Jeg er veldig fornøyd med å ikke ha testet ennå, hehe! IKM imorgen, da er jeg 12 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Du er flink som klarer å la være å teste altså. Min ikm var også på onsdag.Har følt det på samme måte. Men IKM var onsdag/ i går så føler tanta kan komme når som helst og. Blir spennende å se hva som skjer videre i helgen
Litt usikker siden forrige mens var første etter MA og ikke oppførte seg helt normalt, men i følge appene 1.april [emoji4]Da blir det i så fall trangt om oppmerksomheten i familien - har allerede en bror og en niese som er født 1.april.Gratulerer.
Kjenner følelsen. Akkurat MA er det bare UL som kan motbevise. Håper du kan klare nyte litt frem til det er mulig.
Når blir termin?
Kjenner ingenting. Kanskje litt mer trøtt enn vanlig, men kan jo henge sammen med 50 timer overtid siste 2 1/2 ukene..Dere med positive tester; har dere noen symptomer? Det eneste jeg kjenner er masse murringer på morgenenene. Kjennes ut som tanta skal komme når som helst. Pluss at jeg må på do mye oftere [emoji14]
Hehe, blir fort litt sånn at det klumper seg ja.Litt usikker siden forrige mens var første etter MA og ikke oppførte seg helt normalt, men i følge appene 1.april [emoji4]Da blir det i så fall trangt om oppmerksomheten i familien - har allerede en bror og en niese som er født 1.april.
Æsj, så kjedelig Dumme tr!Tante rød kom i dag dessverre. Føler meg lurt av kroppen jeg også.
Æsj, så kjedelig Dumme tr!
Jeg klarte å holde meg helt til i dag med å ta en digital, men nå er det i alle fall ingen tvil.. Kjempeglad for resultatet, men også så livredd for en ny MA. Kjenner at det er vanskelig å føle seg like følelsesmessig engasjert som jeg var sist, for jeg ble så skuffet da vi ikke kom i mål.
Hadde EL 5.juli, og trodde IKM var på søndag 23, men appen jeg tracker med sa IKM torsdag 20. Er litt usikker selv fordi dette er første syklus etter MA. Synes EL kom overraskende tidlig, på den annen side blødde jeg lenger enn vanlig. Ble overrasket over at digital viste 2-3, hadde såvidt forventet positiv..Gratulerer så mye! [emoji846] Og 2-3 allerede? Det må jo være superbra. Når hadde du EL eller IKM?
Skjønner godt at du bekymrer deg, men nå skal du komme helt i mål! [emoji173]️
Jeg skulle hatt ikm på onsdag, har vært helt sikker på at tante rød kommer da det har murret i magen og føltes akkurat som om det er på tur. Men så skjer det liksom ikke noe. Har en syklus på 26 dager til vanlig, men har hendt en og annen gang at det gar gått 28 dager. Har derfor ventet med å teste siden jeg var så sikker på at tanta skulle komme. Har gitt henne frist til i morgen tidlig, hvis det ikke har skjedd noe innen den tid tror jeg at det blir en testDere med positive tester; har dere noen symptomer? Det eneste jeg kjenner er masse murringer på morgenenene. Kjennes ut som tanta skal komme når som helst. Pluss at jeg må på do mye oftere [emoji14]
Jeg skulle hatt ikm på onsdag, har vært helt sikker på at tante rød kommer da det har murret i magen og føltes akkurat som om det er på tur. Men så skjer det liksom ikke noe. Har en syklus på 26 dager til vanlig, men har hendt en og annen gang at det gar gått 28 dager. Har derfor ventet med å teste siden jeg var så sikker på at tanta skulle komme. Har gitt henne frist til i morgen tidlig, hvis det ikke har skjedd noe innen den tid tror jeg at det blir en test
hei skulle hatt mens på torsdag. men ingen ting. og neg tester kan skimte en skyggestrek men thats it noen som har fått pos test noen dager etter ikm?
Da har jeg testa, og den var positiv [emoji173] litt i sjokk nå siden jeg var så sikker på at TR skulle kommeHåper tanta holder seg borte og at du får positiv test i morgen!
Gratulerer! [emoji38]Da har jeg testa, og den var positiv [emoji173] litt i sjokk nå siden jeg var så sikker på at TR skulle komme