❤️VOGNTRÅD❤️

En tråd i 'Januar 2019' startet av YoghurtNøtt, 8 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. YoghurtNøtt Elsker forumet Assistert-jentene

Vi har noen tråder med litt vogner i. Men kan vi ikke samle alle vognene våre her, gjerne med bilde etterhvert som de kommer i hus?
    Noen som har kjøpt og vil vise frem?[emoji7]

2. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

IMG_0661.JPG

Jeg kan være første mann til å vise den fine Emmaljunga NXT90F [emoji7] fikk kjøpt den på Barnas Hus i sommer på 30% [emoji173]️[emoji173]️

Kan nesten ikke vente med å ta den i bruk!!

• Liker Liker x 3
  3. YoghurtNøtt Elsker forumet Assistert-jentene

Såååå fin[emoji7][emoji7]

• Liker Liker x 1
  4. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Vi har denne, men med City Elite understell. Hadde soprtsdelen etter første, så kjøpte bare til bag. ELSKER denne vogna på all slags føre ❤️

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  5. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Så fin :)

6. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Denne var også fin :)

7. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja den er det. Men for oss er det viktigste at den er praktisk, samt at den kjører fint på all slags føre, i skogen osv. Og denne er super til det. Samt at den tar meget liten plass i bilen sammenlagt :)

8. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

IMG_2024.jpg
    (Lånt bilde)
    Denne vognen har vi kjøpt[emoji4] Stokke Crusi

• Liker Liker x 3
  9. Quokka91 Flørter med forumet Januarlykke 2019

Vi har kjøpt stokke trailz i black melange med sort understell :) Vi bor litt trangt, så vi ba butikken om å holde igjen bestillingen noen måneder, slik at vi ikke trenger å hente den før i desember.

• Liker Liker x 2
  10. Spirelille Betatt av forumet Januarlykke 2019

• Liker Liker x 3
  11. emmalouise Glad i forumet Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

vi har kjøpt vogn og :) emmaljunga nxt 90f i outdoor grey. jeg hadde egentlig lyst på den store baggen, men vi kom over ett tilbud det ikke gikk ann å ikke ta. veldig fornøyd med fargen! baggen får jeg i dag så er veldig spent på den, siden jeg aldri egentlig har sett så nøye på den baggen.

22913-2.jpeg 22913-4.jpeg
    59913.jpeg

• Liker Liker x 2
  12. solidarisk Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Vi har bestilt vogn i helga! Ble helgrå donkey twin :)

Dyrt å få to babyer på engang, men jeg gleder meg til trilleturer utover våren!

• Liker Liker x 4
  13. YoghurtNøtt Elsker forumet Assistert-jentene

Vi har også bestilt vogn nå:happy:
    Ble den nye Bugaboo donkey twin modellen som heter classic, med helsort understell+hjul, lufthjul og bag+kalesjer i grått☺️ Så fornøyd, og gleder meg virkelig til vogna kommer i hus!!
    164EE4C6-2126-4DBC-9C20-89E627A8A793.jpeg

• Liker Liker x 4
  14. Idunta Andre møte med forumet

Var å kjøpte i helgen, emmaljunga classic Edge duo, mørk grå❤️

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2

Del denne siden