❤️IKM uke 9❤️

Er det noen som vet hvorfor det er så forskjell på appene?
Begge er stilt inn på lik syklus :) Fører også likt inn mens og andre symptomer.

Flo mener jeg har eggløsning i morgen 14 februar, den andre mener at jeg er fruktbar fra og med 14 februar, den er sterkest 17 februar.
Hadde sist mensen 31/1 til 4 februar :)

Det hørtes rart ut.. sjekket flere utregninger? Du får prøve slappe av og la kroppen jobbe:happy: jeg har lastet ned FLO ned, stemte med beregninger fra til en dag.
 
Eggløsningstestene kom i posten i dag, akkurat i tide til å starte testing:D Første gangen vi prøver med EL tester:nailbiting:

Tester dere til samme tid hver dag? Evt når på dagen tester dere?
 
Vil gjerne henge med dere:D fikk Max på monitoren i dag, dag 11:)

Snapchat-499691924.jpg


Mammatiltogutter987 - 30 - B3 - P1 - EL 14.02 - IKM 28.02
 
CD11 - første dag med HIGH på monitoren :woot:

Èn dag tidligere enn i forrige syklus.. Det tenker jeg bare er positivt! Da blir gjerne lutealfasen 1 dag lengre også.
Så i kveld blir det å legge inn aksjer, tenker jeg :joyful:
 
CD 11
Dagens eggløsningstest (min første eggløsningstest noen sinne) er negativ.
Har mens lignende smerter, spesielt på høyre side. Livmortappen er åpen og sekteret begynner å bli litt klissete. Så EL er nok ikke så veldig langt unna vil jeg tro.
Gøy for testetøsa med eggløsningstester altså!:laughing002 Er så spent på de neste dagene at jeg klarer knapt sove om natta :hilarious:
 

Vedlegg

  • 9DD6359C-186A-4777-9650-538312064F16.jpeg
    9DD6359C-186A-4777-9650-538312064F16.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 35
Dagens el test!
Håper den blir positiv snart :happy:
 

Vedlegg

  • 20190213_103542.jpg
    20190213_103542.jpg
    13,7 KB · Visninger: 34
Hei! Kommer inn her fra uke 10. Fikk maks på monitoren idag tidlig og mannen kommer ikke hjem før sent i morgen kveld:hungover: er det håp??:( Forrige eggløsning han var hjemme var i desember......:(

Sauemor - 29 - b2 - el 13/14.02 - ikm 28.02
 

Vedlegg

  • FCA764EE-153F-465F-9460-1F7F36DA6350.jpeg
    FCA764EE-153F-465F-9460-1F7F36DA6350.jpeg
    19,9 KB · Visninger: 36
Hei! Kommer inn her fra uke 10. Fikk maks på monitoren idag tidlig og mannen kommer ikke hjem før sent i morgen kveld:hungover: er det håp??:( Forrige eggløsning han var hjemme var i desember......:(

Sauemor - 29 - b2 - el 13/14.02 - ikm 28.02

Krysser fingrene for at det er håp! Det kan vel være på maksimal to dager på rad?
Dette står hvertfall på clear blue sine nettsider: Eggløsning forekommer vanligvis 24 til 36 timer etter økningen av luteiniserende hormon (LH), så å identifisere denne LH-økningen hjelper deg med å fastslå når du har eggløsning

:Heartred

 
Hmmm, så rart! Selv har jeg aldri prøvd flere apper, kun FLO og fulgt den. Har jeg fått feil info i så lang tid? :eek:
Aner ikke, syns det er veldig rart selv. Tenker at FLO er en norsk app etter norsk standard, mens Ovia er engelsk. Kan være de ulike landene regner ulikt? :anyone
Rart det er så mange dager forskjell også:wideyed:
 
Det hørtes rart ut.. sjekket flere utregninger? Du får prøve slappe av og la kroppen jobbe:happy: jeg har lastet ned FLO ned, stemte med beregninger fra til en dag.
Alle de norske sidene er enig med FLO o_O
Rart det er så forskjell på opptil flere dager, litt forskjell på 14 og 17 liksom :confused: Har trippelsjekket innstillingene, og alt er likt..
 
Sniker litt her inne jeg:) Litt ustabile sykluser, men fikk plutselig positiv eltest i dag. Vet ikke hvor lenge den eventuelt har vært positiv for jeg testet helt random i dag tidlig da jeg hadde på følelsen at det var noe på gang. Så får vi se om det er eggløsning eller om det er tr som er på vei:)
 
Her er jeg ganske sikker på at EL er i dag. CD 18, IKM er 27 feb. Men har ikke hatt 100% regelmessig syklus siden jeg tok ut spiral.
Bruker alle her test eller temping?
 
Her er jeg ganske sikker på at EL er i dag. CD 18, IKM er 27 feb. Men har ikke hatt 100% regelmessig syklus siden jeg tok ut spiral.
Bruker alle her test eller temping?

Jeg bruker EL test for første gang denne runden, tp tror jeg fungerer dårlig da j jobber en del nattevakter innimellom.
 
Sniker litt her inne jeg:) Litt ustabile sykluser, men fikk plutselig positiv eltest i dag. Vet ikke hvor lenge den eventuelt har vært positiv for jeg testet helt random i dag tidlig da jeg hadde på følelsen at det var noe på gang. Så får vi se om det er eggløsning eller om det er tr som er på vei:)


Blir EL test positiv dersom mensen er på vei?
 
Alle de norske sidene er enig med FLO o_O
Rart det er så forskjell på opptil flere dager, litt forskjell på 14 og 17 liksom :confused: Har trippelsjekket innstillingene, og alt er likt..

Da er det bare å se/kjenne etter hvilken app som har rett da:happy:
 
Bare å fjerne meg fra listen.. mannen kommer ikke hjem før lørdagsmorgen pga dårlig vær.. da er nok løpet kjørt denne gangen også:(:sorry::crybaby2
 
Har dere mye smerter rundt EL? Visste ikke at det skulle gjøre såå vondt:wideyed: Har hatt ganske mye smerter både i går og dagen før, fikk som sagt Max på monitor i går. Spennende å kjenne det som skjer da:D desverre også ganske vondt med samleie når det er slik! Vi har lagt inn aksjer hver dag siden det kom høy da, så vi skal jo egentlig ha gode sjanser. Håper sååå på en spire:love017
 
CD 12

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dagens EL test, for jeg vet faktisk ikke helt hva jeg ser etter for å være ærlig:hilarious:
Får se i morgen om den blir sterkere eller svakere. Hadde litt EL slim i går kveld, så det er jo ikke så usannsynlig at den er positiv nå. Livmortappen er åpen og myk. Ingen symptomer på eggløsning akkurat nå da, ikke vondt, øm eller noe sånt.
 

Vedlegg

  • F7203B9D-AFE5-44CC-884E-864D1A2221A7.jpeg
    F7203B9D-AFE5-44CC-884E-864D1A2221A7.jpeg
    10,1 KB · Visninger: 48
Back
Topp