❤️IKM uke 23❤️

Jeg har ennå ikke fått mensen. Men har uregelmessig mens. Testet for eggløsning denne mnd, og den var positiv (digital) 26.mai. Tom for graviditetstest. Men mitt mest vanlige tegn på graviditet, har vært ømme brystvorter. Og de er ikke øm.
Tok en eggløsningstest på andre gangs urin i dag, og den var positiv (digital).
Kanskje kroppen min ikke klarer å slippe egget?!?
 
Jeg har ennå ikke fått mensen. Men har uregelmessig mens. Testet for eggløsning denne mnd, og den var positiv (digital) 26.mai. Tom for graviditetstest. Men mitt mest vanlige tegn på graviditet, har vært ømme brystvorter. Og de er ikke øm.
Tok en eggløsningstest på andre gangs urin i dag, og den var positiv (digital).
Kanskje kroppen min ikke klarer å slippe egget?!?
kanskje du er gravid? Graviditet kan slå ut på EL-tester :love7
 
Jeg har ennå ikke fått mensen. Men har uregelmessig mens. Testet for eggløsning denne mnd, og den var positiv (digital) 26.mai. Tom for graviditetstest. Men mitt mest vanlige tegn på graviditet, har vært ømme brystvorter. Og de er ikke øm.
Tok en eggløsningstest på andre gangs urin i dag, og den var positiv (digital).
Kanskje kroppen min ikke klarer å slippe egget?!?
sniker fra januar, jeg har fått positiv eggløsningstest når jeg har vært gravid :D
 
kanskje du er gravid? Graviditet kan slå ut på EL-tester :love7
sniker fra januar, jeg har fått positiv eggløsningstest når jeg har vært gravid :D
Jeg har googlet dette nå :smiley-angelic002 ....men der står det at graviditetstest er slår positivt ut , før en eggløsningstest vil gjøre det.

Men kjøpt ny g.test nå....så får vel svaret i morgen tidlig :smiley-ashamed004
 
Niks, ingen baby og ingen mens. Kroppen har sikkert ikke klart å slippe egget. Derfor var nok eggløsningstester positiv igjen - kroppen jobber med saken . Elendig kropp jeg har fått utdelt :banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_20220614_064259.jpg
    IMG_20220614_064259.jpg
    1,5 MB · Visninger: 46
Back
Topp