❤ Hva ser du frem til etter fødsel? ❤

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hva ser du frem til etter fødsel? :)

Spise noe du ikke kunne i graviditeten? Få kroppen for deg selv igjen? Ligge på magen? Få tilbake kondisjonen? Babykos? Feire første jul med baby? Bli en (større) familie?
 
Last edited:
Det finnes allerede en terminliste :)

Edit. Og der endret du tråden ser jeg :)
 
Last edited:
Det er mye fint å se frem til ♥️
Blant annet at familien føles komplett med mor, far, to barn og en hund :)
Jeg ser frem til å kunne bevege meg igjen. Trener normalt 3-5 x uka.
Begynne å jobbe igjen etterhvert.
Et glass vin og tilhørende smakfulle oster blir jo snadder ;)
 
Hva ser du frem til etter fødsel? :)

Spise noe du ikke kunne i graviditeten? Få kroppen for deg selv igjen? Ligge på magen? Få tilbake kondisjonen? Babykos? Feire første jul med baby? Bli en (større) familie?

Hva ser du frem til? :)
 
Hva ser du frem til? :)

Helt enig med deg, det er mye å se frem til:love017

Jeg gleder meg til å endelig se hvordan hun lille i magen ser ut og se henne vokse utenfor magen og bli kjent med en helt ny side av livet.
Gleder meg masse til å bli en familie og masse kos og gleder og ikke minst feire første jul som familie med familie.
Ser veldig frem til å endelig bare være hjemme med vår lille og prøve å nyte permisjonstiden til det fulle.

Jeg ser skikkelig frem til å få kroppen min og organene mine for meg selv igjen uten en hel baby på dem hehe
Kunne ligge akkurat slik jeg vil uten å være ukomfortabel skal bli veldig godt.

Gleder meg veldig til å ta frem alle klærne som har blitt ryddet bort for et halvt år siden på grunn av magen ble for stor og kunne ta på meg en high waist jeans igjen (åh drømmen!) Trodde jeg skulle elske å leve i tights men nå er jeg så grådig lei av at det er det eneste som passer og det er alt for sent å kjøpe noe annet nå som jeg har kommet så langt at hun kan komme når som helst så da går det i tights hehe

Det skal blir skikkelig godt å bli kvitt svangerskapsdiabetesen (Forhåpentligvis!) og ikke minst kunne spise det aller meste igjen, det skal bli deilig i julen.

Masse herlige ting å se frem til og masse jeg sikkert kommer til å erfare at det var noe jeg så frem til eller glemte at jeg ikke kunne som gravid som jeg endelig kan igjen, men aller mest akkurat nå så er nok det jeg ser aller mest frem til er at fødselen er overstått:angelic:
 
Jeg ser så fram til å møte den lille i magen. Til å bli kjent med den som gjemmer seg der inne!
Også gleder jeg med til å bli en familie, til en ny hverdag - jeg er spent på hvordan det blir!
Å kunne ligge på magen igjen, å snu meg i senga uten at det er en hel treningsøkt...
For ikke å snakke om å kunne trene igjen. Og spise salami. Og bruke vanlige klær.
 
Spise spekemat, drikke rødvin, spise blåmuggost og alle andre oster[emoji7]
Møte lillemor selvsagt[emoji173]️ Kan nesten ikke vente lenger!
Ta i bruk sprinkelseng, barnevogn, bilsete... det er så mange situasjoner hvor hun er tenkt, som jeg gleder meg til å oppleve!
Se min datter bli storesøster endelig, etter 8 år[emoji7]
Se min kjæreste bli far, siden jeg ikke kjente ham da han sist ble far for 13 år siden[emoji7]
Spekulere på hvem hun har nesen til, øynene til, munnen til, føttene til, hårfargen til... [emoji7]
Kose med den herlige babyen[emoji847]
Skifte bleie! Men den kommer jeg sikkert til å angre på at jeg skrev
Også gleder jeg meg selvsagt til å få igjen en type midje
 
Aller mest til å møte babyen og bli kjent med den :) Og se hvordan storebroren takler det! Av andre ting så gleder jeg meg til fyfy mat og drikke! ;) Og sove på magen :)
 
Gledar meg til å møte babyen, sjå om h*n lignar på søskena. Gleda meg til å kose meg med babyen og nyte permisjonen og dagane❤️ Gleda meg til at 6 åringen blir storesøster. Kan nesten ikkje vente med å få sove på magen igjen. Den første skiva med brie og spekeskinke blir magisk☺️
 
Gleder meg til å få lille jentå i armene mine og se hvordan hun ser ut :happy: blir kjent med henne og bli en familie :Heartred
 
se storesøsternes ansikt når de ser han. Og holde og endelig se han. Er like uvirkelig for meg som med de to andre! Går ikke helt opp for meg ennå. Og få fødsel overstått. Babykos og julen med alle komplett. Spise alt man ikke kan spise og drikke! Komme seg i form igjen og ikke minst slippe oppkast☺️
 
Jeg gleder meg til å se storesøster møte lillesøster, spise salami igjen, sove på magen, kunne snu meg i senga uten å våkne, ha en kropp som ikke verker og gjør vondt, kose meg med babyen, trille turer, se hvordan hun ser ut❤
 
Jeg gleder meg mest til å møte babyen og se mannen min med henne, vårt felles barn.
Deretter å slippe fysiske plager, og kunne spise det jeg vil og nyte litt vin igjen.
Få fødsel overstått.
Få tilbake kroppen min.
Bruke babyutstyret.
 
Back
Topp