❤️IKM uke 8❤️2019

Her var det en del kjente navn fra forrige pp, så moro! :hello

SilJ88 - 30 - B1 - PP5 - EL 9/2 - IKM 24/2
ENDELIG noen med ikm på søndag!
Fikk helt fnatt av at den stod tom :hilarious:
 
Skikkelig influensa her. Noen som har erfaring med at el blir påvirket?
el ble veldig forsinket forrige syklus med meg. Vet ikke om det var influensa, men var dårlig hele november og spesielt dårlig i desember, helt ute av drift. Så sykdom kan nok påvirke. Var nok litt bryllupsstressa også da, men tror det var sykdom som forsinka el
 
Jeg har fått meg ny jobb og må mest sannsynlig sette prøvingen litt til side. Det skal ikke ha noe å si ettersom jeg går fra fast stilling til ny fast stilling internt. Men jeg ville ikke komme inn i Stilling 4 mnd på vei:facepalm:
 
Jeg har fått meg ny jobb og må mest sannsynlig sette prøvingen litt til side. Det skal ikke ha noe å si ettersom jeg går fra fast stilling til ny fast stilling internt. Men jeg ville ikke komme inn i Stilling 4 mnd på vei:facepalm:
Gratulerer med ny stilling! :) Skjønner den!
 
Jeg har fått meg ny jobb og må mest sannsynlig sette prøvingen litt til side. Det skal ikke ha noe å si ettersom jeg går fra fast stilling til ny fast stilling internt. Men jeg ville ikke komme inn i Stilling 4 mnd på vei:facepalm:

Gratulerer så mye! Med førstemann fant jeg ut at jeg var gravid den dagen jeg hadde førstegangsintervju. Jeg endte opp med å takke ja da jeg til slutt fikk den, men jeg måtte gå noen runder før jeg ble enig med meg selv om hva som var det rette å gjøre. Da hadde vi prøvd i nesten to år.
 
Denne prøveperioden starter med liksom symptomer - har hatt litt vondt i det ene brystet i noen dager og nå smerter i bekkenet. Noen som vet hva dette kan komme av? Tenker selv at det sikkert bare er mye hormoner i sving for tiden.
 
Denne prøveperioden starter med liksom symptomer - har hatt litt vondt i det ene brystet i noen dager og nå smerter i bekkenet. Noen som vet hva dette kan komme av? Tenker selv at det sikkert bare er mye hormoner i sving for tiden.

Jeg kjenner også på det nå. Tror nesten at El kommer tidligere enn antatt. Får bare vente å se :)
 
Denne prøveperioden starter med liksom symptomer - har hatt litt vondt i det ene brystet i noen dager og nå smerter i bekkenet. Noen som vet hva dette kan komme av? Tenker selv at det sikkert bare er mye hormoner i sving for tiden.

Da er du også på lista :)

Det kan være hormonelt ja! Jeg også har mye smerter, merkelige rygg/magesmerter jeg ikke klarer helt å plassere :p
 
Blinkende smilefjes på cb digital med dobbel hormonindikator! Da satser jeg på fast smilefjes på lørdag og el søndag :)
20190131_072408.jpg
 
El kommer kanskje tidligere enn antatt ja! :love017
 

Vedlegg

  • 887C3F7F-3C00-4100-9993-E7D334FDE513.jpeg
    887C3F7F-3C00-4100-9993-E7D334FDE513.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 28
Da hopper vi i høyet :rolleyes:

Murringer i ryggen så det hyler etter men det er hjertelig velkommen :love7
 

Vedlegg

  • 8B5BFA41-D132-4448-BF5E-F76D215A85E4.jpeg
    8B5BFA41-D132-4448-BF5E-F76D215A85E4.jpeg
    28,5 KB · Visninger: 30
Back
Topp