❤ Rainbowdash ❤ en baby takk?

En tråd i 'Dagbøker' startet av RainbowDash, 2 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Det gjør vi også[emoji4]

2. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dpo1[emoji323] [emoji294] [emoji173] [emoji256]
    Cd11-pp18
    Under en mnd til gyn time, det hadde vært så klisjé å bli gravid nå. [emoji108] [emoji28] Det er lov å håpe.
    Vært mye stress i det siste, det ligger en konstant hodepine å murrer.

3. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Du ville ikke vært den første da.
    Lov å håpe!!!

• Liker Liker x 1
  4. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Konstant stress hodepine, hadde gjort seg med helg[emoji23]
    Skulle hatt aksjer i dag også, men helt ærlig så maktet jeg ikke det. Tror ikke min kjære maktet det heller[emoji57]
    Orker ikke å stresse så hardt over det, ordner seg vel.
    Sliten av å ikke lykkes.

5. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

klem

• Liker Liker x 1
  6. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk[emoji173]

7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 12- dpo 2- pp 18[emoji294]
    Snart melder vel teste trangen seg. Håper å holde meg til søndag i det minste[emoji85]
    Hadde skikkelig flaks at den dagen jeg hadde bare tenkt å ta en el test så ble den positiv [emoji108] [emoji256]
    Og helt negativ dagen etter.
    Og fitbit viser tegn til at el har vært.
    Screenshot_20180117-082415.jpg
    Makter ikke å tempe denne runden. Først og fremst fordi jeg vil stresse ned og pga mye reising.
    Går det ikke denne runden så går det greit. Dårlig innsats.
    Drikker ananasjuice, men det er like mye for å unngå en ny canestenkur [emoji28]

Last edited: 17 Jan 2018
  8. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Det er jo artig at du kan se på pulsen og da, at du får indikasjoner selv om du ikke temper liksom

• Liker Liker x 1
  9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Veldig greit, slipper å stresse ved feks sykdom, eller som nå med mye reising.
    Så har jeg full oversikt allikevel.

10. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Har laget en oversikt over pp'ene mine på første innlegget. Sikkert noe jeg har glemt. Kommer ikke på det akkurat nå. Men ok å ha en start og en liten oversikt.

11. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Her er et godt eksempel på tullestrek.
    Tok en gt nå, rett og slett for å ha en referanse test til negativ.
    Men istedet blir det strek som umulig kan være annet enn tull.
    Streken kom opp med en gang selv om bildet er tatt etter fristen.
    20180117_125357.jpg 20180117_125421.jpg 20180117_125428.jpg
    Dette er uredigerte bilder.

12. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Hvilke tester er det?

13. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Har hadd så langt 4 sykluser uten EL, men med blødning! Noe dritt!!

Håper virkelig det blir klaff hos dere nå!! :)

14. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

To streker, har hatt mindre tulle strek med de enn babyplan sine.

15. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Det er så bortkastet å ha el fri syklus[emoji57] [emoji21]
    Håper de ordner seg snart for oss begge[emoji173] [emoji108] [emoji256] [emoji294]

16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 13- dpo 3-pp 18[emoji294]
    Hodepine i dag også, men er mye stress for tiden og går anspent i kjeve og nakke. Jeg kjenner det, prøver å la være. Men så snart jeg ikke fokuserer på det er det rett på med stress kjeve/nakke.[emoji21]
    Tar gtest hver dag, jeg skal få med meg om det evnt blir strek. Har nok tester, ser ikke poeng med å spare[emoji28] Negativ som bare fy ble den[emoji23]

17. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 14- dpo 4- pp18[emoji294]
    Nok en dag der hodepinen kommer snikende utover dagen. SLITEN[emoji17]

18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dagens negative test på 4 dpo 20180119_145042.jpg

19. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Er så redd for å ikke få god hjelp med gyn. Det jeg har opplevd av leger er fra super flinke til graverende og falig håpløse. Håper jeg får en lege som bryr seg og vil hjelpe oss skikkelig.

20. Srenit Glad i forumet

Del denne siden