❤️IKM uke 51❤️

- 28, pøver på nummer 1 PP vet ikke helt hva fet betyr men 2 runden vi prøver aktivt - EL-11.12 kom før tiden - IKM 29.12.23 men kommer nokk før da el ble før.
Kan du lage et nytt innlegg hvor alt står rett slik at jeg kan klippe og lime inn?
Nicket ditt først (kan værr lurt å lage et annet enn tallene). PP betyr hvilken prøveperiode man er på. Velkommen til oss❤️
 
Følte meg vågal og benyttet digitaltest :nailbiting::nailbiting: HÆÆÆÆÆ

400427415_739858334234807_8451515708775840143_n.jpg
 
Er alle de testene tatt samtidig? :smiley-ashamed004
Jepp, digital tok jeg litt etter stripsene :dead: det skimter så vidt på begge stripsene og følte at hodet gikk i surr og trengte enten avkreftelse (som er det jeg antok) eller bekfretelse. Skimter litt/så vidt.

385533454_777607957459488_6999966906193698195_n.jpg
 
Jepp, digital tok jeg litt etter stripsene :dead: det skimter så vidt på begge stripsene og følte at hodet gikk i surr og trengte enten avkreftelse (som er det jeg antok) eller bekfretelse. Skimter litt/så vidt.

Vis vedlegget 422300
Det er ganske funny at tidligtesten er så mye svakere enn den vanlige haha. Har jo hørt det før, men ikke sett det så tydelig!
 
Det er ganske funny at tidligtesten er så mye svakere enn den vanlige haha. Har jo hørt det før, men ikke sett det så tydelig!
Synes også tidligtesten var verre enn vanlige testen. Har hørt de er dårlige, og kjøpte egentlig bare vanligtester men jeg fikk halvparten feil i posten :playful: like greit å få bruke de.

Tidligtest stav er også dårlig (fra forrige måned) sammenlignet med vanlig, ikke vits å kjøpe de heller.
 
Gratulerer!! :Heartbigred :Heartbigred

Men er det vanlig å få så tydelige positive tester 8 dpo? Jeg er 9 dpo i dag og ser ikke så mye som antydning til strek, er løpet kjørt? :shy:
Takk, krysser fingre at det går bra!!

Det er høyt usannsynelig å få positive tester så tidlig egenltig (18% bare). Det kan jo hende at jeg hadde eggløsning noe tidligere enn antatt, bruker bare strimmel og temper ikke - at egget kanskje slapp 5 desember og ikke 6 for alt jeg vet :)

Løpet er ikke kjørt før TR kommer, tror det er mer vanlig å få første strek et sted 11-14 DPO. Andre får litt senere, og det har med at eggløsning var forsinket enn antatt.
Samt er det forskjellig når det fester seg, det kan feste seg så sent som 12 DPO, og da trenger det også tid å produsere HCG.
 
Takk, krysser fingre at det går bra!!

Det er høyt usannsynelig å få positive tester så tidlig egenltig (18% bare). Det kan jo hende at jeg hadde eggløsning noe tidligere enn antatt, bruker bare strimmel og temper ikke - at egget kanskje slapp 5 desember og ikke 6 for alt jeg vet :)

Løpet er ikke kjørt før TR kommer, tror det er mer vanlig å få første strek et sted 11-14 DPO. Andre får litt senere, og det har med at eggløsning var forsinket enn antatt.
Samt er det forskjellig når det fester seg, det kan feste seg så sent som 12 DPO, og da trenger det også tid å produsere HCG.
Ja håper det for deg :Heartbigred

Okei, tusen takk for utdypende svar :smiley-angelic002

Det er nytt for meg alt det her mtp det blir min første, så prøver å lære meg nye nytt samt bli kjent med egen kropp. Men merker at jeg blir fort oppslukt i alt dette også, for jeg har så lyst til å få barn.. men det blir når det blir tenker jeg. Spennende å følge med på alle dere andre også :angel11
 
Ny fin skygge fra bp :shy: tror jeg bare må legge dem vekk:shifty: *dårlig gjort*
 

Vedlegg

  • PXL_20231214_150128115.jpg
    PXL_20231214_150128115.jpg
    511,1 KB · Visninger: 81
Ny fin skygge fra bp :shy: tror jeg bare må legge dem vekk:shifty: *dårlig gjort*
Kanskje dumt spørsmål - men hvordan skiller du på skyggestrek og svak strek? Du er jo fortsatt ikke nærme ikm, så en strek ville jo så vidt vært synlig, hvis i det hele tatt
 
Back
Topp