❤️ IKM uke 38 ❤️

CD7 og ferdig med mens! I følge flo er EL om 2 dager.. Ingen tegn til det så langt! Begynner testingen i morgen..
 
Begynt å få eggehviteslim i går og i dag, så kanskje eggløsning kommer tidligere? Veldig velkomment i alle fall! Begynner aksjeleggingen i dag, tilfelle eggløsning ;)
Spennende :shy: Her gledes det sykt til søndag for da kommer gubben hjem fra 7 dager med HV!!
Starter nok aksjelegginga allerede da, siden planen er å ikke teste etter EL bare tempe denne mnd:angelic:
 
Ja,det er jeg også:hilarious: Har ikke noe forhåpninger sånn sett,men er hvertfall kvitt bihulebetennelsen:p Tok en EL-test idag på cd10, helt blank (som forventet). Forventer ikke el før typ cd16.
Fått bihulebetennelse jeg og, startet på antibiotika og avamys i går, håper det stopper hodepina:shy:
Litt redd for sopp, men håper jeg slipper så det ikke ødelegger EL og aksjelegging:wtf:
 
Fått bihulebetennelse jeg og, startet på antibiotika og avamys i går, håper det stopper hodepina:shy:
Litt redd for sopp, men håper jeg slipper så det ikke ødelegger EL og aksjelegging:wtf:
Ahhh. Uff, har du lett for å få sopp under antibiotika behandling? Eller er det en bivirkning? Håper det går fint! Og god bedring :Heartred
 
Spennende, hvor lang lutealfase har du? Er selv på cd 13 og forventer ikke EL før den 12:bag:
Usikker, syklus har vært ganske ustabil/korte sykluser etter pilleslutt i juni så tror vel egentlig ikke selv at eggløsing blir før tirsdag/onsdag egentlig!
 
Usikker, syklus har vært ganske ustabil/korte sykluser etter pilleslutt i juni så tror vel egentlig ikke selv at eggløsing blir før tirsdag/onsdag egentlig!
Ah, har selv kort lutealfase, så fått progreston av fastlege :shy:
Duphaston, så håper det vil hjelpe:D
 
Tydeligvis ikke ferdig med mensen likevel..
Jeg kan tas av lista. Jeg har fått time til konisering til tirsdagen så da må jeg ta en liten pause :(
Lykke til! Jeg ble gravid første pp etter konisering med nr 1! Kan selvfølgelig være tilfeldig, men håper det samme skjer deg :happy::Heartred
 
I følge flo er det EL idag, men ingen slim og negative tester. Jeg håper det kan vente noen dager.. Mannen reiser bort til onsdag så må få sneket inn litt aksjer ila formiddagen.. Ikke det enkleste med en toåring i hus :laughing002
 
I følge flo er det EL idag, men ingen slim og negative tester. Jeg håper det kan vente noen dager.. Mannen reiser bort til onsdag så må få sneket inn litt aksjer ila formiddagen.. Ikke det enkleste med en toåring i hus :laughing002
Her har vi en på 15mnd og ei på 11år og en på 16 år i huset, mannen kommer hjem i dag etter ei uke på HV.. vil ha en bit når han kommer. Men mest sannsynlig så blir minstemann å utagere litt når pappaen har vært så lenge borte, og vi kan ikke bruke andre deler av huset pga 11 og 16 åringen :wtf:

Så føler med deg!! Håper du får nok aksjelegging før mannen reiser:smiley-bounce016
 
Her har vi en på 15mnd og ei på 11år og en på 16 år i huset, mannen kommer hjem i dag etter ei uke på HV.. vil ha en bit når han kommer. Men mest sannsynlig så blir minstemann å utagere litt når pappaen har vært så lenge borte, og vi kan ikke bruke andre deler av huset pga 11 og 16 åringen :wtf:

Så føler med deg!! Håper du får nok aksjelegging før mannen reiser:smiley-bounce016
Vi klarte det på et vis, mer uromantisk sex skal man lete lenge etter :hilarious:Takk og lov for nrk super! :smiley-angelic003
 
Trur jeg hopper inn hit med dere jeg da el lot vente på seg.

Lillespurv1- 30- B3- PP3- EL 5.9- iKM 19.9/20.9
 
Her fikk jeg i kveld nå skikkelig stikninger i magen på ene siden, også plutselig veldig til menssmerter, hadde vært redd for at mensen hadde kommet nå, hadde jeg ikke vist bedre. Haha. Regner da med at el skjer i morgen? Eller skjer eggløsningen når en får slike smerter? Blir virkelig ikke klok på denne testinga etter eggløsningen. Men disse smertene er første gang de kommer i denne syklusen, og er basert på ene siden av magen stort sett. Håper el skjer i dag/i morgen.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220904-183141_Premom.jpg
    Screenshot_20220904-183141_Premom.jpg
    551 KB · Visninger: 54
Her fikk jeg i kveld nå skikkelig stikninger i magen på ene siden, også plutselig veldig til menssmerter, hadde vært redd for at mensen hadde kommet nå, hadde jeg ikke vist bedre. Haha. Regner da med at el skjer i morgen? Eller skjer eggløsningen når en får slike smerter? Blir virkelig ikke klok på denne testinga etter eggløsningen. Men disse smertene er første gang de kommer i denne syklusen, og er basert på ene siden av magen stort sett. Håper el skjer i dag/i morgen.
Hos meg skjer EL etter stikkinga. Men håper uansett at egget ditt slipper snart :Heartbigred
 
Back
Topp