❤ IKM UKE 29 ❤

Jeg klarte å holde meg helt til i dag med å ta en digital, men nå er det i alle fall ingen tvil.. Kjempeglad for resultatet, men også så livredd for en ny MA. Kjenner at det er vanskelig å føle seg like følelsesmessig engasjert som jeg var sist, for jeg ble så skuffet da vi ikke kom i mål.
f05a0fcb94180507283a9ffa5f6a8b86.jpg

Jeg klarte å holde meg helt til i dag med å ta en digital, men nå er det i alle fall ingen tvil.. Kjempeglad for resultatet, men også så livredd for en ny MA. Kjenner at det er vanskelig å føle seg like følelsesmessig engasjert som jeg var sist, for jeg ble så skuffet da vi ikke kom i mål.

Gratulerer! Håper alt går veldig fint! [emoji4]

Tok ny test i dag og den ser slik ut:
aa1c7622b97ad2a8d9a7746235a7ae9f.jpg

Jeg synes jeg kan se noe svaaaakt[emoji85] men klarer ikke se om det er farge på den.

Gratulerer! Skjønner at det er vanskelig når du har hatt en MA, men sjansen er heldigvis størst for at det skal gå bra. :)

Dere med positive tester; har dere noen symptomer? Det eneste jeg kjenner er masse murringer på morgenenene. Kjennes ut som tanta skal komme når som helst. :o Pluss at jeg må på do mye oftere [emoji14]

Gratulerer.
Kjenner følelsen. Akkurat MA er det bare UL som kan motbevise. Håper du kan klare nyte litt frem til det er mulig.
Når blir termin?

Tok ny test i dag og den ser slik ut:
aa1c7622b97ad2a8d9a7746235a7ae9f.jpg

Jeg synes jeg kan se noe svaaaakt[emoji85] men klarer ikke se om det er farge på den.
Synes jeg kan se noe svakt der altså. Spennende å se utover.

Hei!
Her er dagens test, vil ikke påstå at den er særlig sterkere etter 48 timer, dog litt. Dette er rett etter SA (5+5) så akkurat når tr skal komme er jeg usikker på, men jeg vet at det ikke er rester da jeg har vært på ul å sjekket samt tok en blendahvit gravidtest for 3 uker siden :) Men noen tanker om resultatet her?

Vedlegg

• IMG_2688.JPG
    IMG_2688.JPG
    530,6 KB · Visninger: 117
  • IMG_2690.jpg
    IMG_2690.jpg
    54 KB · Visninger: 117
Nei nå kom tr! Var nok en svak skygge på testen i dag tidlig.

Er da greit med en normal lengde på syklusen. Men må innrømme jeg er skuffet selv om det er første pp. Blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen. Håper at det går raskere enn med førstemann hvertfall!

Hei!
Her er dagens test, vil ikke påstå at den er særlig sterkere etter 48 timer, dog litt. Dette er rett etter SA (5+5) så akkurat når tr skal komme er jeg usikker på, men jeg vet at det ikke er rester da jeg har vært på ul å sjekket samt tok en blendahvit gravidtest for 3 uker siden :) Men noen tanker om resultatet her?
Den ser tydeligere ut nå ja. :) Håper den blir enda sterkere etter hvert!

Gratulerer så masse :-) Jeg forstår godt hva du mener, etter en har opplevd et svangerskap som ikke har gått bra så så blir en automatisk litt mer bekymret for neste. Har opplevd to SA på rad jeg, så kjenner på det selv. Alle sier jo at en ikke må la bekymringene overskygge gleden, men det er lettere sagt en gjort. Men når det er sagt, så helt rasjonelt sett så er det sykt mye større sjanse for at dette kommer til å gå bra, en at det ikke går bra. Så er det lov til å kjenne på bekymringene og, så lenge en tillater seg å kjenne på all gleden og det kjekke og :-) masse lykke til!

Hei!

Jeg ser hvertfall en blå strek! Håper den blir enda sterkere på neste test [emoji4]

Fortsatt ingen tr, hadde sterkere smerter i går enn jeg har hatt rett etter el. Er 14 dpo nå. Nå er det ingen smerter, er litt mindre oppblåst, men har enda tydeligere blodårer på brystene i dag. Ellers ingen symptomer. Har ikke testet enda, tenkte å gjøre det neste uke hvis ikke tr kommer i helgen.

Dere med positive tester; har dere noen symptomer? Det eneste jeg kjenner er masse murringer på morgenenene. Kjennes ut som tanta skal komme når som helst. :eek: Pluss at jeg må på do mye oftere [emoji14]

Har følt det på samme måte. Men IKM var onsdag/ i går så føler tanta kan komme når som helst og. Blir spennende å se hva som skjer videre i helgen :)

Back
Topp