lusemus 71
Forumet er livet
Detta går tregt barre CD 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir litt vanskelig uten mannen ja Håper det klaffer for dereCd 5. Pga korte sykluser begynner aksje innlegg allerede til helgen. Sist syklus hadde jeg kraftige el.smerter. Håper det klaffer greit med mannens overtid til uken. Han må orke hehe
Jeg har jaktet på FSH
Bilde 5 min, Bilde 8 min og Bilde 10 min.
Her inne jubler vi vel vanligvis for positive tester, men hurra for negative!!Snakk om rot. Hadde dei vert positive så er jeg i overgangsalderen men dei e NEGATIVE. YES.
Her inne jubler vi vel vanligvis for positive tester, men hurra for negative!!
Det er målet her også. Hvis el blir forsinket ryker hele pp, for mannen reiser bort på guttetur. Blir spennende dager fremoverBlir slik når ein drar på åra. Men nå er neste mål POSITIVE el tester.
Det er målet her også. Hvis el blir forsinket ryker hele pp, for mannen reiser bort på guttetur. Blir spennende dager fremover
Denne mnd skal jeg prøve Bidronninggele og Wild Yam. Sist jeg brukte var kun Wild Yam da vart jeg gravid. Tror det var tilfelle men det er lov og håpe.
Det hadde vært noe kan vel tenkes at teknologien kommer dit en dag, men enn så lenge får vi gjøre det på gamlemåtenTenk om ein kunne samle opp manna suset og dytta det inn når El var. På heime bane. Hadde vert så enkelt
Det var en fin innstilling velkommen hit til oss! Hvor lange sykluser har du da?fantasi_jente PP2 - B1 - EL ca 17.08.- IKM 31.08.
Det er noe positivt ved å ha lange sykluser så man blir kjent med flere har på forumet.
Det hadde vært noe kan vel tenkes at teknologien kommer dit en dag, men enn så lenge får vi gjøre det på gamlemåten
Hvilken effekt skal bidronninggelé og Wild Yam ha?
Ja, det spørsmålet kan vi vel stille oss når det gjelder det meste vi prøver her inne. Blir spennende å se om det har noen virkning for deg [emoji4]Bidronningelen skal styrke egget. Wild yam skal hjelpe og løfte opp progesteronet. Enkel sakt. Men Hm Hm om det stemmer ?????
CD9 Tenkte å begynne å teste etter el til helga
Gøy at flere er i gang snart! Hvilke tester bruker dere?Tenker også å teste etter el til helga.
Bruke tester og temper, for må skal jeg endelig få kartlagt når jeg har el