❤️IKM uke 8❤️2019

Jeg har EL-slim idag, så mulig EL kommer litt tidligere enn jeg trodde... usikker på om jeg skal være i ikm uke 7 eller 8 nå:confused:
 
Jeg har EL-slim idag, så mulig EL kommer litt tidligere enn jeg trodde... usikker på om jeg skal være i ikm uke 7 eller 8 nå:confused:
Heng med oss uansett! :p
 
Fikk first response i posten idag! Skikkelig spent på dem siden folk er så fornøyde på YouTube og sånt :hilarious:
Noen som har prøvd dem?
20190201_161617.jpg
 
Dere kloke damer der ute. Nå er eggløsningstesten negativ etter positiv igår. Vil det si at eggløsningen er over? :)
 
Gratulerer så mye! Med førstemann fant jeg ut at jeg var gravid den dagen jeg hadde førstegangsintervju. Jeg endte opp med å takke ja da jeg til slutt fikk den, men jeg måtte gå noen runder før jeg ble enig med meg selv om hva som var det rette å gjøre. Da hadde vi prøvd i nesten to år.
Etter litt vurdering har jeg vel bestemt meg for å forsette prøvingen. De skal ikke kunne si meg opp på grunnlag av graviditet uansett Og nå har vi gått uten prevensjon siden juni, og jeg blir jo ikke yngre med tiden heller:wacky:. Typisk om det skulle klaffe nå daxsmile9
 
Etter litt vurdering har jeg vel bestemt meg for å forsette prøvingen. De skal ikke kunne si meg opp på grunnlag av graviditet uansett Og nå har vi gått uten prevensjon siden juni, og jeg blir jo ikke yngre med tiden heller:wacky:. Typisk om det skulle klaffe nå daxsmile9

Gratulerer med jobben! Jeg har vært akkurat der du er nettopp. Og kjenner igjen spørsmålene og usikkerhet rundt prøving. Jeg endte med å tenke at jeg skulle prøve helt til jeg fikk jobben i alle fall. Det morsomme er jo at jeg hadde el ved første intervjue og ble gravid (men endte i sa). Etter det tenker jeg at shit. Når man ansetter så tenker man langsiktig! Og gravid skal ikke være til ulempe for karrieren. Vi har også prøvd siden juni, så hvis dette skal drøye ut i tid, så skal jeg jammen ikke drøye det enda mer ut med å stoppe prøvingen. :)
 
Da var helgehandelen unnagjort...:D Får bare vente ved postkassa da...:hilarious: Hvor lang tid tok det før du fikk de?

Bestilte dem 19 januar så tok ikke så lang tid :) Fra australia
 
Back
Topp