❤️Februartråden❤️

Da kan han ta snøen den uka. Helt klart. Og ungene til en grad så du får hvile litt og bli friskm
Merker at han er vant til at jeg står opp med ungene. Pleier å stå opp litt før 08, og ligger enda. Han sover enda, den sniken :rolleyes:
 
Merker at han er vant til at jeg står opp med ungene. Pleier å stå opp litt før 08, og ligger enda. Han sover enda, den sniken :rolleyes:
Lurt å snakke sammen om forventninger.
 
Mye snø ute nå sltså , til jul tror jeg mannen fpr snøfreser ;)
Det vil jeg også ha, sa til samboer at det skal vi kjøpe :p når han jobber såpass som han gjør og etterlater meg med måking og unger, så må vi finne en bedre løsning :shy:
 
God morgen! For en natt.. Hostet i ett og har fått feber, i tillegg til hodepine pga dårlig søvn :meh:
Huff, god bedring :( Paracet to the rescue!
 
Da er det bare å komme seg avgårde til skolen med to stk barn...
Skal ha tre unger ut i bilen om litt og kjøre to til skole og en på bhg før jeg drar på jobb, bare avventer bittelitt så de har låst opp skolen når vi kommer, for de som ikke har Sfo låses ikke døra opp før 8.20.
 
Det vil jeg også ha, sa til samboer at det skal vi kjøpe :p når han jobber såpass som han gjør og etterlater meg med måking og unger, så må vi finne en bedre løsning :shy:
Her måker mannen stort sett men stor gårdsplass så det tar tid
 
Mye snø ute nå sltså , til jul tror jeg mannen fpr snøfreser ;)
Den tanken har vi hatt en stund :hilarious: Er bare dessvere så mye annet som står på lista over ting som må ljøpes/gjøres. Kanskje når vi blir pensjonister :rolleyes:
 
Back
Topp