❤️IKM UKE 17 ❤️

Tror du har "mista" min kommentar siden jeg ikke har blitt skrevet opp på lista enda. Prøver igjen jeg :)

Mini94 - 25 - PP3 - B1 - EL 12.04 - IKM 26.04
 
Jeg venter bare på maks nå. Bruker clearblue monitor-adcance. Synes det er så enkelt!
Fikk «Høy» på CD8, er i dag på CD10
-Uansett hvordan dere gjør det, eller om dere tester etter el eller ikke, så ønsker jeg dere alle lykke til, verden står for øyeblikket helt stille, men vi går i alle fall inn i en spennende tid ❤️
 
Vi har tatt fertilitetssjekk denne uka og ting ser normalt ut både hos meg og mannen - det er en stor lettelse!:Heartpink

Vi har likevel bestemt oss for å ikke gå inn for å prøve aktivt denne måneden. Jeg kjenner at jeg har behov for en liten pause hvor jeg ikke tenker og grubler så mye, tester, jakter på symptomer og bygger opp forventninger. Nå vil jeg bare nyte påskefri med mannen min :chicken:

Vi kommer heller ikke til å aktivt prøve å unngå at vi blir gravide denne måneden. Vi koser oss når vi har lyst, og skjer det så skjer det.

Jeg kommer uansett til å følge med på og heie på dere i denne gruppa :wav

Håper dere alle får drømmen oppfylt denne måneden :Heartblue
 
Vi har tatt fertilitetssjekk denne uka og ting ser normalt ut både hos meg og mannen - det er en stor lettelse!:Heartpink

Vi har likevel bestemt oss for å ikke gå inn for å prøve aktivt denne måneden. Jeg kjenner at jeg har behov for en liten pause hvor jeg ikke tenker og grubler så mye, tester, jakter på symptomer og bygger opp forventninger. Nå vil jeg bare nyte påskefri med mannen min :chicken:

Vi kommer heller ikke til å aktivt prøve å unngå at vi blir gravide denne måneden. Vi koser oss når vi har lyst, og skjer det så skjer det.

Jeg kommer uansett til å følge med på og heie på dere i denne gruppa :wav

Håper dere alle får drømmen oppfylt denne måneden :Heartblue
Sniker!

Veldig gode nyheter! Dette gjorde meg glad av å lese!:Heartbigred
 
Det kom testene i posten. Gleder meg til å begynne.
Har aldri brukt EL strimler før så dette blir spennende :happy:
 
36D3EF89-43B3-4388-8CF0-10857ECDAD8A.jpeg


Dagens nederst... Skal liksom bli sterkere da men. Kun dag 11, forventer EL dag 15-16.
 
Når på dagen tar dere El-test, er det og helst på morgenurin? :happy:
 
Hmm test videre og se om den stiger :) el er rundt hjørne tror jeg :)

Forventer ikke EL før onsdag og kroppen er jo tullete pga PCOS, så antar den kommer :)
 
Dag 12 nederst

31679D97-8936-45F2-8098-45B103FE3C24.jpeg
 
Ørkenblomst - 35 - PP15 - B2 - EL8-9/4- IKM 22/4

Venter på første time på fertilitetsklinikk, men Norge er jo stengt. Litt gitt opp håpet, men velger å henge med dere :)
Tester med cb monitor (som alltid)
 
Begynner å skje ting nå ❤️ Venter positiv el-test på tirsdag og el onsdag :) C765BEC6-0BE7-4315-A755-A2D7DCECF9A2.jpeg
 
Last edited:
Ørkenblomst - 35 - PP15 - B2 - EL8-9/4- IKM 22/4

Venter på første time på fertilitetsklinikk, men Norge er jo stengt. Litt gitt opp håpet, men velger å henge med dere :)
Tester med cb monitor (som alltid)
Velkommen til oss❤️ Håper Norge «åpner» snart :) :facepalm:
Masse lykke til selvom ❤️
 
Back
Topp