit Glad i forumet

Gynekologer er fine folk. Etter min MA så var jeg på sjekk for å se at alt var ute (jeg krevde fra lege henvisning) og hun var så søt, forståelsesfull og dyktig. De jobber jo med et område som er veldig personlig og ofte sårt for folk, så de skal være støtte, eksperter og gode mennesker. De spør endel, ja, men det er fordi de vet hva de skal se etter for å utelukke diverse. Men så lang ventetid? Bor du litt landlig til?

2. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ikke lang ventetid 3mnd, har time om 3uker. Men jeg har møtt gyn som jeg vil si ikke var sympatisk eller medfølende, mere små brutal og hardhendt. Det takler jeg ikke igjen.[emoji29]
    Nå bor jeg ikke mere landlig til enn at jeg kan velge mellom to sykehus, så denne gangen valgte jeg sykehus nr 2. Dette etter at sykehus nr1 hadde 6mnd ventetid.[emoji15]
    Det ordner seg nok, jeg er litt pessimist.

3. Srenit Glad i forumet

Ahhh...sånn gu ja. Trodde det var sånn generell kontrolltime jeg. Men 3 uker er ikke lenge i det lange løp da. Lykke til! Men håper du får to blå innen da og kan gi timen til noen andre håpefulle :)

4. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Etter 18pp håper vi nå vi får god hjelp som kan gi raske resultater[emoji106] [emoji4]
    Timen blir ikke avbestilt uansett, er så redd for å miste igjen eller ha en ny ma. Og så skal vi også ha duotest og tett oppfølging.

5. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 15- dpo 5- pp18[emoji294]
    Screenshot_20180120-122522.jpg
    Ligger høyt de få temp jeg har tatt, iallefall sammenlignet med andre sykluser med el.

6. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

.

7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Hvilepulsen går også rett vei, helt klart el denne pp, se bare humpene fra el fri pp.
    Screenshot_20180120-131813.jpg

8. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Denne pp er jeg positiv, begynner å tro vi kan lykkes denne pp. Liker den nye optimismen som begynte med dagen i dag. Både høyere temp og puls, det lover jo godt. Tenk om dette kunne blitt vår tur [emoji173] [emoji4] [emoji256] [emoji173]

9. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så deilig med positiv dag. Krysser fingrene for uttelling

• Liker Liker x 1
  10. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk[emoji173] satser på uttelling for lang ventetid snart[emoji4]

11. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Fikk skyggestrek på testen i kveld. Jeg tenker det er skyggestrek, alt for tidlig å få strek ennda. Men gir jo et ekstra håp. Og håp trenger jeg[emoji4]

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dpo 6- cd 16- pp18[emoji294]
    Dagens negative test, ingen overraskelse det 6dpo.
    20180121_105416.jpg
    Hvilepulsen fortsetter oppover i lovende takt.
    Screenshot_20180121-122054.jpg
    Temp holder seg oppe, høyere sammenlignet med andre sykluser.
    Screenshot_20180121-122121.jpg Screenshot_20180121-122203.jpg

13. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

• Liker Liker x 1
  14. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk[emoji173]
    Har nå begynt å få gravid tegn, men prøver å ikke håpe for mye. Pp før hjelp fra hun, det er for perfekt.

15. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Skal krysse alt jeg har for deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

• Liker Liker x 1
  16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk, det murrer godt i livmora. Men har hatt litt stress i dag også, men et godt tegn. Jeg tar alle gode tegn jeg får[emoji28] [emoji256] [emoji294] [emoji6]

17. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Ja, det forstår jeg [emoji256][emoji256]
    Det er nok egget som graver seg ned [emoji7][emoji7]

• Liker Liker x 1
  18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Måtte det bare være det[emoji323] [emoji1] [emoji173]

• Liker Liker x 1
  19. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg håper virkelig det! Du fortjener det virkelig [emoji173]️[emoji173]️

20. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Krysser fingerne for at du kommer med på bølgen som går nå

Del denne siden