❤️IKM uke 51❤️

Kanskje dumt spørsmål - men hvordan skiller du på skyggestrek og svak strek? Du er jo fortsatt ikke nærme ikm, så en strek ville jo så vidt vært synlig, hvis i det hele tatt
Babyplan er jo egentlig kjent for skygge, og opprinnelig er denne bp på 25 og makesure på 10 :shy:
 
Kanskje dumt spørsmål - men hvordan skiller du på skyggestrek og svak strek? Du er jo fortsatt ikke nærme ikm, så en strek ville jo så vidt vært synlig, hvis i det hele tatt
Sniker fra uke 52.

Dette stemmer ikke nødvendigvis. Har selv alltid fått tydelig positiv ca. én uke før IKM, om så streken er svak :happy:

Her fra 8 DPO med nr. 2.
 

Vedlegg

  • IMG_1740_jpg.jpeg
    IMG_1740_jpg.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 94
Last edited:
Plutselig kvalm ett par timer nå, frykter omgangssyken :dead:
Er det mulig i det hele tatt å kjenne på kvalme så tidlig som 8 dpo?? :shy:
 
jeg har fått masse kviser i panna, konstant gjesping, grøt hue og sulten hele tida.. jeg aner ikke om det er mulig at det kan slå ut så tidlig? :dontknow
Jeg har vært kvalm siden 9 dpo (er 11 dpo nå). Sovner på sofaen hele tiden, og Surrer noe sykt. Glemte 3 av 4 ting jeg skulle huske på butikken. Glemte at jeg hadde sluppet ut hunden i hagen (heldigvis sier hun ifra). Glemte å ta på sønnen utebuksa da vi dro fra barnehagen. Sånne ting har jeg vanligvis stålkontroll på :wacky:
 
Prøverpåensolsikke2024 - 32 - B3 - PP3 - EL 6.13 - IKM 20.12


Jeg tok en test i morges. Da jeg kom ut av dusjen var det kommet en ujevn strek.
Jeg fortet meg å ta en til på det lille jeg klarte å lage av urin. Den var negativ.
Kan den første være falsk positiv?
68F2A336-C541-4464-89BD-A55B68624B4D.jpeg
 
Prøverpåensolsikke2024 - 32 - B3 - PP3 - EL 6.13 - IKM 20.12


Jeg tok en test i morges. Da jeg kom ut av dusjen var det kommet en ujevn strek.
Jeg fortet meg å ta en til på det lille jeg klarte å lage av urin. Den var negativ.
Kan den første være falsk positiv?
Vis vedlegget 422339
Ja, dessverre..
Hadde en slik en forrige syklus jeg også, ikke like sterk som din - men absolutt synlig.
 

Vedlegg

  • IMG_8424.png
    IMG_8424.png
    6 MB · Visninger: 42
  • IMG_8451.png
    IMG_8451.png
    2,6 MB · Visninger: 42
Jeg er så dust... igjen :laughing001
Tok en test på ettermiddagsurin. Og skyggestreken var blitt sterkere. Rakk ikke å ta bilde av den før jeg måtte løpe ut døren. Men den har kvernet i hodet på meg i hele kveld. Så tok bilde nå.... og jeg kjenner jo at jeg nesten begynner å tro....
Er fare for at jeg tester igjen i morgen ja... :laughing001 8DPO i dag..
 

Vedlegg

  • 20231214_231233.jpg
    20231214_231233.jpg
    1,2 MB · Visninger: 87
Jeg er så dust... igjen :laughing001
Tok en test på ettermiddagsurin. Og skyggestreken var blitt sterkere. Rakk ikke å ta bilde av den før jeg måtte løpe ut døren. Men den har kvernet i hodet på meg i hele kveld. Så tok bilde nå.... og jeg kjenner jo at jeg nesten begynner å tro....
Er fare for at jeg tester igjen i morgen ja... :laughing001 8DPO i dag..
Her ser man jo noe:smiley-bounce022
 
Jeg er så dust... igjen :laughing001
Tok en test på ettermiddagsurin. Og skyggestreken var blitt sterkere. Rakk ikke å ta bilde av den før jeg måtte løpe ut døren. Men den har kvernet i hodet på meg i hele kveld. Så tok bilde nå.... og jeg kjenner jo at jeg nesten begynner å tro....
Er fare for at jeg tester igjen i morgen ja... :laughing001 8DPO i dag..
Oii! Jamen det der ser jo ut som noe!! :dance011 Det ser mer rosa/lilla enn grå også (?)
 
Jeg er så dust... igjen :laughing001
Tok en test på ettermiddagsurin. Og skyggestreken var blitt sterkere. Rakk ikke å ta bilde av den før jeg måtte løpe ut døren. Men den har kvernet i hodet på meg i hele kveld. Så tok bilde nå.... og jeg kjenner jo at jeg nesten begynner å tro....
Er fare for at jeg tester igjen i morgen ja... :laughing001 8DPO i dag..
Oi oi,spennende! (Og du klarte ikke å holde deg, du heller? :hilarious:)
 
Oi oi,spennende! (Og du klarte ikke å holde deg, du heller? :hilarious:)
Nope:banghead::hilarious: Men begynte å få så voldsomt vondt i ryggen i går kveld. Fikk ikke sove i natt på grunn av ryggen. Og i dag har jeg hatt problemer med å virke normalt på jobb. Ryggen omtrent brenner i tillegg til skikkelige mensensmerter. Så da fikk jeg en følelse av at jeg måtte teste...
 
Back
Topp