❤️IKM UKE 17 ❤️

Noen flere som blir kvalme og dårlig form rett før under el? Hatt ganske el smerter i går og fredag! Tror jeg kan kjenne at det vokser oppi der liksom! :facepalm:Vært så sinnsykt kvalm og opplåst i magen, var det sist gang jeg hadde kraftige el smerter også! Og da ble jeg gravid! Så håper dette er gullegget :hilarious::joyful::p
 
Eltesten i gårkveld var positiv, men ikke såå positiv som denne. Håper på EL i morgen, men jeg har lange lh-topper, så får se :happy:
 

Vedlegg

  • 83F8FE2A-7BF1-4B0A-A70F-93EEE0721DCA.jpeg
    83F8FE2A-7BF1-4B0A-A70F-93EEE0721DCA.jpeg
    9,3 KB · Visninger: 63
Noen flere som blir kvalme og dårlig form rett før under el? Hatt ganske el smerter i går og fredag! Tror jeg kan kjenne at det vokser oppi der liksom! :facepalm:Vært så sinnsykt kvalm og opplåst i magen, var det sist gang jeg hadde kraftige el smerter også! Og da ble jeg gravid! Så håper dette er gullegget :hilarious::joyful::p
Blir ikke direkte kvalm/uvel, men merker definitivt at noe er på gang. I alle fall når man er i «prøvebobla» og kjenner mye mer etter :) har kjent mye på høyre side i går og i dag, cd 12 i dag, så krysser fingrer for max på monitor de kommende dagene.
Håper det blir mange positive tester her inne om litt!
 
Liten økning på testene og en merkelig temp :pompus: hatt el slim i mange dager allerede. Håper på positiv test i kveld eller i morgen! Pleier alltid ha el cd17-19 :shifty: orker ikke å vente mer :singing:
 

Vedlegg

  • 4A2626F8-E899-416C-BC51-0AADF63A91E6.png
    4A2626F8-E899-416C-BC51-0AADF63A91E6.png
    90,6 KB · Visninger: 66
  • 1C3B9C4D-8686-4403-A70A-069CC3310309.jpeg
    1C3B9C4D-8686-4403-A70A-069CC3310309.jpeg
    37,3 KB · Visninger: 66
2A9A85AA-C7C6-465E-B3EA-DAC66C4083DD.jpeg :) spennende nå å se når peaken blir ❤️:hilarious:
 
Hååper det , masse elslim i dag(beklager detaljer) og el smerter :smug: må nærme seg nå!
Nei ikke noe å beklage for. Alle er i samme båt nå hehe. Men hvordan vet du garantert at det er el slim? Leste litt rundt det og lurer på om jeg hadde det men da var det ikke heleeee dagen. Kun noen timer liksom :D
 
Jeg har typ mye elslim i ca 1 uke før el og 1 dag etter! Jeg har prøvd i 8 mnd og enda ikke blitt gravid Mens andre har blitt gravide og ikke sett noe til det slimet i det hele tatt! Så ville ikke bekymra meg for det:)
 
Jeg lurer på om jeg er Dpo 1-2 idag.. har ikke testet men hatt litt el slim (antar jeg)
Flere i dpo-land?
 
Jeg bruker kjerne ekstrakt og hjelper ikke på meg det
Det slimet gjør jo at sæden svømmer bedre og gjør at det er et godt miljø for de! Da ville jeg prøvd prefert som er liksom deg samme:) hjelper svømmerne gjennom og opp ❤️ Jeg skal bruke det nå i to dager når jeg får positiv test ❤️
 
Back
Topp