Så trist.. Sender deg gode klemmer [emoji173]
Takk[emoji846] Ja, er ikke kjekt[emoji853] Men er glad det skjer så tidlig, hvis det allikevel skal skje. Hvis det skjer neste gang også, kan det være progesteron mangel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist.. Sender deg gode klemmer [emoji173]
Ja enig. Men Er uansett veldig trist. Snakket med gyn om Dette? Jeg har mistet 3 ganger så hun ville ta endel blodprøver for og finne ut grunnen.Takk[emoji846] Ja, er ikke kjekt[emoji853] Men er glad det skjer så tidlig, hvis det allikevel skal skje. Hvis det skjer neste gang også, kan det være progesteron mangel?
Ja enig. Men Er uansett veldig trist. Snakket med gyn om Dette? Jeg har mistet 3 ganger så hun ville ta endel blodprøver for og finne ut grunnen.
Vi prøver å få det til annenhver dag, men blir oftest hver tredje dagSå artig at flere er er klar for ny runde tror jeg har klart å oppdatere listen til nå. [emoji4]
Hvor ofte har dere sex frem mot EL? Tenker sånn at soldatene til mannen holder seg ferskest mulig [emoji6]
Vi prøver å få det til annenhver dag, men blir oftest hver tredje dag
Sånn her ser syklusene mine ut etter jeg begynte å skrive det ned (den på 100 dager er med en liten graviditet og SA)Altså, jeg lurer på om det er mulig for meg som normalt har eggløsning ca cd16-cd18, å plutselig ha eggløsning på cd12? Jeg er på cd12 i dag og har oppdaget noe lignende eggløsningslim
Eggløsningsslim kan jo komme litt før EL, men ut fra syklushistorien din nedenfor er det absolutt mulig å ha el mellom cd 12-15, med en syklus på 27-29, eller evt kortere denne gangenAltså, jeg lurer på om det er mulig for meg som normalt har eggløsning ca cd16-cd18, å plutselig ha eggløsning på cd12? Jeg er på cd12 i dag og har oppdaget noe lignende eggløsningslim
Min første tr eller SA var også rar. Men tror det er ganske normaltMin mens er så rar, første mens etter MA, håper det ikke klusser til for mye slik at el ikke kommer[emoji21]
Jeg har hatt 3 TR etter SA Men syklusen er på bærturMin første tr eller SA var også rar. Men tror det er ganske normalt
Jeg har hatt 3 TR etter SA Men syklusen er på bærturMin første tr eller SA var også rar. Men tror det er ganske normalt
Syklusen er for det meste på 30-35 dager, men kanskje jeg er heldig denne månedenEggløsningsslim kan jo komme litt før EL, men ut fra syklushistorien din nedenfor er det absolutt mulig å ha el mellom cd 12-15, med en syklus på 27-29, eller evt kortere denne gangen
Dette er mitt første innlegg på ett forum, men tenkte å prøve meg, kan være godt å ha noen å snakke med som er i samme båt.
Vi har prøvd i snart ett år og opplevd 4 spontanaborter. Har nå hatt pause i 2 måneder men begynner å prøve igjen på neste eggløsning. Da vil IKM være i uke 43.
Babydrømmen89 - pp1 etter fjerde SA. - prøver på første barn - EL 12.10 - IKM 26.10