❤️ IKM UKE 46 ❤️

11 dpo og begynnende rosa i utfloden inkludert masse murringer. Regner med tanta er på vei..
 
:hilarious:I
Jeg sniker fra uke 48! Jeg ser strek på begge, med det streksynet mitt:hilarious:

Ååh så gøy at flere serxsmile9 nå blir det ekstremt spennende fram mot torsdag eller fredag når neste test ryker, for har mest lyst til å tisse på en pinne igjen nå:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Har ikm på fredag. Fikk ikke positiv på digital før dagen etter med begge ungene, så var forberedt på negativt.

Lurer på hvorfor en gidder å teste før ikm egentlig :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

ååh, da må du oppdatere så fort du tar neste test altså:excited001
 
Bare jeg som ser skyggestrek..?
 

Vedlegg

  • A196F0AA-163E-418D-A2A5-2572E0407317.jpeg
    A196F0AA-163E-418D-A2A5-2572E0407317.jpeg
    23,7 KB · Visninger: 98
Nå har jeg så dårlig samvittighet :( alle vennene våre vet at vi har slette i snart 2 år med å bli gravide.. Så de vet jeg har begynt på medisiner og at det ikke er noe galt med meg.. Jeg går på dem for å bli superfruktbar hehe

Men nå har jo vi( mannen min og jeg) heldigvis funnet ut at det er han som ikke helt får det til, at han har litt trege svømmere og litt få.. Og det er jo ikke farlig det i det store bildet..
Så det blir jo icsi/ivf på oss neste år!
(lyst å starte nå med en gang, hihi!)

Men jeg har sagt det til bestevenninna mi :( og nå angrer jeg som søren! Skulle ønske jeg kunne bare sa at nei alt var fint med han også!

Off.. Han kommer til å bli så skuffet og lei seg og sint på meg :'(

Han vet jo at vennene våre vet at vi har fått oppfølging og at det ikke er meg det er noe galt med.. Off dette er ikke gøy.. Har vondt i magen :( og føler meg skamfull..

Er jo ikke gøy for han dette, at han vet det er han som er grunnen til at vi ikke får det til.. Men har ikke sagt det til noen andre!

Redd ho skal begynne å mase og i verste fall ikke holde tett :(
Griner her jeg ligger og får ikke sove..
 
Ingen å posetiv test og heller ingen mensen... o_O
Trodde ikm var i dag, men ikke antydning til den.
Mulig eg hadde el den 1.11 så må kanskje flytte ikm til torsdag..
 
Merkelig! Er det en normal bivirkning? o_O
Jeg vet ikke?? vil si jeg blør mer en “vanlig” men det har variert før, bare lenge siden sist? kanskje kroppen faktisk slapp et egg denne runden og ikke gjør det ellers når jeg har lette blødninger? vet ikke, selvom vi ikke prøver nå på neste el pga medisiner så tenker jeg på å sjekke om jeg har el eller ta bp og sjekke progesteron
 
Jeg vet ikke?? vil si jeg blør mer en “vanlig” men det har variert før, bare lenge siden sist? kanskje kroppen faktisk slapp et egg denne runden og ikke gjør det ellers når jeg har lette blødninger? vet ikke, selvom vi ikke prøver nå på neste el pga medisiner så tenker jeg på å sjekke om jeg har el eller ta bp og sjekke progesteron
Ja det kan jo hende! Jeg har som regel ganske lite mengde blod, men smertene varierer litt. Temper du for å bekrefte at du har hatt EL? Jeg har begynt temping nå, selv om det er midt i syklusen :happy: greit å få inn vanen til neste PP!

Har egentlig mistet litt troa på denne PP, skal hvertfall ikke teste før etter IKM tenker jeg.
 
Hvorfor blir det sånn? ( tom for graviditets tester, men mer på vei i posten:hilarious:)
Vis vedlegget 312143
Kan du ha el nå?

jeg fikk positiv el test 2 ganger denne måneden med en ukes mellomrom.. tror den siste er den som var riktig eggløsning for nå er det rosa utflod og regner med tanta er på vei :)
 
Kan du ha el nå?

jeg fikk positiv el test 2 ganger denne måneden med en ukes mellomrom.. tror den siste er den som var riktig eggløsning for nå er det rosa utflod og regner med tanta er på vei :)
Det tviler eg på.. pleier å merke det ganske godt når eg har det o_O
Hadde og brunlig utflod i begynnelsen av forrige uke (som eg håper kan ha vært festebløding)
Konstant "press"/murringer i over 1 uke.

Men etter første turen turen til dk så ble det bare tull med syklus.
 
Ja det kan jo hende! Jeg har som regel ganske lite mengde blod, men smertene varierer litt. Temper du for å bekrefte at du har hatt EL? Jeg har begynt temping nå, selv om det er midt i syklusen :happy: greit å få inn vanen til neste PP!

Har egentlig mistet litt troa på denne PP, skal hvertfall ikke teste før etter IKM tenker jeg.
Temper ikke nei
 
Back
Topp