❤️ IKM UKE 46 ❤️

Hva med å prøve digital i morgen tidlig? :happy:

Har fått samme kryss som deg, men blenda på tidlig tester :shifty:

Ny test i morgen!

får se hva jeg gjør de neste dagene:) Demonterte testen, og syns jeg kanskje kan se en antydning til en strek, men er nok bare tull hele greia tenker jeg:bored:
 

Vedlegg

  • 71A30913-02F4-4664-866F-D42A501C78E2.jpeg
    71A30913-02F4-4664-866F-D42A501C78E2.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 73
  • B14CD25E-FCA1-4B4F-B71B-1398CF49050B.jpeg
    B14CD25E-FCA1-4B4F-B71B-1398CF49050B.jpeg
    18,5 KB · Visninger: 62
Jeg tok HCG blodprøve på tirsdag, den var på 6 (er nok bare ovitrelletall :wtf:) tok ny blodprøve på fredag. Har vært veldig kvalm hele helga men om det bare er nerver som slår meg ut eller om jeg faktisk er gravid det får jeg vite i morgen tidlig :nailbiting:
Er så spent at jeg lurer på om jeg får sove i natt.
 
Daaa melder jeg meg ut av gruppa. Fikk tr i dag. Glad jeg ikke jublet altfor høyt :happy:

Vi prøvde ikke ordentlig denne pp så var forberedt på det ene og det andre :hilarious:

Har nok streifet positivt iom jeg har vært veldig gravid i formen som de tre siste gangene, men bedre lykke til neste gang eller no:hilarious:

Til dere som har fått positv: GRATUUULERER:dummy1::dummy1:

Vi andre sees i ikm 50 /51:hilarious:
 
Har du tatt g-test digital?
Eller kanskje ikke egget slapp sist gang og prøver på nytt nå?
Har ikke testet siden lørdag mener eg..
Hadde positiv eggløsning i begynnelsen av mnd. Og er ikke mulig med 2 eggløsningen uten mensen i mellom.. da er det noe hormonforstyrrelser eller noe. :wideyed::confused:
 
Har ikke testet siden lørdag mener eg..
Hadde positiv eggløsning i begynnelsen av mnd. Og er ikke mulig med 2 eggløsningen uten mensen i mellom.. da er det noe hormonforstyrrelser eller noe. :wideyed::confused:
Temper du? Selv om du får en positiv eggløsningstest, betyr ikke at egget løsner alltid. Det ser man ved temping ;)
 
Back
Topp