❤️ Uke 49 ❤️

Yay, endelig gruppe for uke 49 :D

Paprikaa - 32 - B3 - PP2 - EL 24/25.11 - IKM 08.12

Noen som tenker å gjøre noe annerledes? Jeg tenker å prøve ut ananas i dpo tiden. Det skal vist hjelpe egget med å feste seg. Det var en gruppe litt tidligere her hvor veldig mange ble gravid og da var ananas testet ut av flere. Så hvorfor ikke, det er uansett godt å spise :D
 
Yay, endelig gruppe for uke 49 :D

Paprikaa - 32 - B3 - PP2 - EL 24/25.11 - IKM 08.12

Noen som tenker å gjøre noe annerledes? Jeg tenker å prøve ut ananas i dpo tiden. Det skal vist hjelpe egget med å feste seg. Det var en gruppe litt tidligere her hvor veldig mange ble gravid og da var ananas testet ut av flere. Så hvorfor ikke, det er uansett godt å spise :D
Vet du hvordan/hvorfor det hjelper? Hvor mye skal man spise?
 
Jeg blir litt overtroisk på at allerede har to barn født i august, så hvorfor ikke et tredje? :joyful: Håper hele gjengen her kan flytte inn i augustgruppa. :)
 
Yay, endelig gruppe for uke 49 :D

Paprikaa - 32 - B3 - PP2 - EL 24/25.11 - IKM 08.12

Noen som tenker å gjøre noe annerledes? Jeg tenker å prøve ut ananas i dpo tiden. Det skal vist hjelpe egget med å feste seg. Det var en gruppe litt tidligere her hvor veldig mange ble gravid og da var ananas testet ut av flere. Så hvorfor ikke, det er uansett godt å spise :D
Her blir det salvie-te, grapefruktjuice og hostesaft inn mot el i hvertfall. Og skal til gyn og sjekke egga på mandag. Kan godt spise ananas og- i motsetning til grapefrukt er det jo godt :hilarious:
 
Yay, endelig gruppe for uke 49 :D

Paprikaa - 32 - B3 - PP2 - EL 24/25.11 - IKM 08.12

Noen som tenker å gjøre noe annerledes? Jeg tenker å prøve ut ananas i dpo tiden. Det skal vist hjelpe egget med å feste seg. Det var en gruppe litt tidligere her hvor veldig mange ble gravid og da var ananas testet ut av flere. Så hvorfor ikke, det er uansett godt å spise :D
Vi tenker å prøve conceive plus glidemiddel, samt at jeg skal bruke el-tester for første gang.
Da jeg ble gravid sist så skjedde det ved første forsøk. Gjorde ingenting spesielt. Jeg forførte gubben å da var det gjort
Kaster meg gjerne med på å teste ananas også. Hvorfor ikkje ja, smaker jo godt ☺️
 
Her blir det salvie-te, grapefruktjuice og hostesaft inn mot el i hvertfall. Og skal til gyn og sjekke egga på mandag. Kan godt spise ananas og- i motsetning til grapefrukt er det jo godt :hilarious:

Wow! Spennende :)
Hehe, sant :hilarious:

Vi tenker å prøve conceive plus glidemiddel, samt at jeg skal bruke el-tester for første gang.
Da jeg ble gravid sist så skjedde det ved første forsøk. Gjorde ingenting spesielt. Jeg forførte gubben å da var det gjort
Kaster meg gjerne med på å teste ananas også. Hvorfor ikkje ja, smaker jo godt ☺️

Deilig når det er sånn og! Vi brukte ca.1 år på begge gutta så regner egentlig med å bruke litt tid denne gangen og selv om jeg håper det går fortere :D
 
Vi tenker å prøve conceive plus glidemiddel, samt at jeg skal bruke el-tester for første gang.
Da jeg ble gravid sist så skjedde det ved første forsøk. Gjorde ingenting spesielt. Jeg forførte gubben å da var det gjort
Kaster meg gjerne med på å teste ananas også. Hvorfor ikkje ja, smaker jo godt ☺️
Vi bruker conceive plus. Satt etter at vi begynte med den sist- men kan ha vært progesterontilskuddet og… den er sykt drøy, og det blir helt «slip’n’slide», så mitt råd er å begynne med bare bittelitt :hilarious: :hilarious: Første gangen tok jeg litt mye, og det var ikke helt vellykka:facepalm:
 
Yay, endelig gruppe for uke 49 :D

Paprikaa - 32 - B3 - PP2 - EL 24/25.11 - IKM 08.12

Noen som tenker å gjøre noe annerledes? Jeg tenker å prøve ut ananas i dpo tiden. Det skal vist hjelpe egget med å feste seg. Det var en gruppe litt tidligere her hvor veldig mange ble gravid og da var ananas testet ut av flere. Så hvorfor ikke, det er uansett godt å spise :D
Tar grapefruktkjerneekstrakt, og drikker mye vann. Var så opptatt av å ha konsentrert urin sist pp at jeg ofte droppet å drikke hele dagen :dead: Skal se hvordan grapefrukt funker, blir det lite slim skal vi bruke Prefert til aksjelegging. Brukte den i forrige pp også. Jeg er skikkelig desp så jeg kommer nok til å spise ananas i dpo-land i tillegg :bag:
 
Noen som tenker å gjøre noe annerledes?
Jeg tenker litt på dette med positiv tenking, jinxing, manifestering. Har det noe for seg, eller er det bare tull?
Det er vanskelig å være positiv etter lang tid og motgang! Samtidig er det en trøstende tanke å kunne hjelpe seg selv vha tankene. Men det betyr jo ikke at det garantert ikke vil gå hvis man ikke klarer å være positiv? Kjenner samtidig at jeg er redd for å jinxe dette, ved å være for positiv. :hilarious: Men jeg får se, kanskje jeg lager meg en liten "affirmation" som jeg kan gjenta mens jeg stryker meg på magen. :joyful:
 
Vi bruker conceive plus. Satt etter at vi begynte med den sist- men kan ha vært progesterontilskuddet og… den er sykt drøy, og det blir helt «slip’n’slide», så mitt råd er å begynne med bare bittelitt :hilarious: :hilarious: Første gangen tok jeg litt mye, og det var ikke helt vellykka:facepalm:
Hehe takk for tips :hilarious:
Kan vell fort bli for mye av det gode da :angelic:
Får starte heeeelt forsiktig ☺️
 
Finnes det noe kjedeligere enn å ha TR på besøk?! Misliker det sterk og det føles som en never ending story!
God helg:smiley-bounce022
 
TR dro igjen torsdag kveld, men nå i kveld kom ny blødning, og ser ikke ut til å gi seg heller. Noen som har vært borti det?
 
TR dro igjen torsdag kveld, men nå i kveld kom ny blødning, og ser ikke ut til å gi seg heller. Noen som har vært borti det?
Sniker litt. Jeg har hatt noen mellomblødninger de to første syklusene etter MA. Vanligvis har jeg mens i ca 5 dager, kraftig blødning først, før det på dag 5 bare er spotting. Etter MA har jeg hatt to sykluser hvor jeg har blødd to dager, opphold på to dager og blod i 1,5 dager igjen… var hos legen fredag forrige uke, og vi var enige om at det sannsynligvis var hormonforstyrrelser i mitt tilfelle
 
Sniker litt. Jeg har hatt noen mellomblødninger de to første syklusene etter MA. Vanligvis har jeg mens i ca 5 dager, kraftig blødning først, før det på dag 5 bare er spotting. Etter MA har jeg hatt to sykluser hvor jeg har blødd to dager, opphold på to dager og blod i 1,5 dager igjen… var hos legen fredag forrige uke, og vi var enige om at det sannsynligvis var hormonforstyrrelser i mitt tilfelle
Hmm, er første gangen jeg opplever det. Hadde tenkt til å få meg en time his fastlegen og ta noe blodprøver, da jeg mistenker at jernnivået mitt er litt lavt igjen. Noe sier meg at det kan være derfor ting tar så lang tid og..
 
Back
Topp