Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe resultatet ditt blir bedre enn mitt!
Åh, jeg vil også at tr skal komme nå! Så jeg kan bli med over i ny IKM-gruppeDa kom mensen i dag tidlig Eneste positive er at syklusen min er helt stabil på 28 dager over i ny PP og I ny Ikm-gruppe.
Hvordan går det med dere andre?
Åhh, jaja... Men nå som den dumme testen bare var vrang og negativ, så skulle jeg faktisk ønske at tr bare kunne komme her også så jeg kunne bli med dere over i 47-gruppa asså...!Nope, blendahvit test og tr kom dundrende på døra i dag
Da er det bare å hoppe rett over i IKM47. Og stakkars mannen, nå setter jeg inn ekstragiret
I dag (til tross for det jeg trodde var mens i tre dager og som kom 10 dpo) fikk jeg denne i dag (15 dpo)[emoji33][emoji173]️ hadde egentlig slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Men så hadde jeg noen høyst mistenkelige symptomer da[emoji85]
Gratulerer så masse [emoji173]I dag (til tross for det jeg trodde var mens i tre dager og som kom 10 dpo) fikk jeg denne i dag (15 dpo)[emoji33][emoji173]️ hadde egentlig slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Men så hadde jeg noen høyst mistenkelige symptomer da[emoji85]
Gratulerer her ogsåI dag (til tross for det jeg trodde var mens i tre dager og som kom 10 dpo) fikk jeg denne i dag (15 dpo)[emoji33][emoji173]️ hadde egentlig slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Men så hadde jeg noen høyst mistenkelige symptomer da[emoji85]
Så gøy Gratulerer så masse!!I dag (til tross for det jeg trodde var mens i tre dager og som kom 10 dpo) fikk jeg denne i dag (15 dpo)[emoji33][emoji173]️ hadde egentlig slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Men så hadde jeg noen høyst mistenkelige symptomer da[emoji85]
Åhh, jaja... Men nå som den dumme testen bare var vrang og negativ, så skulle jeg faktisk ønske at tr bare kunne komme her også så jeg kunne bli med dere over i 47-gruppa asså...!
Kan godt si meg enig i det jaJa, det er ikke noe gøy å gå sånn og vente
Synes ventetiden til EL er uholdbar også...
Uff, nå gikk jeg på en smell og bestilte både g-tester og el-tester til neste periode. Så NUH kan tr bare komme - jeg er klar!
Bestilte fra billige-tester.no jeg... Finnes sikkert andre steder også, men der har jeg bestilt fra førHvor er det du bestilte fra? Lurer på om jeg skal gjøre det samme
Bestilte fra billige-tester.no jeg... Finnes sikkert andre steder også, men der har jeg bestilt fra før
Nå kom forresten tr, så da løper jeg etter dere!!!
Velkommen, selv om jeg helst skulle ønske du fikk bedre nyheter! Får satse på at det er vår tur neste PP Har akkurat hamstret på billig-tester jeg ogsåBestilte fra billige-tester.no jeg... Finnes sikkert andre steder også, men der har jeg bestilt fra før
Nå kom forresten tr, så da løper jeg etter dere!!!
Da kan jeg settes opp på "Gravid" :-D Håper det holder hele veien til Juli denne gangen! <3Vis vedlegget 235060
Gratulerer så mye[emoji173] [emoji4] [emoji106] [emoji173]I dag (til tross for det jeg trodde var mens i tre dager og som kom 10 dpo) fikk jeg denne i dag (15 dpo)[emoji33][emoji173]️ hadde egentlig slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Men så hadde jeg noen høyst mistenkelige symptomer da[emoji85]