Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin på samme dag og begge er fra Rakkestad. Kanskje vi møtes på KalnesHeidi95 - 28 år - B2 - Kalnes - 26.august
Termin??eds- 30år- b3- bergen
Retter nåTermin??
@Sprudledamo, etter tul i dag, har vi termin 16. August endre gjerne om du har mulighetTreningsfreak - 26 - B1 - Bergen - 12. August
Endret ved OUL.@Sprudledamo, etter tul i dag, har vi termin 16. August endre gjerne om du har mulighet
Vil du bli kjent? Bor i Molde og trenger mødre vennerTriss83 - 39 - B2 - Molde - 24. august
Lister meg stille inn her etter å ha sett streken bli sterkere nå i 3 dager.
Litt vondt og litt godt med ny termingruppe, da jeg også var med i januar23-gruppa i over 14 uker før det gikk så galt som det kunne gå.
Håper spiren sitter nå, for dette skulle være vår siste PP før vi ga opp et barn til så går det galt nå, da er det stopp.
Men vil legge til at det føles godt å ha blitt gravid igjen før 20. januar, forrige termindato
Vil du bli kjent? Bor i Molde og trenger mødre vennerVet ikke helt hvor langt jeg er på vei. Da jeg har veldig lange sykluser. Men setter bare en dag for å ha noe så får jeg heller endre det.
Stallkjærringa- 31år - B4- Molde - 13.08
Så hyggelig sender deg meldingVil du bli kjent? Bor i Molde og trenger mødre venner