❤️IKM UKE 17 ❤️

Så spent på denne pp, klarer nesten ikke vente på el! :hilarious: Allerde godt i gang med temping og el tester! Cd 11 i dag. Pleier ha el på cd 17-18. Noen andre som vil dele sine ?
 

Vedlegg

  • AAEB1FCF-C92F-4AE0-B5A9-5EB3130E6973.png
    AAEB1FCF-C92F-4AE0-B5A9-5EB3130E6973.png
    87,1 KB · Visninger: 46
  • 9A304FFC-53CF-4A33-97EB-D68EC8E8150E.jpeg
    9A304FFC-53CF-4A33-97EB-D68EC8E8150E.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 44
Så spent på denne pp, klarer nesten ikke vente på el! :hilarious: Allerde godt i gang med temping og el tester! Cd 11 i dag. Pleier ha el på cd 17-18. Noen andre som vil dele sine ?
Jeg hadde tenkt til å tempe men det falt ut. Er det for seint å begynne i morgen cd8? Pleier å ha el CD 14:) masse lykke til! El gidder jeg ikke begynne med før ca cd10/11:) har alltid presis eggløsning ❤️
 
Noen som har opplevd at EL kommer tidligere i syklusen etter kjemisk? :smug:

Jeg er kun på syklusdag 8, men har både i går og i dag hatt typiske el smerter, og masse slim i går! Tok en el test på morgenen i dag som var negativ, men mye sterkere enn normalt på dette tidspunktet i syklusen. Pleier å ha helt blenda tester frem til noen dager før el, og denne var slik som den pleier å være en dag før og etter positiv el test:wideyed:
 
Noen som har opplevd at EL kommer tidligere i syklusen etter kjemisk? :smug:

Jeg er kun på syklusdag 8, men har både i går og i dag hatt typiske el smerter, og masse slim i går! Tok en el test på morgenen i dag som var negativ, men mye sterkere enn normalt på dette tidspunktet i syklusen. Pleier å ha helt blenda tester frem til noen dager før el, og denne var slik som den pleier å være en dag før og etter positiv el test:wideyed:
Når jeg aborterte 4+6 så kom el en dag senere! Og ikke opplevd tidlig el ved kjemisk! Samme gamle :) men jeg får også el slim en uke før el og kan gjerne ha det fra CD 7/8 :) så er ikke unormalt! Du kjenner sikkert bare at det er et egg som driver å modnes før det slipper! Jeg også har hatt el smerter en stund før el faktsik er :) og har opplevd at det er et godt tegn faktisk :) masse lykke til:)
 
Nei tror det går fint å tempe fra cd8 , det hadde jeg gjort :happy::shy::Heartred
Da skal jeg huske å gjøre det i morgen:) det som er er at jeg alltid må skikkelig tisse når jeg våkner og da løper jeg heller på do enn å huske på den tempen :hilarious: så glemmer det hele tiden:p
 
Jeg forventer vel mensen ca 22/4. Ikke direkte aktiv prøver, mer at jeg måtte få kroppen i syklus igjen da forrige syklusen ble 127 dager. Brukt provera for å få menstruasjon og så femar for å få eggløsning. Første barnet tok 3 år med 4 IVF, så vi tar ting litt som det kommer. Samboer vipper litt mellom å ville ha en til nå og vente. Men bruker ikke prevensjon heller tross av at han vet jeg nå får eggløsning.

VictoriaH - barn 2 - EL 8/4 - KM 22/4

Leah kom 13 uker for tidlig så kan fort bli en oktober- eller novemberbaby om det skulle klaffe nå :)
 
Noen som har opplevd at EL kommer tidligere i syklusen etter kjemisk? :smug:

Jeg er kun på syklusdag 8, men har både i går og i dag hatt typiske el smerter, og masse slim i går! Tok en el test på morgenen i dag som var negativ, men mye sterkere enn normalt på dette tidspunktet i syklusen. Pleier å ha helt blenda tester frem til noen dager før el, og denne var slik som den pleier å være en dag før og etter positiv el test:wideyed:

Ved kjemisk er det jo vanskelig å sette noen klar dato for syklusstart da gjerne kroppen har forberedt seg en stund før. Så kan fort være du får eggløsning noen dager før :) Jeg hadde aldri eggløsning uten tabletter ved mine kjemiske, så aner ikke personlig.
 
C10, går på letrozol denne pp. Foreløpig ingen tegn på el. Er veldig speeeeent. Har bestemt meg for å ikke teste denne måneden for å ikke bli stresset av det. Håper inderlig EL til helgen ♥️

hvordan går deg med dere? Tenk om 2 uker så vet vi om vi kan bli mammaer i des 2020♥️
 
vi har besluttet at vi venter med prøvinga til sommeren, håper det går bra at jeg fortsatt «disponerer» denne ikm-gruppa! jeg kommer fortsatt til å følge opp dere
så godt jeg kan, og jeg kommer til å teste ved ikm siden jeg ikke går på prevensjon❤️
 
vi har besluttet at vi venter med prøvinga til sommeren, håper det går bra at jeg fortsatt «disponerer» denne ikm-gruppa! jeg kommer fortsatt til å følge opp dere
så godt jeg kan, og jeg kommer til å teste ved ikm siden jeg ikke går på prevensjon❤️

Takk for at du fortsette å disponere gruppa :happy:

Her var planen å tempe denne syklusen, men foreløpig ikke en eneste temp gjort, er CD10 idag. Glemmer det, noe som betyr at jeg må stole på de ubrukelig el-testene som er umulig å tolke:dead:
 
Takk for at du fortsette å disponere gruppa :happy:

Her var planen å tempe denne syklusen, men foreløpig ikke en eneste temp gjort, er CD10 idag. Glemmer det, noe som betyr at jeg må stole på de ubrukelig el-testene som er umulig å tolke:dead:
Er i samme båt som deg:hilarious: skulle tempe jeg også denne måneden :) jeg er cd8 og skulle huske det i dag:dead: glemte det! Haha! Så jeg får nesten bare stole på kroppen og de el testene jeg har ❤️ Det går sikkert fint
 
Når på dagen tar dere eggløsningstester?
 
Er i samme båt som deg:hilarious: skulle tempe jeg også denne måneden :) jeg er cd8 og skulle huske det i dag:dead: glemte det! Haha! Så jeg får nesten bare stole på kroppen og de el testene jeg har ❤️ Det går sikkert fint

Enig :) Prøver på barn nr. 2 og er mye mer avslappet enn sist. Med nr. 1 var det verdens undergang hver gang det ikke gikk. Nå er kjenner jeg at det er helt greit om det tar litt tid :)
 
Enig :) Prøver på barn nr. 2 og er mye mer avslappet enn sist. Med nr. 1 var det verdens undergang hver gang det ikke gikk. Nå er kjenner jeg at det er helt greit om det tar litt tid :)
Stressa ganske selv siden vi prøver på barn nr 1:) ble gravid i november men mista i desember så vi er allerede på pp 5 etter aborten :( ser ikke ut som om det funker om dagen! :wtf: Må prøve å bare slappe av å ta det som det kommer men er jo lettere sagt en gjort:shifty: uansett så har jeg bestemt meg for å være litt mere avslappet denne pp:) og jeg tror jeg er det! Så vi får bare se:) masse lykke til uansett ❤️
 
El om 6 dager! Så det nærmer seg med stormskritt nå :joyful::joyful:
 
37897C6B-29C1-401D-8E9C-93B385B9FE1A.jpeg


Begynt testingen
 
Back
Topp