❤️ IKM UKE 43 ❤️

Her er testingen i gang etter El. Rekner med den er her om 2 dager. El slimet har jeg ikkje merka,merkelig. Bruker og ha der 4 dager før el.

Jeg startet testing etter el i dag og fikk blinkende smiley med cb, aldri skjedd så tidlig før, men deilig hvis det blir en kortere syklus denne gang:)

Noen erfaringer med el test fra wish? Prøvd noen tester nå og teststreken bruker sykt lang tid på og komme fram og er veldig veldig svak. Har også bruk babyplan og der kommer streken nesten med en gang og er sterk (ikke positiv). Er de fra wish bare veldig dårlige eller blir d ikke strek før den er positiv? Kommer ikke til og bestille de igjen

Noen erfaringer med el test fra wish? Prøvd noen tester nå og teststreken bruker sykt lang tid på og komme fram og er veldig veldig svak. Har også bruk babyplan og der kommer streken nesten med en gang og er sterk (ikke positiv). Er de fra wish bare veldig dårlige eller blir d ikke strek før den er positiv? Kommer ikke til og bestille de igjen
Ingen erfaring fra min side dessverre.

Oppe før alle andre og har satt rundsykkedeig til frokost. Elsker helg[emoji173]
Dagens selvskryt over[emoji23]
Går å legger meg igjen og vekker min herlige andre halvdel til (nødvendig) kos[emoji23]

Ingen positiv test her heller.
20171008_111906.jpg
20171008_081418.png

Men spennende tider i møte fremover[emoji28]

I dag har jeg kjent "stikking i eggstokk" på venstre side, har ikke kjent det så godt siden pp'en der jeg ble gravid sist gang, så det er spennende :D

Spennende dager! Hvor i syklusen er du?
CD17. I følge min gjennomsnittlige syklus skulle jeg ikke hatt eggløsning før ca i morgen, men jeg hadde veldig tydelige eggløsningstegn veldig tidlig denne pp, så jeg tror den var for et par dager siden (tester ikke) :)
Jeg går alikevell ut i fra den opprinnelige EL og ikm datoen :) Gleder meg til testetid, dagene går så sakte :P

Cd 8 her og el [emoji4] [emoji106]
Super tidlig el, men kommer raskere i dpo land.[emoji1]

Last edited:
CD 14 her, forventer pos. el. test kvelden CD 16 i allefall slik det er de fleste sykluser. Har fått blinkende CBDD smiley siden fredag.

Her ser det ut som at EL har kommet tidligere enn forventet. Noen som vet hvor mange dager det kreves for å ha en OK slimhinne? Redd for at tidlig EL betyr tynn slimhinne, og at egget dermed ikke har mulighet til å feste seg.

Lykke til dere som er kommet i dpo land[emoji3] Venter fortsatt på el. Er nå på CD 9. Pleier å få el rundt CD 18, men håper den kommer rundt 14 nå[emoji846]

Spennende tider dette! :D
Venter på EL ca ondag/torsdag denne uka.. Skal bli litt godt å komme over i dpo-land.
Lykke til - alle sammen!

CD11 i dag, venter eggløsning i morgen eller torsdag, har vært litt varierende om syklusen har vart i 26 eller 28 dager. Men temper, så finner fort ut av det når den er over [emoji14]

Back
Topp