❤️ Uke 49 ❤️

CD15, 2 dpo (mener/håper jeg)
Tempen økte ikke til i dag, FF satte derfor kryss CD12. Men det kan ikke stemme da jeg hadde pos. test først på kvelden CD12. Irritererende. Nå er jeg bekymret for at egget kanskje ikke har sluppet i det hele tatt. Kjenner EL-smerter i dag, det gjør jeg alltid i dpo-land. Men tempen pleier å være rundt 36.6 etter EL.
Den økte jo mye fra cd 12 til 13, så jeg ville tenkt at el var cd 12. Kanskje egget slapp fort, sånn 12 timer etter peak? Men jeg ser du ikke tempet så mye før cd 10, så kan jo hende FF tar feil :dontknow
 
Hos meg sa den High i går, men ble til peak i dag etter at jeg la inn dagens test. Så jeg ville også sagt at din er positiv :love2
Ja. Tror den får litt ut i fra testene du har der alt. For jeg hat jo bare lagt inn en skikkelig svak og denne. Så i kveld kanskje den er peak da :love7
 
Svakere el-test i dag, men jeg fikk første dag med maksimal på monitor
:hilarious:

65141878-DC5A-4756-B3E0-ECB6A3C1E6A6.jpeg
480230B6-51A4-4011-85E0-0C452F58B1BC.jpeg
 
CD 13 og 3 DPO (tror jeg). Hadde litt blod i el-slimet i går, i dag er det litt brunt slim. Er vant til spotting både før etter el, men kan ikke huske å ha sett blod så tidlig før. Noen som har opplevd det samme?
 
Den økte jo mye fra cd 12 til 13, så jeg ville tenkt at el var cd 12. Kanskje egget slapp fort, sånn 12 timer etter peak? Men jeg ser du ikke tempet så mye før cd 10, så kan jo hende FF tar feil :dontknow
Jeg synes ikke det stemmer helt med testene. Jaja, jeg får bare vente og se hva som skjer. Kan sikkert legge inn aksjer i dag også for sikkerhets skyld, men har kjent på tappen nå og uten at jeg har kjempe mye erfaring så tror jeg den er ganske lav og lukket. Begynner også å få creamy utflod, så butikken er nok stengt nå.

Edit: har nok tolket tappen feil, sjekket igjen og den er åpen og ligger høyt..
 
Last edited:
2 dpo her og testetrangen er heldigvis ikke i gang. Enda. Tenker jeg skal begynne med ananas i morgen :)
 
Hvor fort pleier el-testene bli svake etter peak eller el? De fra i dag er jo «low», men de er jo ikke svake.. :)
 

Vedlegg

  • 034EBA14-4E96-47AD-9466-7BDA003261ED.jpeg
    034EBA14-4E96-47AD-9466-7BDA003261ED.jpeg
    361,8 KB · Visninger: 42
Avvist allerede på offentlig, så må nok gå privat:dead:
Henvisning sent i går, svar i dag. Hværtfall godt det går såpass fort?:sad015

Sa til mannen at jeg ønsker å gå privat om vi ikke har blitt gravid til sommeren. Han er uenig å mener at da ligger det ikke i kortene at vi skal bli gravide igjen:sad015
 

Vedlegg

  • 669C3CE6-10ED-4260-866E-D44010F30083.jpeg
    669C3CE6-10ED-4260-866E-D44010F30083.jpeg
    477,8 KB · Visninger: 66
Jeg skulle egentlig ikke teste etter EL men har gått på en testesmell. Lurte litt på hvorfor jeg ikke hadde kjent noe stikk i magen slik jec pleier på de dagene det pleier å dukke opp. Tok tester som var negative ved forventa EL. Men i dag noen dager senere enn vanlig kom stikkene i magen og testen var positiv, så da er det endelig noe på gang :)
 
Mulig jeg hører til ikm uke 49 og ikke 50 men enn så lenge holder jeg meg til ikm uke 50. Meeen, lurer på en ting. Får alle sammen EL-slim? Leser titt og ofte at flere skriver de har observert el-slim. Dette er pp4 og har aldri funnet el-slim. Har kjent i skjeden men ingen tegn til det. Prøver prefert denne mnd.
 
Back
Topp