❤️ IKM Uke 8 ❤️

Frostbite

Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Vi som prøver :)
Himmelbarn
140605-OTM6IP-988.jpg

ᐯEᒪKOᗰᗰEᑎ TIᒪ IKᗰ ᑌKE 8
Også denne prøveperioden lager vi oss et trygt, godt og motiverende fellesskap sammen. Krysser fingrene for at kjærlighetens måned er med på å strø lykkestøv over oss alle sammen <3

EKᔕEᗰᑭEᒪ ᑭå IᑎᑎᗰEᒪᗪIᑎG:
Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdagen (EL) - ikke-kommende mens (IKM)
(Frostbite - 32 - B2 - PP4 - EL 08/02 - IKM 22/02)

ᗰᗩᑎᗪᗩG 17. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ

TIᖇᔕᗪᗩG 18. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ

OᑎᔕᗪᗩG 19. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ

TOᖇᔕᗪᗩG 20. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ

ᖴᖇEᗪᗩG 21. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ

ᒪøᖇᗪᗩG 22. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ
Frostbite - 32 - B2 - PP4 - EL 08/02 - IKM 22/02

ᔕøᑎᗪᗩG 23. ᖴEᗷᖇᑌᗩᖇ

GᖇᗩᐯIᗪ

TᗩᑎTE ᖇøᗪ

Hei! Melder meg inn her :Heartred

MammaSep21 - 26 - B3 - PP2 - EL 05/02 - IKM 18/02

Per i dag på CD4 og klør i fingrene etter å ta fatt på eggløsningstestene :nailbiting:

Last edited:
Håpefull2Barnsmamma - 36 - B3 - PP2 - EL 08/02 - IKM 22/2

Ang PP: Har «prøvd» i mange år. yngstemann er 6,5 år, hadde hormonspiral en periode etter hun ble født, men har de siste årene ikke gått på noe prevensjon. Men har hatt en noe ustabil syklus, som har kunnet variere mellom 4-5 uker, og har ikke tatt EL tester/tempet/brukt apper, så har aldri visst med sikkerthet om vi traff EL. Skriver likevel PP2 fordi jeg ble gravid i september, men gikk gjennom en SA i uke 11. Er nå på andre mensen etter den. Så nå har jeg bestemt meg for å teste for EL hver måned ut året. For dersom det viser seg at vi ikke kan få flere barn, så ønsker jeg heller å komme til et punkt der jeg gir opp, i stedet for å gå i denne «håpeAtDetSkjer bobla», for den er så irriterende altoppslukende. Har prøvd å holde meg unna forum, for jeg føler at det bare gjør at det blir enda mer tankespinn rundt dette. Men jeg merket jo at jeg går inn å leser uansett, så tenkte at da kan jeg like gjerne gi lyd fra meg hvem jeg er :love7

AlleGodeTingErFem - 36 - B6 - PP3 - EL 07/02 - IKM 21/2

Antar den ser sånn her ut, men det kan jeg komme tilbake til når positiv el test dukker opp.

Back
Topp