❤️ IKM UKE 43 ❤️

Dette er mitt første innlegg på ett forum, men tenkte å prøve meg, kan være godt å ha noen å snakke med som er i samme båt.

Vi har prøvd i snart ett år og opplevd 4 spontanaborter. Har nå hatt pause i 2 måneder men begynner å prøve igjen på neste eggløsning. Da vil IKM være i uke 43.

Babydrømmen89 - pp1 etter fjerde SA. - prøver på første barn - EL 12.10 - IKM 26.10
Velkommen hit til oss :)
Så leit at veien mot et barn har vært så vanskelig for dere :sorry: Vil du få ekstra oppfølgning, evt. medisiner, neste gang du blir gravid? Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Min første tr eller SA var også rar. Men tror det er ganske normalt:)
Virer bare som den ville hikke litt, for nå virker det som om tr kom for fullt.
Mulig el blir litt forsinket også da.

Dette er mitt første innlegg på ett forum, men tenkte å prøve meg, kan være godt å ha noen å snakke med som er i samme båt.

Vi har prøvd i snart ett år og opplevd 4 spontanaborter. Har nå hatt pause i 2 måneder men begynner å prøve igjen på neste eggløsning. Da vil IKM være i uke 43.

Babydrømmen89 - pp1 etter fjerde SA. - prøver på første barn - EL 12.10 - IKM 26.10
Velkommen hit, håper du få et kortvarig opphold her og et varig opphold i termingruppe[emoji4] [emoji173] [emoji108]

Velkommen hit til oss :)
Så leit at veien mot et barn har vært så vanskelig for dere :sorry: Vil du få ekstra oppfølgning, evt. medisiner, neste gang du blir gravid? Ønsker deg masse lykke til :Heartred
Takk. Jeg har tatt endel blodprøver, som vi venter på svar på, ellers er det vist ikke så mye annet de kan gjøre i følge fastlege og gynekolog :/ Men vi er ved godt mot å håper at det snart blir vår tur :)

Altså, jeg lurer på om det er mulig for meg som normalt har eggløsning ca cd16-cd18, å plutselig ha eggløsning på cd12? Jeg er på cd12 i dag og har oppdaget noe lignende eggløsningslim :)

Nå eg tydeligvis min syklus også litt på en snur. For her har jeg også oppdaget noe som ligner på el slim. Syklusen varierer mellom 26 og 29 dager, men nå er jeg bare på cd9. Men eggløsningstesten er negativ så da er det vell bare slimet som kommer litt tidlig. Får følge litt med på kroppen så vi ikke misser helt [emoji28]

Altså, jeg lurer på om det er mulig for meg som normalt har eggløsning ca cd16-cd18, å plutselig ha eggløsning på cd12? Jeg er på cd12 i dag og har oppdaget noe lignende eggløsningslim :)

Jeg fikk el på CD 18 forrige syklus og CD 11 (i følge ff, tror mer 12-13) denne syklusen. Alt er mulig[emoji51]

PP 3, B 4, El ca 13/10, IKM 27/10

Henger meg på her[emoji5] Forrige syklus var lang, men jeg håper på at denne blir mer gjennomsnittlig og regner ut fra det[emoji4] Pp 2, el ca 12. Oktober og ikm 27 oktober[emoji4]

Er i PP2 og har nå bestilt eggløsningstester, så spent på om eggløsning er rundt da jeg tror :)
Estimert eggløsning 13/10 så tenker å kjøre på fra nå i helgen :) Hvordan legger dere opp prøvingen før eggløsning?

Tr super rar etter ma, hinket litt i starten, blødd lite og etter to dager er jeg så si ferdig[emoji13]
Håper det ikke har innvirkning på el.

Er i PP2 og har nå bestilt eggløsningstester, så spent på om eggløsning er rundt da jeg tror :)
Estimert eggløsning 13/10 så tenker å kjøre på fra nå i helgen :) Hvordan legger dere opp prøvingen før eggløsning?

Spennende, her er og PP2 og tester eggløsningstester for første gang nå. Har sett litt tegn på at EL nærmer seg (slim, ømme pupper) tok test i går og idag, og streken er mye sterkere idag enn i går, så er nok rett før. Estimert eggløsning er 9/10

Vi prøver å legge inn sex annenhver dag, slik at soldatene er ferskest mulig [emoji4]

Sånn som jeg har forstått det så er det et tydelig tegn på at eggløsningen er igang [emoji4] så er i hvert fall ikke negativt [emoji2]
Ja, det skal visstnok bety at man er ekstra fruktbar :)
Wohoo! Så klare eggløsningstegn har jeg ikke hatt siden før SAen min tror jeg :D fikk heldigvis lagt inn aksjer både onsdag kveld og i går kveld :)

Back
Topp