Er i syvende himmel [emoji173] fikk se er bankende hjerte for første gang i dag [emoji4] flere som har vært på første ultralyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dobbelt glede [emoji4][emoji4]Det er verdens beste følelse[emoji173]️ Har vært på to ultralyder til nå og fikk se bankende hjerte begge gangene![emoji173]️
Det var ikke lenge til [emoji4] lykke til [emoji4]Skal den 19. Juni Gleder meg!
Høres ikke noe særlig ut å være innlagt, men må ha vært herlig å se hjerteslagene [emoji173]Vi fikk se da jeg ble innlagt nå på tirsdag [emoji4]
Spennende [emoji4] jeg ble også målt 4 dager lenger på vei, men jeg tar det også med en klype salt frem til ordinær ultralyd [emoji4]Vi var igår, vi fikk se -og høre, et sterkt og fint hjerteslag. Det var visstnok ikke så enkelt å måle , men jordmor mente vi var en uke etter mens termin! Men tar det men en klype salt inntil videre
Krysser fingrene sammen med deg [emoji173]Jeg greier nesten ikke vente til onsdag, da skal jeg på tidlig ultralyd og kanskje forhåpentligvis høre hjertelyden [emoji4] Er så redd for at det ikke er noe hjertelyd der, kan ikke huske at jeg var så redd med førstemann [emoji24] Krysser fingre [emoji173]️
Det er kjempespennende [emoji173]Har allerede sett lille trille hele 3 ganger [emoji7] fantastisk å se det lille hjertet slå og se at lille trille blir større og større for hver gang [emoji173]️
En av de mest spesielle følelsene å se at noe så lite kan bli til, og vokse seg til å bli en baby [emoji7]
Jeg gleder meg allerede til neste gang [emoji4][emoji4]Vi har vært to ganger allerede og hørt hjertelyd begge gangene [emoji178] verdens beste følelse!!
[emoji17] ikke godt å kjenne på den følelsen.. Krysser fingrene for at det går din vei [emoji173]skal 19 juni, både gleder og gruer meg..fryktelig bekymret for MA