❤ Rainbowdash ❤ en baby takk?

En tråd i 'Dagbøker' startet av RainbowDash, 2 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

:Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

❤️

3. Bellablue90 Gift med forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

❤️

4. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk dere:Heartbigred
    Jeg har grublet mye på dette i det siste, vondt og sårt. Men sånn er det, jeg blir å komme innom dere her, vi begynner ikke med prevensjon :knegg:
    Kanskje noe magisk kan skje, men når ivf utgår er det minimal sjanse etter 3 1/2år.
    Herrefred hvor mange tårer og tanker det har blitt, mye vondt i hjertet. Men livet er som det er, ingen rik onkel i Amerika :knegg:

Vil bare oppdatere om hvorfor Danmark utgår nå. Nå blir det kun hormoner(progreston støtte) om vi på magisk vis blir gravide, orker ikke å tenke så mye på dette mere. Blir for sårt.

• Hjertelig Hjertelig x 6
  5. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Dette var leit å høre :(
    Håper på et lite mirakel for dere likevel, og lykke til med hus og andre planer i livet :Heartred

6. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Tusen takk :Heartbigred

2019 var så fylt med nedturer på prøverfronten, så det var et forferdelig år. Jeg har så lite håp, derfor er jeg mindre her. Drømmen blir mer og mer uoppnåelig jo lengre tid det tar. Snart 40år, man burde burde vel gi opp. Men klarer ikke å gjøre det 100% ennda.

Så 2020 skal jeg fylle med positive opplevelser.:love2

• Hjertelig Hjertelig x 7
  7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Min kjære nekter å gi opp, han sier vi skal lykkes.
    Men jeg strever med å tenke at det ordner seg, ikke alltid snille damer får alle drømmene i oppfyllelse.

Nytt hus (for oss) er i boks, så da blir det det pakking og flytting. Jeg må bytte jobb, trivselen der jeg er ikke helt bra.
    Vanskelig å se for seg at det nærmer seg 4år med prøving, skulle vært smart og spart fra dag 1.
    Vi har spart ca 20 000,- så om vi får til å spare 130 000,- til så blir det kanskje baby på oss også.
    Ellers får jeg fylle ny huset med katter og hunder:p

Jeg tenker på sorgen vår hver dag, enn å miste så mange ganger uten å komme i mål:banghead:
    Ved ivf plukker de ut det beste egget og den fineste sædcellen som gynekologene sa til meg, derfor er sjansen for et vellykket svangerskap høyere. Pluss at en får støttemedisiner.

• Hjertelig Hjertelig x 8
  8. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg lusker fremdeles litt i kulissene her, men et minimalt snev av håp.
    Hvis jeg skal være positiv på noe, så er det at de siste 19 PP har alle hatt el. Jeg som tidligere hadde el løs PP ca hver 3./4. mnd, så ovitrelle som jeg begynte å bruke må ha gjort noe :)

Uansett 40 år snart, jeg sliter litt med den. Skal jeg virkelig bli så gammel og prøve på baby? Selv om det er vårt eneste ønske og savn.

Skjønner meg ikke helt på el denne PP, tempe r og fikk temphopp som tilsier el på cd 12, men positiv el test på cd 13. Hva hadde dere da tenkt var el? Cd 12/13/14?
    Screenshot_20200227-074918_FF Mobile.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 3
  9. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Heier på fete :) alder bare tall og ikke det viktigste i verden ❤️

10. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Ville kanskje tenkt EL på CD 13 eller 14. Hvordan var tempen i dag?

Gratulerer med nytt hus! Så kjekt at dere har funnet dere en ny plass å bo. Lykke til på jobbjakt!

11. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Ff satte el på cd 13 i dag:thumleft
    Så du hadde nok rett.
    Takk skal bli godt å flytte til noe eget nå:biggrin
    Hvordan går det med deg?

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Pp 46-Dpo6 (ca)
    Skal sjekke opp celleforandringene mine snart. Nå har jeg jo hatt de en god stund, så håper de er borte. Jeg er lei av å ha det hengende over meg oppi alt.

13. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Så bra :)
    Går greit her. Lei av at vi ikke klarer å bli gravid men gir ikke opp :Heartred

14. TKW Glad i forumet Septembergull'17 Assistert-jentene

I forhold til økonomi og dyre forsøk, har du sett at CFC har et tilbud som heter Simple IVF? Sjekk det ut hvis du ikke har gjort det:)

• Vinner Vinner x 1
  15. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Takk:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
    Vi skal virkelig se på det, virkelig er alternativ.:thumleft

• Liker Liker x 1
  16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

DPO 7 (8)

Murrer i livmoren, men pga biopsi fra livmorhalsen i går kan det komme fra dette.
    Men hadde litt av det før biopsien også.
    Jeg er usikker på om jeg er 7 eller 8 DPO, en av de seneste el på cd 14 sier ff.
    Fasinerende å se hvordan tempen følger hvilepulsen, se...
    Screenshot_20200305-203704_FF Mobile.jpg

• Liker Liker x 2
  17. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

DPO 9 (10)
    Ble nok ikke gravid i PP 46 heller. Men i PP 47 da skal det nok skje:hilarious:
    Screenshot_20200307-185552_FF Mobile.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 2
  18. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Stor klem

19. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

:Heartbigred

20. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

CD 25~ DPO 11~ PP 46

Gjett hvem som fikk infeksjon etter livmorhalsbiopsien:greet025
    Så her er det 14 dager med antibiotika, fikk flagyl og doxylin. Max uflaks det er meg:bag::wtf::knegg:

Del denne siden