lusemus 71
Forumet er livet
Her er testingen i gang etter El. Rekner med den er her om 2 dager. El slimet har jeg ikkje merka,merkelig. Bruker og ha der 4 dager før el.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring fra min side dessverre.Noen erfaringer med el test fra wish? Prøvd noen tester nå og teststreken bruker sykt lang tid på og komme fram og er veldig veldig svak. Har også bruk babyplan og der kommer streken nesten med en gang og er sterk (ikke positiv). Er de fra wish bare veldig dårlige eller blir d ikke strek før den er positiv? Kommer ikke til og bestille de igjen
Samme her.Ingen positiv el test i dag heller. Vil i dpo land.
Spennende dager! Hvor i syklusen er du?I dag har jeg kjent "stikking i eggstokk" på venstre side, har ikke kjent det så godt siden pp'en der jeg ble gravid sist gang, så det er spennende
CD17. I følge min gjennomsnittlige syklus skulle jeg ikke hatt eggløsning før ca i morgen, men jeg hadde veldig tydelige eggløsningstegn veldig tidlig denne pp, så jeg tror den var for et par dager siden (tester ikke)Spennende dager! Hvor i syklusen er du?