Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig tråd! Her blir det hjem-settet fra Lene Holme Samsøe, men usikker på hvilken farge vi skal velge til guttenBlir nok enten en blåtone eller noe i dus grågrønn
![]()

Ja, jeg har sett litt på det settet jeg og. Har faktisk den boken, så da kan jo svigermor bare låne den.
Men så har jeg funnet dette fra Dale
Vis vedlegget 258757
Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha det strikket i typisk babyblått. Gjerne mer gråblå eller dus sjøgrønn, gjerne i kombinasjon med noe brunt.
Liker veldig godt gromguttenbukse fra klompelompe, feks i en fin blå, og med en brungrå jakke til.
Vi skal ha det sammeJa, jeg har sett litt på det settet jeg og. Har faktisk den boken, så da kan jo svigermor bare låne den.
Vis vedlegget 258757
Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha det strikket i typisk babyblått. Gjerne mer gråblå eller dus sjøgrønn, gjerne i kombinasjon med noe brunt.
Liker veldig godt gromguttenbukse fra klompelompe, feks i en fin blå, og med en brungrå jakke til.
Det der er helt nydeligJa, jeg har sett litt på det settet jeg og. Har faktisk den boken, så da kan jo svigermor bare låne den.
Vis vedlegget 258757

Alt man lærer! Hehe. Jeg er andregangs og har heller ikke helt skjønt greia med dette. Men da jeg fødte første var det tropevarme og varmeste sommeren siden 70 tallet. Så «hentesettet» besto av bleie og en body. To første mnd av livet hennes ble stort sett tilbrakt naken eller i bleie. (Fødte juni 2014 i Oslo, om noen husker den sommeren.)Oi, jeg visste ikke dette var en greie en gang, haha.Alt man lærer!
Hehe. Jeg er andregangs og har heller ikke helt skjønt greia med dette. Men da jeg fødte første var det tropevarme og varmeste sommeren siden 70 tallet. Så «hentesettet» besto av bleie og en body. To første mnd av livet hennes ble stort sett tilbrakt naken eller i bleie. (Fødte juni 2014 i Oslo, om noen husker den sommeren.)