Lykkeliten7
Glad i forumet
Jaaa Håper for oss beggeJa, sorry! Du skrev jo det Spennende med test i kveld! Du får holde oss oppdatert Gjør det samme hvis jeg også tester i kveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa Håper for oss beggeJa, sorry! Du skrev jo det Spennende med test i kveld! Du får holde oss oppdatert Gjør det samme hvis jeg også tester i kveld!
Håper på positiv test fra deg om noen dager Når du tror IKM er nå da, hvis du bare er 10 DPO i dag?Jeg kan fjernes fra gravid, enn så lenge ihvertfall
Jeg kan fjernes fra gravid, enn så lenge ihvertfall
Negativ på monitor og ingen strek på test. Men sjekket notatene mine og ser ut som EL var senere en jeg trodde. Så er 10 dpo idag!Oh, no!! Hva har jeg gått glipp av? (Jeg er på kongress og følger bare stykkevis og delt med om dagene) [emoji85]
Negativ på monitor og ingen strek på test. Men sjekket notatene mine og ser ut som EL var senere en jeg trodde. Så er 10 dpo idag!
Men var et slag i trynet og få den negative. Men det positive er at det er jo mulig med positiv uansettAha, da forstår jeg!
Men var et slag i trynet og få den negative. Men det positive er at det er jo mulig med positiv uansett
Nei, fysj...
Æsj, så kjedelig
Takk dere[emoji173] Egentlig er jeg fornøyd med å bli ferdig med denne pp, helt overbevist over manglende el så greit å starte på ny runde[emoji4] [emoji106]Åh [emoji19]
Takk dere[emoji173] Egentlig er jeg fornøyd med å bli ferdig med denne pp, helt overbevist over manglende el så greit å starte på ny runde[emoji4] [emoji106]
ånei jeg har skikkelig mensenmurringer i kveld, hadde spottet litt for et par timer siden, og er veldig sikker på at mensen kommer i morgen tidlig har holdt meg i snart 4 timer, så for se om jeg gidder å ta en test nåBlendahvit test i kveld - da er det vel bare å vente på TR [emoji849]
ånei jeg har skikkelig mensenmurringer i kveld, hadde spottet litt for et par timer siden, og er veldig sikker på at mensen kommer i morgen tidlig har holdt meg i snart 4 timer, så for se om jeg gidder å ta en test nå
på meg også i kveldBlendahvit test i kveld - da er det vel bare å vente på TR [emoji849]
på meg også i kveld
Ja det får vi håpe[emoji173] [emoji4]Nå håper jeg det klaffer for oss begge! [emoji1316]
på meg også i kveld
Spottet i to dager og IKM 2 på meg. Hadde tenkt å vente med å teste til helgen, men gjør det i morgen tidlig. Frykter det blir blenda hvit her også. Har så mensmurringer atte fy. Dumme tr...