❤️ Redebygging/innkjøp bilder

Lykkedrøm

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Maisløyfene 2024
Synes det er så koselig med babyting, og tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi kan legge ut bilder av våre babyinnkjøp, av redebyggingen eller andre ting vi samler og gjør klart til de små maibabyene våre. :love017

:Heartbigred
 
Det gjør hun garantert...! Jeg har 3 hunder og de begynte alle 3 sånn før første test! Og nå rullerer dem på å ligge sånn
Men hun virker litt bekymra- for hver gang jeg har lukta sånn mens vi har hatt henne, så har det jo endt i mist og knust «mor».
 
Men hun virker litt bekymra- for hver gang jeg har lukta sånn mens vi har hatt henne, så har det jo endt i mist og knust «mor».
De lukter alt av følelser vi har på godt og vondt ❤️ Så fullt mulig hun kan bli mer beskyttende eller påpasselig etterhvert.

Har 2 tisper og 1 hann.. Tispene er mer brelete, må ha kroppskontakt, mens hannen som alltid har gått vedsiden av meg går nå konsekvent forran meg. Skal passe på.
 
De lukter alt av følelser vi har på godt og vondt ❤️ Så fullt mulig hun kan bli mer beskyttende eller påpasselig etterhvert.

Har 2 tisper og 1 hann.. Tispene er mer brelete, må ha kroppskontakt, mens hannen som alltid har gått vedsiden av meg går nå konsekvent forran meg. Skal passe på.
Ja- hadde en annen hund da jeg gikk gravid med første. Plutselig var han limt til min venstre side på tur, særlig hvis det kom folk- og spesielt enslige mannfolk :oops:
 
Back
Topp