❤️ Uke 49 ❤️

Altså....i dag er IKM. Det er 1 år og 8 måneder siden jeg sluttet på prevensjon. Jeg har aldri fått mens senere enn syklusdag 26 og i dag er syklusdag 26. Mensen har ikke kommet. Det er ikke anntydning til spotting som forvarsel engang. Har tatt tester både i går og i dag som er blendahvite, men dette er Metode sine tester og de slår ut sent har jeg hørt. Er 9 eller 10 dpo i dag da jeg hadde eggløsning et par dager senere enn normalt nå og har vanligvis lutealfase på 10-12 dager.
 
Altså....i dag er IKM. Det er 1 år og 8 måneder siden jeg sluttet på prevensjon. Jeg har aldri fått mens senere enn syklusdag 26 og i dag er syklusdag 26. Mensen har ikke kommet. Det er ikke anntydning til spotting som forvarsel engang. Har tatt tester både i går og i dag som er blendahvite, men dette er Metode sine tester og de slår ut sent har jeg hørt. Er 9 eller 10 dpo i dag da jeg hadde eggløsning et par dager senere enn normalt nå og har vanligvis lutealfase på 10-12 dager.
Prøv heller kjøpt en clearblue ultra tidlig i morgen?:)
 
Altså....i dag er IKM. Det er 1 år og 8 måneder siden jeg sluttet på prevensjon. Jeg har aldri fått mens senere enn syklusdag 26 og i dag er syklusdag 26. Mensen har ikke kommet. Det er ikke anntydning til spotting som forvarsel engang. Har tatt tester både i går og i dag som er blendahvite, men dette er Metode sine tester og de slår ut sent har jeg hørt. Er 9 eller 10 dpo i dag da jeg hadde eggløsning et par dager senere enn normalt nå og har vanligvis lutealfase på 10-12 dager.
Lover godt dette da :D
 
Prøv heller kjøpt en clearblue ultra tidlig i morgen?:)
Kan nok hende jeg må det ja, for er skikkelig spent nå. Har flere Metode tester(strips) og en CB med ukeindikator liggende men har ikke lyst til å svi av den dyre når jeg bare får blenda på stripsene. Slår CB tidlig ut når den skal?
 
CD27 og FF fjernet krysset :(

C740304A-2F53-4647-8916-9CAF4C31B6E1.jpeg
 
Kan nok hende jeg må det ja, for er skikkelig spent nå. Har flere Metode tester(strips) og en CB med ukeindikator liggende men har ikke lyst til å svi av den dyre når jeg bare får blenda på stripsene. Slår CB tidlig ut når den skal?
Jeg har bare bra erfaring med at den gjør det, var den som slo ut først for min del, mens metode var blenda..nå først at min metode test slår ut skikkelig, 5 dager etter clearblue faktisk :eek:
 
Altså....i dag er IKM. Det er 1 år og 8 måneder siden jeg sluttet på prevensjon. Jeg har aldri fått mens senere enn syklusdag 26 og i dag er syklusdag 26. Mensen har ikke kommet. Det er ikke anntydning til spotting som forvarsel engang. Har tatt tester både i går og i dag som er blendahvite, men dette er Metode sine tester og de slår ut sent har jeg hørt. Er 9 eller 10 dpo i dag da jeg hadde eggløsning et par dager senere enn normalt nå og har vanligvis lutealfase på 10-12 dager.
Med forsinket eggløsning er det ikke SÅ rart å gå over IKM, da :) For de fleste er vel lutealfasen konstant, så TR forskyves hvis EL forskyves...
Krysser fingrene! :D
 
Syns jeg så noe på morran i dag når jeg tok bilde, men ser det ikke lenger
 

Vedlegg

  • 20221207_063714.jpg
    20221207_063714.jpg
    1,4 MB · Visninger: 63
  • 20221207_063708.jpg
    20221207_063708.jpg
    1 MB · Visninger: 64
Ja gjør jo det, men merker at jeg ikke klarer å håpe for mye for er sikkert bare kroppen min som tuller. Er sååå redd for å bli skuffa enda en gang. Begynner å bli tøft når det drar sånn ut i tid :(
Hvis el er forsinkes så vil mensen også komme tilsvarende forsinket. 9-10 dagers lutealfase er veldig kort så du må nok vente noen dager til :)
 
Er bekymret selv forresten. Fikk svak strek i går kl 14, men syntes den var svakere i morges. Men vet jo at det er altfor lite data å basere noe som helst på. Forventer vel tydelig sterkere test, og gleder meg til det, er jo derfor jeg tester. Men når det ikke blir innfridd + kjemisk for én måned siden, så blir man litt frynsete.
 
Idag er IKM. Vanligvis får jeg tr på morgenen. Har hatt ganske kraftige menssmerter i en uke nå. Og i dag var jeg så kvalm jeg måtte ta en test. Det er min siste test og kan se en strek, men blir så usikker om det bare er skyggestrek. Den er sterkere enn de forrige, men fortsatt svak :/

Tenkte å kjøpe en ny test fra et annet merke og ta i morgen om tr enda ikke har dukket opp.

Første bilde er testen fra i dag. Neste er testen jeg tok for flere dager siden. Hva synes dere?
 

Vedlegg

  • IMG_20221207_102856_edit_8923971531971.jpg
    IMG_20221207_102856_edit_8923971531971.jpg
    789,2 KB · Visninger: 86
  • IMG_20221205_143809_edit_79364149186326.jpg
    IMG_20221205_143809_edit_79364149186326.jpg
    794,6 KB · Visninger: 85
Back
Topp