❤️ Uke 49 ❤️

Da var jeg ferdig hos gynekolog og timen gikk kjempefint, var veldig fornøyd med henne! Alt så bra ut, hun kunne bekrefte at jeg antageligvis ville sleppe egg fra venstre eggstokk slik jeg trodde, men var flere dager (kanskje 1 uke) unna eggløsning. Så da blir det antageligvis en lang syklus nå. Har hatt 29 dager syklus og 31-34 dagers sykluser annen hver gang.

Jeg skal ta blodprøver (progesteron) 7-9 dager etter positiv el test, og så mange ulike blodprøver på dag 2, 3 eller 4 under mensen bare for å sjekke at hormonene mine er slik de skal være (hun forventer at alt er normalt).

Veldig deilig å vare ha fått sjekket ut og bekreftet at alt er bra nedi der. Har jo ikke vært hos gynekolog utenom når jeg har vært gravid, sist gang utenom svangerskap var vel i 2012 :p haha.

Så nå må jeg bare være tålmodig og vente på el.
 
Da var jeg ferdig hos gynekolog og timen gikk kjempefint, var veldig fornøyd med henne! Alt så bra ut, hun kunne bekrefte at jeg antageligvis ville sleppe egg fra venstre eggstokk slik jeg trodde, men var flere dager (kanskje 1 uke) unna eggløsning. Så da blir det antageligvis en lang syklus nå. Har hatt 29 dager syklus og 31-34 dagers sykluser annen hver gang.

Jeg skal ta blodprøver (progesteron) 7-9 dager etter positiv el test, og så mange ulike blodprøver på dag 2, 3 eller 4 under mensen bare for å sjekke at hormonene mine er slik de skal være (hun forventer at alt er normalt).

Veldig deilig å vare ha fått sjekket ut og bekreftet at alt er bra nedi der. Har jo ikke vært hos gynekolog utenom når jeg har vært gravid, sist gang utenom svangerskap var vel i 2012 :p haha.

Så nå må jeg bare være tålmodig og vente på el.
Oj, så da er din høyre eggstokk raskere til å slippe enn den venstre da..? Har ikke tenkt på at det kan være forskjell på dem :p Godt du fikk sjekket det ut. Det gir liksom litt mer ro i sjela ❤️
 
Dette gjør meg bare forvirret :bag:
7BC786C8-F7B4-4A88-9107-824E793AF978.jpeg
 
Oj, så da er din høyre eggstokk raskere til å slippe enn den venstre da..? Har ikke tenkt på at det kan være forskjell på dem :p Godt du fikk sjekket det ut. Det gir liksom litt mer ro i sjela ❤️
Virker sånn :p hahaha. Men ja, gitt veldig ro i sjela altså!

Dette gjør meg bare forvirret :bag: Vis vedlegget 393003
Vil ikke si at de to fra i dag er positive, bare nesten.
Det er antageligvis ikke noe, men fortsett og test, for sikkerhetsskyld.
 
Virker sånn :p hahaha. Men ja, gitt veldig ro i sjela altså!


Vil ikke si at de to fra i dag er positive, bare nesten.
Det er antageligvis ikke noe, men fortsett og test, for sikkerhetsskyld.
Men den var jo så og si positiv i går kveld?
Nå vet jeg ikke om jeg skal starte på Utrogestan i morgen eller ikke :oops:
 
CD15, 2 dpo (mener/håper jeg)
Tempen økte ikke til i dag, FF satte derfor kryss CD12. Men det kan ikke stemme da jeg hadde pos. test først på kvelden CD12. Irritererende. Nå er jeg bekymret for at egget kanskje ikke har sluppet i det hele tatt. Kjenner EL-smerter i dag, det gjør jeg alltid i dpo-land. Men tempen pleier å være rundt 36.6 etter EL.
 

Vedlegg

  • 606987C1-7E3C-4369-B9BA-BB2AC8D69FFE.jpeg
    606987C1-7E3C-4369-B9BA-BB2AC8D69FFE.jpeg
    581,9 KB · Visninger: 24
Back
Topp