❤️IKM uke 8❤️2019

Kjenner jeg er supert spent til i morgen. Skal på ultralyd å se hvordan ting ligger ann. Håper virkelig vi få beskjed om jeg kan sette eggløsningsprøyten i morgen. Merker virkelig spreng i magen i dag.
 
Dette vil jeg og være med på :D
Toffifee - 24 - b2 - pp1 - el (mest sannsynlig de nærmeste dagene? ikm 18 eller 19/2? :) usikker på hvordan syklusen min er nå da jeg nettopp ble ferdig med blødning etter fødsel (fødte august)
velkommen <3
Nettopp ferdig med blødning? Har du blødd i 5 mnd?
 
Dette vil jeg og være med på :D
Toffifee - 24 - b2 - pp1 - el (mest sannsynlig de nærmeste dagene? ikm 18 eller 19/2? :) usikker på hvordan syklusen min er nå da jeg nettopp ble ferdig med blødning etter fødsel (fødte august)

Satt deg bare opp på 19/2 jeg :D Velkommen inn hit skal du være :) Håper du blir en av de heldige det klaffer for med en gang :)
 
velkommen <3
Nettopp ferdig med blødning? Har du blødd i 5 mnd?
Jepp! Var inne og fikk en utskrapning 3 mnd etter fødsel pga morkakerester.. jeg var veldig heldig som ikke hadde fått infeksjon i livmora. Etter utskrapningen blødde det i to mnd til før det plutselig stoppa av seg selv :p Vet ikke hva det var som gjorde at jeg blødde så lenge. Vil tro det kan ha vært noen hormonforstyrrelser elns o_O
 
Jepp! Var inne og fikk en utskrapning 3 mnd etter fødsel pga morkakerester.. jeg var veldig heldig som ikke hadde fått infeksjon i livmora. Etter utskrapningen blødde det i to mnd til før det plutselig stoppa av seg selv :p Vet ikke hva det var som gjorde at jeg blødde så lenge. Vil tro det kan ha vært noen hormonforstyrrelser elns o_O
Huff! Høres ikke bra ut :(
Godt det er over! Vi satser på at det ikke blir noen mer blødninger nå da, pga graviditet ;)
 
Lite antydning til EL på testene, men tempen er forsiktig på vei oppover. Håper at jeg får EL til tross for at jeg ikke bruker Letrozol denne pp'en:wacky:
 
Huff! Høres ikke bra ut :(
Godt det er over! Vi satser på at det ikke blir noen mer blødninger nå da, pga graviditet ;)
Får satse på det :D Og satser på at det klaffer hos deg også! :happy:
 
Majamor - 25 - B1 - PP2 - EL 4/2 - IKM 19/2

PP1 kom TR 5 dager etter eggløsning, håper mensen holder seg unna litt lenger denne gangen i det minste ☺️
 
Da har jeg eggløsning i dag, Max på clearblue monitoren og skikkelige smerter nederst i magen. Jeg våknet jo med omgangssyke i går, så vi har ikke lagt inn aksjer siden natt til søndag. Dvs 2.5 dager siden, så det skal i teorien holde. Får se hva jeg får lurt med gubben med på i kveld på tross av ikke 100 %form på oss begge:joyful:.
 
Majamor - 25 - B1 - PP2 - EL 4/2 - IKM 19/2

PP1 kom TR 5 dager etter eggløsning, håper mensen holder seg unna litt lenger denne gangen i det minste ☺️
Da er du også på lista :) Velkommen inn hit!
 
Hører egentlig til denne uken. Har hatt eggløsning, tror den har vært på høyre side der jeg ikke har eggleder. Tror ikke egget kom seg til venstre eggleder denne syklusen. Pleier å kjenne på temp økning, har ikke hatt det denne gangen.. Er egentlig litt urolig, føles som det er noe som ikke stemmer. Har hatt litt brun utflod. Uroer meg for at kroppen ikke spiller på lag lengre. Snart 1 år siden jeg ble gravid der jeg mistet i april. Så nedstemt og har negative tanker rundt prøving siden vi ikke lykkes. Blir til at jeg ikke orker å delta så mye. Men lykke til alle sammen, håper på mange fine tester❤️
 
Æsj, eggløsning i dag og mannen fikk prestasjonangst stakkars. Så her ble det å hoppe på i svingen istedenfor av:facepalm:. Men dessverre for sent, så det spørs hva det ble til med denne runden. Men vi la inn aksjer for litt over 2 dager siden, så får satse på de istedenfor!! Skal ikke være lett... :inpain:

Jeg har byttet nick forresten fra Jeanettehh til jeah. Endre det på første innlegg.
 
Last edited:
Back
Topp