❤ Rainbowdash ❤ en baby takk?

En tråd i 'Dagbøker' startet av RainbowDash, 2 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Man skal vel ha det behagelig og vel.
    Håper dagen idag er bedre

• Liker Liker x 1
  2. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Dagen er bedre, takk[emoji173]

• Liker Liker x 1
  3. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Pp18 - Cd6
    Ingen temping, kommer muligens til sporadisk se etter el.
    Men kommer til å følge med fitbit'en da den vanligvis følger temp ganske godt.
    Litt liten tr denne gangen og hvilepulsen fortsetter som ved forrige el løse pp. Håper den synker mot el snart.

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Lykke til! Kjekt med fitbit

• Liker Liker x 1
  5. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk, bare en mnd igjen til utredning nå[emoji1] [emoji108]

6. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Det må jo gå fort!

• Liker Liker x 1
  7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Eksempler på fitbit syklus.
    El pp:
    Screenshot_20180111-113122.jpg
    El fri pp:
    Screenshot_20180111-113138.jpg

8. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

stor forskjell ja

9. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

To dager siden forrige blødning(og da hadde det vært to dager fra forrige), ny liten blødning (spiseskje mengde) i dag og masse slim(som i egg). Fremdeles cd 6. Mensmurringer denne mensen som jeg ikke bruker å ha, har det ennda. Virkelig hormonell ubalanse, ikke hatt aksjer etter tr pga sykdom.
    Skal jeg blø annenhver dag, er det ekstra straff for å få tr på cd 17?
    Sliten og lei. Vil ha babyen vår[emoji174]

• Nyttig Nyttig x 1
  10. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Helg[emoji173]
    Migrene, var i en ekstremt stressende situasjon i dag og det utløste migrene.
    Litt nede for tiden, lei meg for at ting drar ut.
    Det er snart 14år siden jeg fikk barn sist, tror snart ting ikke virker.
    Blir vel som å føde på nytt, om man blir gravid på ny.

11. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Murrer godt i livmora, må være el rett rundt hjørnet.[emoji256] Lov å håpe, håper i allefall en lengre syklus enn sist på 17 dager[emoji57]

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 8 i dag, pp 18.
    Vannete "flow", det lover jo bra.
    Murrer i dag også, kjennes nesten ut som tr er her igjen.
    Har noe som minner om lett bekkenløsning, mange hormonelle opp og nedturer, kombinert med en hel del sykdom og mye ro gjør vel sitt.

13. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Spennende altså!
    Får håpe på EL snart

• Liker Liker x 1
  14. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Oi! Jeg har ikke opplevd det der hverken med fitbit eller garmin, er det riktig hver gang?

• Liker Liker x 1
  15. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

For meg er det nok d, er bare å sammenligne syklusen din bakover i tid med pulsklokken, så ser du om mønsteret stemmer med din syklus[emoji108] [emoji4]

16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Håper det er i dag. Fikk inn aksjer i går og forgårs, og det bli det denne runden.

• Liker Liker x 1
  17. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

To days mood: jeg vil ha babyen vår....
    Ellers går det bra[emoji23]

• Enig Enig x 1
  18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ca positiv
    Men null aksjer i dag. Sukk.

19. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Cd 10- pp 18 - dpo 0[emoji294] [emoji108]
    El dag, negativ el test.
    Aksjer i dag[emoji106] [emoji7]
    Et lite ørlite håp.

• Liker Liker x 1
  20. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

satser på gullegg

• Liker Liker x 1

Del denne siden