❤️ Jakten på gullskatt nr 2 ❤️

CD 8
Masse el slim!!!:eek:
Det kan vel ikke være el nå? Får uansett ikke lagt noe aksjer før noen dager. Kan el slim komme lenge før eggløsning?
Har noen opplevd å få kjempe tidlig eggløsning i pasuemåned med pergotime?
El test var ihvertfall negative idag tidlig og ikveld!
 
CD 8
Masse el slim!!!:eek:
Det kan vel ikke være el nå? Får uansett ikke lagt noe aksjer før noen dager. Kan el slim komme lenge før eggløsning?
Har noen opplevd å få kjempe tidlig eggløsning i pasuemåned med pergotime?
El test var ihvertfall negative idag tidlig og ikveld!
Hmm.. kan det være rester av sæd? Man kan vel få el så tidlig, men om testene er negative er det vel kanskje ikke det?
 
Hmm.. kan det være rester av sæd? Man kan vel få el så tidlig, men om testene er negative er det vel kanskje ikke det?

Nei har ikke hatt sex på kjempe lenge :p haha!
kan man ha el slim flere dager før el?
Pleier egentlig ikke få el så tidlig og heller ikke el slim. Denne måned har jeg brukt bidronninggele og babyklister. Vet ikke om det kan være grunnen:eek::confused::joyful:
 
Nei har ikke hatt sex på kjempe lenge :p haha!
kan man ha el slim flere dager før el?
Pleier egentlig ikke få el så tidlig og heller ikke el slim. Denne måned har jeg brukt bidronninggele og babyklister. Vet ikke om det kan være grunnen:eek::confused::joyful:
Tatt noen ny el-test i dag? Jeg er ikke så god på alle hjelpemidler som gelé og klister, men kan jo godt være at det er rester av det:D
Hvordan er formen din ellers?
 
Tatt noen ny el-test i dag? Jeg er ikke så god på alle hjelpemidler som gelé og klister, men kan jo godt være at det er rester av det:D
Hvordan er formen din ellers?

Jupp,og den var negativ,monitor viser lav :confused: vanligvis ligger tempen min på 36.30-36.40. Idag sank den til 36.11:eek: aldri opplevd så lav temp før!
Formen er veldig fin idag:) tok kun 1 glass vin da nyttårasfeiring var sammen med jenta vår❤️
Hvordan er formen din? Godt nytt år kjære deg❤️
 
CD 10

image.jpeg

3.dag med el slim:eek:
Det kan ikke være el som nærmer seg vel? Aldri opplevd mye el slim engang.
Har heller aldri opplevd kjempe lav dipp/temp heller?
Trodde jeg kjente kroppen min godt nok etter 2 års prøving:confused::p men neiiida! Denne rare kroppen!
Hva tror dere jenter?
 
For en historie! Jeg kan ikke engang forestille meg hvor tungt det må være :(

Gleder meg til å følge deg, håper det klaffer for dere snart! :)
 
For en historie! Jeg kan ikke engang forestille meg hvor tungt det må være :(

Gleder meg til å følge deg, håper det klaffer for dere snart! :)

Hei på deg!
Så koselig at du titter innom dagboken min og vil følge meg <3
Tusen takk for det du, håper det klaffer for dere veldig snart også.
Har dere prøvd lenge?
 
For en vanskelig reise dere har hatt. Håper det nye året bringer med seg mye godt, og at spiren sitter snart. :)
 
Jupp,og den var negativ,monitor viser lav :confused: vanligvis ligger tempen min på 36.30-36.40. Idag sank den til 36.11:eek: aldri opplevd så lav temp før!
Formen er veldig fin idag:) tok kun 1 glass vin da nyttårasfeiring var sammen med jenta vår❤️
Hvordan er formen din? Godt nytt år kjære deg❤️
CD 10

Vis vedlegget 213842
3.dag med el slim:eek:
Det kan ikke være el som nærmer seg vel? Aldri opplevd mye el slim engang.
Har heller aldri opplevd kjempe lav dipp/temp heller?
Trodde jeg kjente kroppen min godt nok etter 2 års prøving:confused::p men neiiida! Denne rare kroppen!
Hva tror dere jenter?
Ja, godt nyttår❤️ Hvor gammel er jenta di? Her var det også en "rolig" feiring med tre vennepar og fem barn i alderen 0-4 år❤️❤️ Formen min er eller fin! Føler at jeg har kommet meg etter sa, men er forsatt litt trøtt. Kunne nok hatt en sove-dag uten problemer:p Men når skulle man fått tid til det? Hehe..

Men må si kroppen din starter 2017 med sprell og fanteri:p Veldig merkelig med alt det slimet og dippen? Nå er jeg spent på hva den viser i morgen!!
Men var det sånn at det ble lenge til sex?
 
Ja, godt nyttår❤️ Hvor gammel er jenta di? Her var det også en "rolig" feiring med tre vennepar og fem barn i alderen 0-4 år❤️❤️ Formen min er eller fin! Føler at jeg har kommet meg etter sa, men er forsatt litt trøtt. Kunne nok hatt en sove-dag uten problemer:p Men når skulle man fått tid til det? Hehe..

Men må si kroppen din starter 2017 med sprell og fanteri:p Veldig merkelig med alt det slimet og dippen? Nå er jeg spent på hva den viser i morgen!!
Men var det sånn at det ble lenge til sex?

Lille jenta er 3 år:) vi feiret med 2 vennepar og 5 barn tilsammen. Første nyttår hvor hun kunne være oppe "lenge" kl 21.00 haha!

Åååh sove-dag hørtes helt herlig ut,en drøm <3

Ja denne kroppen oppfører seg helt merkelig altså! Ikke opplevd det før. Hadde nyttårskos med mannen så blir det ikke noe kos før tirsdag..blææææh.. Da kommer han hjem :D
 
CD 11, el slim men ingen positiv el test!
image.jpeg

Ømme pupper men ingen tegn på at el er her enda. vil ha baby nå! Jeg er sykt verpesyk!
 
Lille jenta er 3 år:) vi feiret med 2 vennepar og 5 barn tilsammen. Første nyttår hvor hun kunne være oppe "lenge" kl 21.00 haha!

Åååh sove-dag hørtes helt herlig ut,en drøm <3

Ja denne kroppen oppfører seg helt merkelig altså! Ikke opplevd det før. Hadde nyttårskos med mannen så blir det ikke noe kos før tirsdag..blææææh.. Da kommer han hjem :D
Haha, kan tenke meg at det var stor stas ja:D I morgen han kommer hjem? Da får det bli masse baby-humping, for virker jo til å være rett rundt hjørnet nå;)
Hadde du oversikt over sånn ca når du pleier å ha el i syklusen din?
 
CD 12,enda mer el slim:eek:massd på papiret når jeg tørker meg også(sorry detaljer)
Endelig fikk jeg høy på monitor men strimmel er fortsatt negativ.
Det er bittelitt murringer nå.
Kan der være el som kommer tidlig denne måned? Uten pergo??:eek:
Mannen har heldigvis kommet hjem. Masse kos! Og itillegg har han vært verdens mann som har kjøpt en veske som jeg har ønsket meg da ❤️Og blomst❤️
Ekstra kos på denne mannen idag haha❤️
image.jpeg
 
;);)
Haha, kan tenke meg at det var stor stas ja:D I morgen han kommer hjem? Da får det bli masse baby-humping, for virker jo til å være rett rundt hjørnet nå;)
Hadde du oversikt over sånn ca når du pleier å ha el i syklusen din?

Han har kommet hjem❤️Blomst og veske til meg❤️
Ekstra snill med han idag jeg ;)
Jeg pleier aldri å få el så tidlig,ikke engang med hormoner:eek: dette var rart!
El er enten ikke der eller veldig sent. Med pergotime fikk jeg el på CD 17-21,uten pergo har det vært CD 30++
Hvordan ligger det an hos deg nå?
 
;);)

Han har kommet hjem❤️Blomst og veske til meg❤️
Ekstra snill med han idag jeg ;)
Jeg pleier aldri å få el så tidlig,ikke engang med hormoner:eek: dette var rart!
El er enten ikke der eller veldig sent. Med pergotime fikk jeg el på CD 17-21,uten pergo har det vært CD 30++
Hvordan ligger det an hos deg nå?
Det må jo være el nå? Jeg kan ikke skjønne annet :p Kanskje bare kroppen din har stabilisert seg av seg selv denne gangen?
Deilig å få mannen hjem, og så snill han er som hadde med gaver!❤️ Hva slags veske var det? Hehe, ja du får være litt ekstra søt i dag du også!;)
Jeg har litt økt utflod, og med tanke på at jeg ikke er søt mot sambis stakkar, er det nok noe el på vei:p Kjenner jeg er hol som bare det på is også, og det blir jeg alltid rundt el!
Nå får vi bare håpe at den grafen din forsetter å stige like fint som den har gjort de siste dagene ❤️
 
Back
Topp