Her kan vi legge inn bildene av de voksende Mai lagene våre det er ikke lov å kommentere i denne tråden da det kan bli uoversiktlig *Mailykke* *Juni sniker* *Termin 31.05.14* Skravler med RosaCupCake<3
Uke 0 Vis vedlegget 32091 Uke 4+2 Vis vedlegget 32093 *Mailykke* *Juni sniker* *Termin 31.05.14* Skravler med RosaCupCake<3
Er 12 uker i morgen og har ikke antydning til mage engang så denne tråden må jeg bare vente med håper det ikke blir så lenge til Sent from my iPhone using BV Forum
13+0.... Snakk om å være oppblåst!! Ser ut som om jeg er gravid i 7.mnd Sent from my iPhone using BV Forum
Ok, kanskje ikke så drastisk, men jeg føler meg svær! Drømte om tvillinger i natt som var - førte til at jeg omsider fikk summet meg til å bestille jordmortime Sent from my iPhone using BV Forum
Synes du var fin og magen din er ganske likt med min, litt fra før og mannben min synes også at jeg ser ut som 7 mnd gravid Og herlig at det ikke bare er meg som har strekkmerker høyt opp på magen!
Den så sånn ut ja, men hadde ikke vært på toalettet på 14 dager tror jeg, så etter litt innsats på den fronten, ble den lit mindre, men samme fasong. Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Har laget en sammenligning av magen min nå og de tidligere svangerskapene mine, og kommer ti lå gjøre det uke for uke. Litt moro å se hvor forskjellig magen er. Det er nr. 3 som er i magen nå