❤️ Uke 49 ❤️

Jaa, her er sånn min så ut, og jeg venter jo også på EL, så vet jo at jeg ikke er gravid :p Streken var virkelig rosa, og kom etter 2 1/2 min ca. Så hadde jeg vært uvitende, hadde jeg nok følt på en glede først kanskje, før videre testing ville avkreftet
Hææ? Hvilken test er dette? Sikker på at du ikke er gravid?:po_O
 
Kan melde fra at letrozol har hvertfall utsatt el denne gang, sist gang hadde jeg el på cd11. Noe jeg syntes var litt tidlig. Cd 13 nå, fortsatt negativ el test men sterkere enn den har vært!
OG JEG ER SÅ GLAD FOR DET!!
Kan melde om 30 varmegrader i Thailand og to stykk som synes det er mye koseligere å hygge seg på ferie enn hjemme i vanlige rutiner. Passer perfekt når el er nå snart!
Kanskje er dette som må til? Håpe håpe :smiley-angelic001
 
Kan melde fra at letrozol har hvertfall utsatt el denne gang, sist gang hadde jeg el på cd11. Noe jeg syntes var litt tidlig. Cd 13 nå, fortsatt negativ el test men sterkere enn den har vært!
OG JEG ER SÅ GLAD FOR DET!!
Kan melde om 30 varmegrader i Thailand og to stykk som synes det er mye koseligere å hygge seg på ferie enn hjemme i vanlige rutiner. Passer perfekt når el er nå snart!
Kanskje er dette som må til? Håpe håpe :smiley-angelic001
Hørtes ikke feil ut med Thailand-ferie ❤️
 
Endelig!! kom maksimal på monitoren. Aksjer er lagt annenhver dag fra fredag som var. Jeg er sent hjemme i kveld, så spørs om samboer orker noe da, og i morgen skal vi bort, så da rekker vi ikke :/ sist var på tirsdag. Holder det egt, eller burde vi få til i kveld og?
 
Da ble peak’en i går kveld, og testen er litt svakere i dag. Tempen gikk litt ned også, til tross for en natt med mye oppvåkninger, så da er nok el i dag :) Men monitor sier fremdeles bare «høy».. rart den ikke har oppdaget LH-stigningen…
88EB1B62-F792-482F-9621-D0212AE5AE89.jpeg
84844DB1-5121-4523-BF88-828A6CF8F416.jpeg
 
Jeg er på cd 24. De gangene jeg har hatt «normal» syklus har jeg fått EL på cd 21. Men venter enda. Forrige pp var uten EL, så… EL testen var veldig negativ, men begynner å kjenne det skikkelig på kroppen at noe er på gang, så vil tro jeg får positiv EL test om et par dager :angelic: I tillegg så har jeg skikkelig troa denne pp også, så håper virkelig det blir en fin julegave å få i år:D
Når bruker du å få EL? Er den sen ift hva du bruker?
Jeg har ekstremt uregelmessig el til vanlig. De siste tre månedene har jeg brukt letrozol og fikk da rimelig normal el på cd 16-16 og 17.
uten letrozol pleier jeg ha el mellom ca cd 16 og cd 25. Så jeg får tro el hvertfall er her ila en uke nå? Eltesten i morges var «litt sterkere», fremdeles negativ men håper noe skjer snart. Har ofså før hatt el så sent som cd 35, men heldigvis ikke vanlig. Mer som deg , ofte rundt 20.
 
Jeg har ekstremt uregelmessig el til vanlig. De siste tre månedene har jeg brukt letrozol og fikk da rimelig normal el på cd 16-16 og 17.
uten letrozol pleier jeg ha el mellom ca cd 16 og cd 25. Så jeg får tro el hvertfall er her ila en uke nå? Eltesten i morges var «litt sterkere», fremdeles negativ men håper noe skjer snart. Har ofså før hatt el så sent som cd 35, men heldigvis ikke vanlig. Mer som deg , ofte rundt 20.
Jeg har selv veldig uregelmessige sykluser, kan vare alt fra 31-49 dager. Så derfor både tester jeg og temper. Testen var positiv her om dagen men ikke noe stigning på temp, men ser nå når jeg testet på morgenen i dag at den begynner å bli sterkere i streken igjen, så mulig kroppen prøver en gang til. Så hvis EL ikke kommer ila uken må jeg ringe å prøve å få time for å få det sjekket. Men forskjellen fra forrige syklus og nå er at jeg kjenner veldig nå at EL er på tur, forrige pp kjente jeg nesten ingenting.
 
Bortsett fra el-slim så er det ingen tegn til eggløsning på el testene :( de er så negative som det går an å bli! Var mye sterkere streker i går liksom… Nå er jeg ekstra spent på hva gynekolog sier etterpå!
Forventer eggløsning i morgen.
 
Bortsett fra el-slim så er det ingen tegn til eggløsning på el testene :( de er så negative som det går an å bli! Var mye sterkere streker i går liksom… Nå er jeg ekstra spent på hva gynekolog sier etterpå!
Forventer eggløsning i morgen.
De kan ikke ha blitt positive i natt da?
Lykke til hos gyn! Gi oss gjerne en oppdatering ❤️
 
De kan ikke ha blitt positive i natt da?
Lykke til hos gyn! Gi oss gjerne en oppdatering ❤️
Nei, det er jeg ganske sikker på. Bruker å ha positive el tester i 24-48 timer og har aldri hatt eggløsning så tidlig som på cd 13. Takk:Heartred Skal holde dere oppdaterte! Timen er kl 14.30, og jeg er smånervøs. Forrige syklus og denne har vært veldig rare!
 
Nei, det er jeg ganske sikker på. Bruker å ha positive el tester i 24-48 timer og har aldri hatt eggløsning så tidlig som på cd 13. Takk:Heartred Skal holde dere oppdaterte! Timen er kl 14.30, og jeg er smånervøs. Forrige syklus og denne har vært veldig rare!
Oj, så lenge?! Vet ikke hva som er vanlig, men min topp var veldig kort i forhold da :oops:
Spennende, håper det går fint ❤️
 
Oj, så lenge?! Vet ikke hva som er vanlig, men min topp var veldig kort i forhold da :oops:
Spennende, håper det går fint ❤️
For flere år siden hadde jeg veldig kort topp på noen timer selv, men det har endret seg. Har som regel litt over 24 timer med positive tester :)
 
Last edited:
Back
Topp