❤️ Januar 2018 ❤️

Kortvarig lykke her[emoji174] Har begynt å blø i dag, og nå i kveld har jeg fått smerter i magen. Ganske sikker på at dette ikke går veien... Helt likt som sist...[emoji24][emoji24][emoji24]

Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Hvordan går det med deg? :Heartred

Beklager at det tok så lang tid å svare, men det gikk ikke så bra det her..[emoji20] Var på forhånd innstilt på at det nok ikke kom til å gå på første forsøk, men når jeg da satt der med positiv test i hånda, så ble det en skikkelig nedtur, som jeg nok kommer til å bruke litt tid på å komme over.. Nå blir det litt pause fra forumet fremover, så kommer jeg nok tilbake når nytt innsett nærmer seg.
 
Beklager at det tok så lang tid å svare, men det gikk ikke så bra det her..[emoji20] Var på forhånd innstilt på at det nok ikke kom til å gå på første forsøk, men når jeg da satt der med positiv test i hånda, så ble det en skikkelig nedtur, som jeg nok kommer til å bruke litt tid på å komme over.. Nå blir det litt pause fra forumet fremover, så kommer jeg nok tilbake når nytt innsett nærmer seg.

Du trenger ikke å beklage det. :Heartred Så utrolig leit at det endte på denne måten. Ta godt vare på deg selv. :Heartred
 
Her ble dessverre også lykken kortvarig. Hadde fin hcg-verdi på 400 på testdag 19 dpo. Men fikk magekramper 5+5 og blødning, blødd en god del gjennom helga. Hcg i blod har falt og bekrefter altså SA. Veldig kjipt og trist. Dette var det 4. innsettet (fryst blastocyst), tidligere kun negative forsøk. Hadde en MA i fjor vår. Vet at de ikke utreder for habituell abort før etter 3 SA/MA, men har noen her inne likevel fått støttebehandling etter 2 aborter? Tenker på Albyl E, evt Klexane/Fragmin? Evt hcg-støtte?

Gratulerer ellers til alle med positive tester og etterhvert fin TUL, det er i det minste oppløftende oppi dette:)
 
Beklager at det tok så lang tid å svare, men det gikk ikke så bra det her..[emoji20] Var på forhånd innstilt på at det nok ikke kom til å gå på første forsøk, men når jeg da satt der med positiv test i hånda, så ble det en skikkelig nedtur, som jeg nok kommer til å bruke litt tid på å komme over.. Nå blir det litt pause fra forumet fremover, så kommer jeg nok tilbake når nytt innsett nærmer seg.
Trist å høre:Heartred Vi er tydeligvis i samme båt fra januargruppen. Jeg håper du får ro til å komme deg litt og ønsker deg lykke til videre:Heartred
 
Her ble dessverre også lykken kortvarig. Hadde fin hcg-verdi på 400 på testdag 19 dpo. Men fikk magekramper 5+5 og blødning, blødd en god del gjennom helga. Hcg i blod har falt og bekrefter altså SA. Veldig kjipt og trist. Dette var det 4. innsettet (fryst blastocyst), tidligere kun negative forsøk. Hadde en MA i fjor vår. Vet at de ikke utreder for habituell abort før etter 3 SA/MA, men har noen her inne likevel fått støttebehandling etter 2 aborter? Tenker på Albyl E, evt Klexane/Fragmin? Evt hcg-støtte?

Gratulerer ellers til alle med positive tester og etterhvert fin TUL, det er i det minste oppløftende oppi dette:)

Så utrolig leit å høre. :( :Heartred
 
Blør kraftig i dag, så da er det nok mensen som kom mye for tidlig.
Dvs jeg må ta blodprøver/hormonprøver i morgen tidlig før vi kan begynne på et nytt forsøk. Sist jeg stimulerte med sprøyter var i 2014, så alt må sjekkes på nytt før vi setter i gang (mannen må også ta blodprøver og levere sædprøve). Bare så kjedelig at det kan ta opptil 6 uker å få svar[emoji17]
Spent på om det er lang ventetid før man kan begynne på nytt ferskforsøk.. Kan jo evt bli noen måneder før vi er i gang igjen da...

Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
IMG_2532.JPG

Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!
Den der var no super tydelig! Mye mer en min var :) gratulerer så mye!
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!

Oj, så herlig[emoji7][emoji7][emoji7] gratulerer med ventespire på vei[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!

Gratulerer så mye! :Heartred
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!

Wow gratulerer så mye:D
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!

Herlig!! Ventespire er noe vi alle håper på, men som vi ikke har helt troen på. Så fantastisk at det har skjedd med deg!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!

Fantastisk!!

Gratulerer!! <3
 
Jeg må bare dele dette med noen:
Siden vi er midt i ventetiden mellom blodprøver og ett nytt ferskforsøk, så har vi lagt inn litt aksjer på gamlemåten. Og i dag tok jeg en test mest for moro skyld siden jeg hadde en liggende i skapet. Og se her da:
Vis vedlegget 245043
Jeg er helt i sjokk, kan det være sant?!

Gratulerer!
 
Huff jeg klarer aldri slappe av. Var på TUL i dag. Fikk se ei lita reke. Er 7 uler i dag. I dag som sist ble det målt til å være en uke mindre enn det skal være. Tror min gyn har litt dårlig utstyr. Han måtte zome veldig inn. Klarer ikke slå meg til ro med at alt er bra. Han mener han så hjerte. Har iallfall mer tydelig symptomer denne gangen; kvalm, trøtt,ømme bryst. Fikk time til ny UL om 2 uker. Kommer til å leve med uvisheten frem til da. Håper alt er bra og at vi får se en riktig utvikling om 2 uker.
 
Huff jeg klarer aldri slappe av. Var på TUL i dag. Fikk se ei lita reke. Er 7 uler i dag. I dag som sist ble det målt til å være en uke mindre enn det skal være. Tror min gyn har litt dårlig utstyr. Han måtte zome veldig inn. Klarer ikke slå meg til ro med at alt er bra. Han mener han så hjerte. Har iallfall mer tydelig symptomer denne gangen; kvalm, trøtt,ømme bryst. Fikk time til ny UL om 2 uker. Kommer til å leve med uvisheten frem til da. Håper alt er bra og at vi får se en riktig utvikling om 2 uker.

Så ubehagelig at utstyret muligens er dårlig. Du kan ikke dra et annet sted privat for å få roet ned nervene litt? :Heartred
 
Må altså bare få klage litt over hvor syykt dårlige babyplan graviditetstestene er.. Er ikke rart folk blir surrete.. :eek:
Jeg må teste sånn innimellom bare for å bekrefte at jeg er gravid, og når det kommer opp halve streker på testen kan jeg forstå at folk blir usikre.. :eek:
 
Huff jeg klarer aldri slappe av. Var på TUL i dag. Fikk se ei lita reke. Er 7 uler i dag. I dag som sist ble det målt til å være en uke mindre enn det skal være. Tror min gyn har litt dårlig utstyr. Han måtte zome veldig inn. Klarer ikke slå meg til ro med at alt er bra. Han mener han så hjerte. Har iallfall mer tydelig symptomer denne gangen; kvalm, trøtt,ømme bryst. Fikk time til ny UL om 2 uker. Kommer til å leve med uvisheten frem til da. Håper alt er bra og at vi får se en riktig utvikling om 2 uker.
Hvor mange mm ble den målt til? Min ble også målt et par dager for liten. Men på siste UL hos riksen på mandag så var alt fint :)
 
Hvor mange mm ble den målt til? Min ble også målt et par dager for liten. Men på siste UL hos riksen på mandag så var alt fint :)

De som ga deg 80 % risiko for abort pga noen mm målefeil burde få skikkelig kjeft og egentlig en klage. Fy så dårlig gjort å begynne sånn når de målte SÅ tidlig. :shifty: Godt du får bedre oppfølging på Riksen. :)
 
Back
Topp