❤️IKM uke 51❤️

Hahaha... jeg er et svakt menneske :laughing001 Siden andre her inne ikke klarte å vente til lørdag så falt jeg for fristelsen og. To dager med spotting, og mensmurringer. Noe jeg forøvrig har hver syklus. Men alt kan tolkes som et symptom:laughing001 Men så var det meg å skyggestreker... ser jo noe hver eneste gang :laughing001 7DPO
Her ser jeg også noe altså! Håper det utvikler seg videre :D
 
Hmmm… Jeg har aldri blødd utenfor mens… Jeg har mao. ikke opplevd festeblødning, så jeg aner ikke hvordan det ser ut. Dette er lyserosa og kun på tørkepapiret. Jeg er 8 DPO, så mensen er altfor tidlig. Dette er enten veldig bra eller veldig dårlig :nailbiting: . Jeg tisset akkurat, så har ikke mulighet for å teste før i morgen tidlig.

Tillegg: Kom mer nå. Denne gangen brunt.
 
Last edited:
7/8 DPO, og jeg som snakket sååå varmt om at jeg skal vente til 14 DPO, eller 12 DPO til nød. FEIL. :happy118

Tok strimmel babyplan tidligtest på utvannet julebrus-urin, men til min overasskelse - enten det er strekøyne som er ute og kjører eller så synes jeg at jeg så noe antydning til rosa strek så vidt :nailbiting:
Krysser fingre at det er ikke synet og forhåpninger som er på bærtur. :cool05:dance011:dance018 Nå spørs det hvor lenge jeg klarer å la være å teste mer, uff. Avhengighetsskapende :laughing002
 
Last edited:
Det kan være skyggestrek, meeen jeg liker å leve naivt og mener at det var noko rosa på gang :angelic: kun tiden vil vise.
 
Last edited:
Krysser fingrene for at det blir noe mer :Heartred jeg har så mye skyggestreker at jeg har gitt opp:smiley-ashamed004
Jaa, var kanskje litt for optimistisk. Jeg er litt usikker, er bare så vidt inn i 8 DPO. Synes det skimtet _noe_ rosa ut de første 3 min mens testen var fersk, nå som det er tørket ser det ut som tullestrek (ref bilde) :dead: Vi får sjå, skal holde ut noen dager til.
385542140_1506097283557901_1995793873924832929_n.png
 
Jaa, var kanskje litt for optimistisk. Jeg er litt usikker, er bare så vidt inn i 8 DPO. Synes det skimtet _noe_ rosa ut de første 3 min mens testen var fersk, nå som det er tørket ser det ut som tullestrek (ref bilde) :dead: Vi får sjå, skal holde ut noen dager til.
Vis vedlegget 422264
Var sånn jeg hadde det i går. 7 DPO. Men har hatt det de tre siste syklusene. Ser jo at det er noe der både på min og din. Men så redd for å få opp forhåpningene for å så bli skuffet igjen. Så nå skal jeg avvente min testing og så ventet jeg spent på dine :Heartred
 
1702534570665.png

Kjøret går... Innbilte meg en skygge, men tror nok det bare var streksynet. 9 dpo i dag. er i utgangspunktet overbevist om at det ikke er noe, så skjønner ikke helt hvorfor jeg tester enda, men når jeg har så mange liggende blir det fort sånn hehe
 
Hmmm… Jeg har aldri blødd utenfor mens… Jeg har mao. ikke opplevd festeblødning, så jeg aner ikke hvordan det ser ut. Dette er lyserosa og kun på tørkepapiret. Jeg er 8 DPO, så mensen er altfor tidlig. Dette er enten veldig bra eller veldig dårlig :nailbiting: . Jeg tisset akkurat, så har ikke mulighet for å teste før i morgen tidlig.

Tillegg: Kom mer nå. Denne gangen brunt.
Sniker fra 52 :Heartred
Har du hatt samleie? Slimhinnene er skjøre, og det er generelt lite som skal til for å utløse en blødning.
 
- 28, pøver på nummer 1 PP vet ikke helt hva fet betyr men 2 runden vi prøver aktivt - EL-11.12 kom før tiden - IKM 29.12.23 men kommer nokk før da el ble før.
 
Back
Topp